Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn god, als het een 'grap' was en je hebt er echt nog steeds last van, ga dan klagen bij die lui joh!
Een VVV-bon voor 25 gulden voor zoiets?! Jeetje, je loopt er nu nog mee rond... echt niet normaal dat ze zoiets doen... Ik zou als ik jou was daar eens langs gaan en zeggen dat wat ze geflikt hebben, jou nog steeds dwars zit... Ze mogen zoiets toch niet doen?!
|
Belachelijk!!!
zoiets zet je toch niet in scene??? En wie heeft ut nou in scene gezet? Dat meisje dat 'gedropt en vastgebonden' was??? ik snap echt niet dat ze dat hebben kunnen doen.... (sorry, veel zinnigs heb ik weer es niet te zeggen) maar succes verder! *knuf* janneke
|
Dank jullie wel dat jullie hebben gereageerd!!
Het was wat ik toen begrepen had een groepje marokaanse vrouwen/meisjes die dat hadden gedaan omdat ze zou uitgehuwelijkt worden ofzoiets en dat wouden ze niet. Meer weet ik ook niet... Groetjes van Dizjoo
|
![]() |
k vind dit wel heel vreemd van die mensen die het in scene gezet hebben hoor... waar slaat dat op?? ff een beetje controleren of de mens van tegenwoordig nog wel behulpzaam is... dat kunnen ze toch wel aan de echte gevallen merken???
en was dat van die gebroken sleutelbeen ook nep dan?? pfff, stelletje gekken... een beetje met de gevoelens van iemand anders spelen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het stonede fototopic Wammus | 126 | 08-01-2007 21:24 | |
Drugs & Alcohol |
Je hebt t niet nodig Mats | 43 | 14-02-2006 10:06 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe denken jullie over drugs ??? Tieneke | 399 | 12-01-2006 16:01 | |
Liefde & Relatie |
te afhankelijk van me vriend, wat eraan te doen? weegschaaltje | 43 | 09-06-2004 23:01 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
ARTistiek |
het was fout murwari | 16 | 08-09-2001 11:41 |