Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehm ik heb er een paar..
een donkerblauwe nette kasjmier met enkele rij knopen een felrood kort jack (warm!) met kraag een donkerblauw gewatteerd jack met roodwit streepje langs de rits een mosgroen gewatteerd jack met feloranje binnenkant een donkerbauw kort zomerjack met klein opstaand kraagje een spijkerjack Ik wil best veel geld uitgeven aan een jas, als ik weet dat ik er een paar mee kan doen (qua leukheid en kwaliteit)
|
Verwijderd
|
Ik heb een th zeiljack, was geloof ik iets van f800 toendertijd.
Maar dat was nog in de begintijd van th, nu zijn ze wel wat goedkoper. Ook een donkerblauw chino windbreaker jasje RL, die was niet zo duur, 130 euro ofzo maar dat is meer een zomerjas. Donkerblauwe gaastra, f500 geloof ik. En een beige bodywarmer napapijri, die was dacht ik 125 euro. Best duur ja, maar ik doe er wel lang mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic: ik heb momenteel maar drie jassen: een beige parka van Tenson, een beige zomerjackje van Tommy Hilfiger en een oud zeiljack van Fubu. |
![]() |
|
heb een paar jassen.
brandweerjas, wollen houtje touwtje, lange yuppenjas, Royal Mail jas. 1e vereiste van een jas: niet duurder dan 100 piek en dat vink al een beetje teveel eigenlijk, moet het echt iets kwalitatief goeds zijn. 15 euro vink een acceptabele prijs.
|
![]() |
ik heb een lange wollen opa (?) jas die was op zich best prijzig en heb laatst een felrode jas bij de H&M gekocht, tot over me knie met een bloem erop, echt niets voor mij, daarom istie leuk
![]()
|
![]() |
Ik hád een wit State of Art zeiljack (winkelprijs €150 ofzo), maar die is dus sinds kort gejat.
Ik héb een zwarte suède leren Sate of Art jas, een wat langer model (winkelprijs €408,35). Die heb pas 2 weken ofzo. Verder hangen er nog wel 1 of 2 oude jassen ergens in de kast, maar die doe ik nooit aan... (zijn waarschijnlijk ook een maatje te klein inmiddels).
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik moet echt dringend een winterjas, want mijn oude doe ik echt níet meer aan, die is zooo lelijk ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb 2 winter jassen:
Een lange zwarte met een bordeaux rode binnenkant van G-sus. Ik geloof dat hij omgerekend zo'n 160 euro kostte, en hij gaat nu het 3e jaar in omdat hij er nog prima uitziet ![]() Een korte bruine en met groene bloemen aan de binnekant. Hij heeft een ingebouwde sjaal, die je open kan vouwen of omhoog klappen zodat 'ie heel warm is. hij heeft een a-symetrische rits. Ik heb hem gister bij Kookai gekocht en hij kostte 120 euro. Mijn moeder betaalt altijd mijn jassen en zij heeft er denk ik tot 180 euro voor over, maar het ligt er maar net aan hoe goed ze een jas vindt.
|
![]() |
Ik heb een kort fluwelen zwart colbertjasje, heel hip maar hij valt aan alle kanten uit elkaar maar zit geweldig.
Verder heb ik nog een hele lelijke winterjas diei k niet meer aandoe. En bij de H&M hebben ze een geweldige jas, donkerrood, zacht stofje, alleen 50€ en dat heb ik niet ![]()
||
Citaat:
![]() whaha, ik wou hem ook hebben, maar vond hem ook errug duur ik heb eigenlijk helemaal geen winterjas ![]() oh, heb nog mn leren jas (ben er zo trots op!) die lekker warm is moet ook een nieuwe winterjas hebben, merk ik nu
Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 10:53. |
![]() |
|
![]() |
ik heb een lange (over mn knieen) zwarte stoffen jas met opstaande kraag van de H&M was maar 45 euro ofzo en ik vind hem geweldig
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb een dickies zomerjas (€75)
carharrt zomer/regen/wind jas ofsow ![]() dickies over je hoofd trek jas ofsow ![]() en een winterjas van nike (wieeh eerste kledingstuk wat ik van nike heb gevonden wat ik ook daad werkelijk mooi vind ![]() Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 11:09. |
![]() |
|
- Lange-stoffen-tot-aan-de-knie-jas (zwart) van de H&M
(was rond de 200 gulden) - 'kort' bruin suede jasje, jaren 50 (= ook 2e hands) van Giensch - Kortere stoffen jas van de V&D (heb ik al drie jaar) met een patch van Nirvana ![]() - groen legerjasje
|
ik heb er ook 2!
1 is een hele lange blauwe spijker met rafels! Echt un coole jas! Kostte 250 gulden. Bij Veraa vandaan. Maar ik heb nu ook un lichtgeel achtige jas, ook un lange en die heb ik bij Wonder Women vandaan. Kostte 80 euro volgens mij!
||
Citaat:
![]() Heb een jas van Tenson hoewel die heerlijk warm is vinnik m niet zo heel mooi meer, maar goed. Een grijze stoffe jas, kwam eerst tot m'n enkels maar nou verbouwd tot knielengte. En een zwarte stoffe jas van Kookaï met een klein op staand kraagje tot m'n knieen.
|
Verwijderd
|
Zomerjas: vrij blauwe O'neill jas van een jaar of 3,4 oud.. geen zin om een nieuwe te kopen..
Winterjas: nu nog een quiksilver die ik eigenlijk nooit mooi heb gevonden ofzo. Moet maar eens wat anders kopen..Alleen neit zo veel zin om d'r veel geld aan uit te gaan geven... |
![]() |
|
kheb een nieuwe winterjas
![]() ![]() deze was pff 60 euro geloof ik...ik geef meestal niet zoveel uit aan jassen, als ze maar goed van kwaliteit zijn, en mooj natuurlijk, dan vind ik t al goed (speelt ook mee dat mn ma maar 50 euro betaalt en ik de rest zelf moet betalen dus)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb 3 winterjassen...
de eerste is grijs, van dat teddyberen-fleece-achtig spul, hele saaie jas, gwn jacklengte... Binnen issie zwart, en je kan em ook binnenstebuiten dragen. Deze draag ik alleen als et echt koud is, omdat ie lekker dik en warmpjes is.... ![]() de tweede is paars ribstof, met zown vage bontkraag, wel geinig. Komt van de H&M, (de eerste ook btw), tis beetje hippiejas... was ong. 70 gulden de derde is zwart, en tot precies tussen m'n knie en enkel, met een dubbele rij knopen. Relaxte jas, deze draag ik ook 't meest. Gratis jas was dit, aangezien mijn oma aan kleren inzamelen voor roemenie doet, en ik altijd even in zie zakken snuffel, voor ze naar roemenie gaan. (daar zat de jas in) (mijn nep-allstar-gympjes komen ook uit zown zak ![]() Handig he, zown oma ![]()
|
K heb 3 jassen.... Een kort rib jasje met bontkraag, erg warm
![]() Mijn body(ver)warmer is ook wel lekker dragen... Kuzzje IK ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Drugs & Alcohol |
Lange vloei uit mijn jas verdwenen en verdenk ouders ervan. MSiebertz93 | 6 | 25-05-2012 19:35 | |
Lifestyle |
Op zoek naar bepaalde jassen/vesten Christi121 | 5 | 31-07-2011 17:45 | |
Lifestyle |
heb jij ook dat jasje met sweater eraan vast ? hoe te wassen? Ninnoc | 10 | 03-12-2005 13:59 | |
Lifestyle |
Dracula 2000 Jas Purgatori | 8 | 22-03-2004 21:16 | |
Lifestyle |
Rode jas in Camera eclame Tha#1ChiLL | 2 | 26-06-2003 21:57 |