Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 06:48
moon
moon is offline
Nou had ik een formule ingevoerd en liet de grafiek tekenen. Ik vond de grafiek niet kloppen dus ik 'had hem in zo'n scherm van xmin en xmax veranderd. Ik was alleen vergeten om ymin en ymax te veranderen. Dus lukte het niet meer om een grafiek te tekenen want dan komt er de hele tijd in beeld: Ma Error. Ik weet dat ik iets in dat scherm van xmin en xmax enz. moet veranderen, maar ik weet niet hoe ik dat scherm moet krijgen als ie de grafiek niet tekent. Het klinkt een beetje vaag allemaal, maar als iemand het snapt......
Ik moet zelf nog leren hoe ik met die rekenmachine om moet gaan.
Oud 07-11-2003, 08:40
Gast
x min is lager als x max

hij kan geen negatief beeld van een as maken...

oftewijl, maak ff iets leuks van de assen, en hij komt er zo uit rollen

Ciaou
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 10:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
moon schreef op 07-11-2003 @ 07:48:
Nou had ik een formule ingevoerd en liet de grafiek tekenen. Ik vond de grafiek niet kloppen dus ik 'had hem in zo'n scherm van xmin en xmax veranderd. Ik was alleen vergeten om ymin en ymax te veranderen. Dus lukte het niet meer om een grafiek te tekenen want dan komt er de hele tijd in beeld: Ma Error. Ik weet dat ik iets in dat scherm van xmin en xmax enz. moet veranderen, maar ik weet niet hoe ik dat scherm moet krijgen als ie de grafiek niet tekent. Het klinkt een beetje vaag allemaal, maar als iemand het snapt......
Ik moet zelf nog leren hoe ik met die rekenmachine om moet gaan.
Als ie error geeft als je op de grafiek drukt dan kan je bij Window toch gewoon de assen aanpassen? (dit is van de TI 83, ik weet niet welke rekenmachine jij hebt, tis handig als je dat er bij zet)
Oud 07-11-2003, 13:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-11-2003 @ 11:08:
Als ie error geeft als je op de grafiek drukt dan kan je bij Window toch gewoon de assen aanpassen? (dit is van de TI 83, ik weet niet welke rekenmachine jij hebt, tis handig als je dat er bij zet)
ja of gewoon Zoom 0 of Zoom 6 (ook bij TI 83)
Oud 07-11-2003, 16:25
Verwijderd
bij de casio moet je anders ff:
In het grafiekmenu (5) nadat je de functie hebt ingevoerd, hem nog niet gelijk tekenen, maar eerst ff op shift f3 drukken, dan kan je je scherm weer aanpassen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten