Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de basisschool begrijpend lezen.
Op de middelbare school wiskunde, Duits en tekenen (en Nederlands lezen). Op de lerarenopleiding Duits alles wat te maken had met onderwijskunde. Op de pabo vooral de 'kunstzinnige vakken' en ook weer alles wat te maken had met onderwijskunde en met pedagogiek en psychologie. Nu (pedagogiek) eigenlijk alle vakken wel. Zo uitgebreid genoeg? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en laten ze nu leuk van leraar zijn gaan wisselen met nl zodat ik die man weer heb! *zucht* met nl trouwens gezeik joh.. moeten discussie doen en jaren oefen je als groepje tegen ander groepje. nu zeggen ze: je moet tegen elkaar binnen een groepje! ![]() ![]() klopt niet helemaal want als het goed is heb je dezelfde mening aan het eind met het maken van je documentatiemap.. grrr. die leraren! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Duits is leuk omdat ik dat goed kan,... Gym is leuk omdat ik sport erg leuk vind..en da vooral voetballeuh.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En engels is op 1 of andere manier gewoon eitje ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 20:49. |
![]() |
|
Op de havo vond ik (achteraf) engels wel leuk. Verder scheikunde en biologie natuurlijk. Natuurkunde werd leuk tegen het einde van de 5e (toen ging ik het snappen
![]() Nu is dat producttechnologie. Gaat over brood&banket, vlees (video's kijken over hoe varkens geslacht worden. Denk dat dat toch niet zo leuk is ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Wiskunde en Engels. |
![]() |
|
|
![]() |
||||