Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is de gewoonte bij ons dat we samen uitgaan.
Maar als ik nu eens niet kan en hij gaat ergens naartoe dan kan ik soms ook wel lastig worden. Dat is omdat ik zo gehecht ben aan hem en ik vlug jaloers ben, dit komt ook door een paar tegenslagen in het verleden. Maargoed, ik gun hem zijn vrijheid en het is een soort van vertrouwen dat je moet leren opbouwen voor elkaar... |
![]() |
|
ik heb het zelf ook gehad althans ik werdt niet boos
ik voelde mij niet zo op mijn gemak. als mijn vriendin met iemand anders naar de film wil of cafe. wou ik toen heel erg graag weten wat ze allemaal doet op die avond. en ik had zoiets in mijn hoofd zij is van mij en blijft van mij omdat ze voor mij heel erg bijzonder is. En heb nog eens goed overnagedacht en heb het haar verteld dat ik me der niet zo op gemak voel als zij zonder mij uitging. ze begreep mij heel erg goed. maar nu ik erover nadenk heb nu 1 jaar en 8 maanden en het gaat nog steeds goed ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Oei, dat is dus precies waarom ik geen vriendin heb. (naja...
![]() ![]() Dat als je verkering hebt, dat je dan meteen aan een soort contactsregeling vast zit, met een strippenkaart van hoevaak je elkaar gezien hebt die aan het eind van de week vol moet zijn enzo.. Ik wil gewoon vrij zijn, Fuck jalouzie enzo! Als ik niet vrij en mezelf kan zijn bij een meisje duurt de liefde ook niet lang, dat weet ik zeker (nog niet zo veel ervaring om ook werkelijk een betrouwbaar oordeel uit te spreken).. [edit]: oh, natuurlijk mag ze heus mee als ze daar zin in heeft.. Maar als ze dan maar niet gaat miepen als ik eens met vrienden uit wil zonder haar of als ik eens geen zin heb met haar mee te gaan ofzo. oeh wat ben ik negatief vandaag.
Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 00:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: ik heb dat probleem helemaal niet. maar mijn vriendin gaat dan vaak met mensen mee die ze al heel lang kent. en ach wie ben ik om dat niet te vertrouwen. zelf ga ik ook regelmatig uit zonder haar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wen er maar aan want dit soort shit gaat niet werken op de lange termijn, persoonlijk zou ik het er echt helemaal gek van worden als mijn vriendin boos zou worden iedere keer daar over, laat elkaar vrij daarin, het is geen huwelijk, al dat soort gezeik krijg je nog wel als je 50 bent, moet je nu niet doen, als je m vertrouwd is er nix mis toch?? en probeer t er met hem over te hebben....zeg dat je bang bent dattie vreemd gaat of wat dan ook.....
|
![]() |
|
Ik vind het erg lullige reacties hier. Ik kan wel begrijpen dat je "lastig" wordt als je vriend alleen uitgaat, omdat je daar in het verleden problemen mee hebt gehad. Zo iets vergeet je niet zomaar, al is het natuurlijk ook niet eerlijk dat je "lastig" wordt bij je nieuwe vriend, omdat hij er ook niks aan kan doen dat jij vervelende ervaringen hebt gehad in het verleden met alleen uitgaan.
Het is helemaal niet raar niet samen uit te gaan. Ik ga ALTIJD zonder mijn vriend uit, omdat hij in de horeca werkt en op de uitgaansavonden in de kroeg staat. Andersom geldt dat ook. Hij werkt fulltime in de horeca, ik heb er een bijbaantje in. Af en toe komt het dan wel eens voor dat ik moet werken als hij vrij is en dan gaat ie echt niet thuis zitten! Je zult je er toch overheen moeten zetten, want anders ben ik bang dat je vriend er ook genoeg van krijgt. Probeer er vertrouwen in te krijgen. Vertel je vriend wat je dwars zit, wat er gebeurd is in het verleden, zodat hij daar misschien rekening met jou kan houden...
|
Verwijderd
|
Ik zou proberen er wat aan te doen, want zo ga je er zelf ook 'kapot' aan.
Je zoekt nu problemen die er niet zijn, aangezien hij je nog geen reden heeft gegeven om jaloers te zijn. Elke relatie is anders en elke jongen ook. Dus gun hem een kans, wanneer je dit blijft houden zou ik het er met hem over hebben en kijken of hij je gerust kan stellen. En anders moet je er echt zelf wat aan doen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Hulp nodig - bericht lezen aub leemon2 | 2 | 24-05-2011 06:53 | |
Software & Hardware |
nog een probleem. robbzooi | 3 | 30-12-2004 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
enquete op school over lezen! EhentO | 23 | 11-06-2003 23:40 | |
Liefde & Relatie |
wat ben je nu, holebi/hetero? kleine enquête. EERLIJK EN GEEN ZEVER AUB Verwijderd | 159 | 02-03-2003 12:27 | |
Psychologie |
lees ff dan snap je wat ik bedoel. kingetje | 10 | 19-05-2002 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek om te lezen Klavert500 | 8 | 09-08-2001 00:40 |