Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach ja, misschien wel.
Ik heb de afgelopen 2 weken zelf naaktmodellen nagtekend tijdens de tekenlessen en weet nou dus hoe dat zo'n beetje gaat. Ik weet alleen niet of ik het vol zou houden: zo lang stilstaan.
|
hum. Nou, nee, denk t niet. Ik voel me daar niet genoeg voor op m'n gemak, en ik denk dat m'n vriend het ook niet zo leuk zou vinden. Maar ik moet zeggen dat hierover na valt te denken. Dit in tegenstelling tot bijv. poseren voor playboy (alsof die mij willen hebben
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
nee... ook al verdien ik er geld mee en kan ik dat goed gebruiken (ok geld kun je altijd goed gebruiken).. het idee dat mensen mij zitten te observeren staat me toch tegen.. misschien juist omdat het professioneel is.. dan heb ik toch het idee dat ik meer voor lul sta dan als ik het gewoon voor vrienden zou doen (niet dat ik dat doe..
![]() |
![]() |
|
Serieuze schilders en tekenaars zoeken alleen een model om de natuurlijke vormen. Er zal geen sprake zijn van enige sexuele gedachte of achtergrond. Mijn antwoord zou dus zijn: Ja ik zou het doen. Waarschijnlijk zou mijn schaamte de eerste paar keren groter zijn dan dat er begerige blikken van de schilders of tekenaars zou zijn. Dit heeft absoluut niets met sex in wat voor zin dan ook te maken dus als jij op die manier geld kunt verdienen voor je gitaar denk ik dat daar niets mis mee is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |