Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 22:55
kingetje
kingetje is offline
Dag mensen.

Dit moet ik ff kwijt!!
Ik was ongeveer 2 jaar geleden aan het rond rijden en dat was voor mijn doen redelijk laat rond een een uur of 11 's avonds en het was pikke donker. Dus ik rijd op een gegeven moment door een heel donker fietspad. En ik rijden en rijden tot ik op een gegeven moment iets op de grond zie liggen dus ik dacht zo wat is dat dan?? dus ik was er voorbijgereden en toen dacht ik dus van wat is dat nou?? is het een lijk?? of een vuilniszak?? dus ikke stoppen en ik draai mijn brommer om en ik rijd heel langzaam terug...en ik zet mijn brommer op de standaard voor het nog voor mij onbekende voorwerp en ik ga door mijn hurken en toen bewoog het in eenkeer! kreeg bijna de schrik van mijn leven maar ja zo vast beraden als ik was bleef ik staan en het bleek dus een marokaans meisje te zijn. Dus ik vroeg van wat is er met jou gebeurd??? Ja een hollandse man heefd mij hier neer gedropt zei ze toen en hij heefd me geslagen enzo... Ze lag daar dus met vast getapte handen en vastgebonden voeten met touw dus ik wist het echt niet meer dus ik maar haar los en ik zeg zo ff politie bellen zegt ze van ja er is al een meisje langs geweest en die heefd politie gebeld. Dus ik had haar handen onderhand los en zette haar op mijn brommertje. En toen kwam de hele mik mak aan politie he... Kwist het niet meer... Kwamen 4 politie wagens en een stuk of 5 motor agenten... Dus ik moest de situatie beschrijven en ik draai met trillerige handen een shaggie enzo en ik begin het te vertellen allemaal wat ik gedaan en of gezien had. en ik kon traumatische hulp krijgen wat ik btw af had geslagen want anders kom ik er nooit over heen. Dus ik weer naar huis na die verklaring. En een paar dagen daarna hoor ik op de lokale omroep dat het allemaal in Scerne was gezet!!! ik wist het echt niet meer. Want ik was nog naar dat meisje geweest in het ziekenhuis en ze had een gebroken sleutelbeen dus ik begreep het al niet meer. Dus belt een dag of 2 daarna de politie op of ik langs wilde komen en vertelde mij dus het zelfde en ik kreeg een vvv bon van 25 gulden. Omdat ze dat niet van de jeugd gewend waren dat ze zo behulpzaam zijn.
Nog even over het vorige dan. Het ergste van alles was dat ik er nog bijna overheen gereden had ook nog!! damn ik voelde me echt kut!!.
Ander onderw.
Maar ik heb nog steeds zoiets als ik een meisje 's avonds zie langs fietsen als het pikke donker is van meid ga naar huis je weet niet wat je doet..!!!!

Is dat normaal dat ik dat nog steeds heb of wat??
En wat zouden jullie doen als je zo iets in een donker paadje zou zien liggen???
Laat het me aub weten of heb je ongeveer zoiets dergelijks meegmaakt?? laat het me aub weten!!
Bedankt dat je het gelezen hebt btw!!

Groetjes van Dizjoo
Oud 15-05-2002, 08:21
*Norena*
*Norena* is offline
hoi meis...

nee ik heb nog nooit zoiets meegemaakt..
het vreselijke vindt ik nog dat het allemaal niet waar blijkt te zijn echt zieke mensen die dit doen..

ik vindt het heel netjes dat je haar wel hebt geholpen
tenslotte doe je dat..als eersten hulp bieden...
hoe dan ook niets is jou fout...

als je er , last van blijft houden kan ik je alleen aanraden
probeer en blijf er nog een tijdje met iemand over praten

want anders stop je het weg...en het heeft je wel geraakt..

nogmaals...probeer er over te gaan praten,,...
met een vriend of een vriendin..of ouders..noem maar op..

wil je iets kwijt mag het ook bij me.
mail me dan maar..

hou je taai!!

Liefs Norena
Oud 15-05-2002, 12:49
kingetje
kingetje is offline
Dank je voor de tips en voor de steun..
Maar een klein mededelinkje erbij... ben een jongen...

maar ik dank je in iedergeval voor de mededeling... !!!

Heel veel dankjes en groetjes

Dizjoo
Oud 15-05-2002, 12:57
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
kingetje schreef:
Dank je voor de tips en voor de steun..
Maar een klein mededelinkje erbij... ben een jongen...

maar ik dank je in iedergeval voor de mededeling... !!!

Heel veel dankjes en groetjes

Dizjoo
schaam, sorry..ik wist dat niet..

domme ik
Oud 15-05-2002, 12:59
Sciza
Sciza is offline
Mijn god, als het een 'grap' was en je hebt er echt nog steeds last van, ga dan klagen bij die lui joh!
Een VVV-bon voor 25 gulden voor zoiets?! Jeetje, je loopt er nu nog mee rond... echt niet normaal dat ze zoiets doen...

Ik zou als ik jou was daar eens langs gaan en zeggen dat wat ze geflikt hebben, jou nog steeds dwars zit...

Ze mogen zoiets toch niet doen?!
Oud 15-05-2002, 17:23
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Is echt belachelijk! zoiets ga je niet in scene zetten! dat kan je niet doen. Ik zou er wel ff wat van gaan zeggen tegen die lui hoor! Jij zit er nu nog mee, zij niet.
Oud 15-05-2002, 18:10
janneke16
janneke16 is offline
Belachelijk!!!
zoiets zet je toch niet in scene??? En wie heeft ut nou in scene gezet? Dat meisje dat 'gedropt en vastgebonden' was???

ik snap echt niet dat ze dat hebben kunnen doen....

(sorry, veel zinnigs heb ik weer es niet te zeggen)
maar succes verder!

*knuf* janneke
Oud 15-05-2002, 18:17
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
ik vind t nogal lullig
Oud 15-05-2002, 19:29
kingetje
kingetje is offline
Dank jullie wel dat jullie hebben gereageerd!!

Het was wat ik toen begrepen had een groepje marokaanse vrouwen/meisjes die dat hadden gedaan omdat ze zou uitgehuwelijkt worden ofzoiets en dat wouden ze niet.
Meer weet ik ook niet...

Groetjes van Dizjoo
Oud 19-05-2002, 14:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind dit wel heel vreemd van die mensen die het in scene gezet hebben hoor... waar slaat dat op?? ff een beetje controleren of de mens van tegenwoordig nog wel behulpzaam is... dat kunnen ze toch wel aan de echte gevallen merken???

en was dat van die gebroken sleutelbeen ook nep dan?? pfff, stelletje gekken... een beetje met de gevoelens van iemand anders spelen...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:16
Anne
Anne is offline
Het is in scène gezet?

Wat stom zeg. Zeker als je er nu nog steeds last van hebt!
Reageren

Regels voor berichten