Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, verwachten dat een kat zal luisteren naar zo'n naam is ook wel een beetje nutteloos ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() heten ze ook allemaal Hilda 1 en Hilda 67? ![]()
|
Ik denk het iet, ze reageert gewoon op mijn stem en hoe die klinkt. Ik loop ook wel es tegen mezelf te lullen en als ik het aan haar richt dan gaan ineens de oortjes wel ijn kant op. Maar haar naam herkennen?
Nee ik denk het niet.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb zelf een hond en die weet heel erguh goed wat zijn naam is.. En niet alleen zijn naam
![]() ![]() verder heb ik een konijn en dat is echt heel vreemd, maar hij luistert naar alles wat ik zeg en herkent mn stem.. Als ik weg ben breek bij echt zn kooi af.. mn moeder wordt der helemaal gek van, maar zodra ik binnen ben is hij stil ![]() ![]() Ik denk zelf dat dieren veel slimmer zijn dan mensen denken..!!! hahaha
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
De echte link met het eerder genoemde woord valt echter samen met de uitspraak van de klinkers. De medeklinkers eromheen zijn niet echt belangrijk, hoewel ze de uitspraak van je klinkers wel enigszins kunnen veranderen...
|
Verwijderd
|
ja. De een wat beter dan de ander. Naja, nee, ze kennen m allebei heel goed, alleen reageert de een wat meer dan de ander.
Samson (moederpoes van Doerak) komt meteen aanrennen of kijkt op als ze ligt te slapen en Doerak is wat eigenwijs, maar hij kent zijn naam heel goed. Samson is net een hondje af en toe ![]() |
![]() |
|
Onze poes, Pinky, kent haar naam wel. Als je haar roept, reageert ze meestal wel. Ze spitst haar oren en soms kijkt ze je ook even aan. Maar als je haar gaat zitten roepen met de bedoeling dat ze naar je toe komt gaat ze je aan zitten kijken met zo'n kattenblik van: kom jij maar lekker hier naartoe
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |