Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb op het moment al mn damesratten loslopen en ik moest even naar beneden. Nou ja niets aan de hand, die 10 minuten overleven ze wel
![]() Kom ik terug, staat mn pc uit, de krengen hebben over het toetsenbord gelopen en dar het sleep knopje ingedrukt waardoor mn pc uit ging. Ik heb ze allemaal ondervraagt (pff wat een klus) maar niemand geeft toe ![]()
|
ik had vroeger een dwerghamster, en we hadden voor hem een hok gekocht met 2 verdiepingen. Er liepen trappetjes tussen de verdiepingen, maar mn dwerghamster durfde neit naar beneden van die trappetjes af te lopen, dus dan nam ie een soort aanloop en spring naar beneden. Dat zag er heel lachwekkend uit. Hij ging ook altijd met zn voorpootjes aan de bovenkant van dekooit hangen en dan naar de andere kant toe
![]()
|
Mijn paard was altijd zo'n heerlijke aansteller. Zeg maar: als er niets was, was ze heel zielig, als er echt iets mis was, was er niets aan de hand volgens haar.
We hadden altijd zo'n spelletje van zij in de bak, ik in de bak, zij rennen, ik er achteraan rennen. Vond ze machtig. En als ik dan stil stond kwam ze bij me. Beetje Natural Horsemanship idee voor de mensen die er bekend mee zijn. Maar goed, daar waren we dus weer mee bezig, dat beest vliegt echt de hele bak op en neer, in in het hoekje van de bak staat al eeuwen zo'n bokje. Daar zit ik altijd op als ik les geef. En ze stormt zoals altijd recht op die hoek af om daar te stoppen, om te draaien en verder te scheuren. Dus inderdaad, het stopt, en heel zachtjes hoor je *tik*. Echt niet meer dan een zacht tikje met haar hoef tegen dat bokje aan. Meteen vertrokken die ogen, oortjes wat naar achteren en opzij, komt ze hinkelend naar me toe lopen en staat voor me stil, steekt d'r poot uit en kijkt me aan van: mamma, voetje au! Dus ik begon al te lachen, dat ding stelt zich aan als een idioot. Maar het zag er zo lief uit, ik pak die poot op, geef kusje op d'r hoef en op d'r neus, zet de poot weer neer. En ik denk, nou moet ik wegwezen, want ze gaat weer, en inderdaad, oogjes leefde o en zoef, weg was ze. Nou, ik lag dubbel... Echt waar...
|
Ow, een andere collega van mij heeft trouwens zo'n klein schoothondje met een iets te lange tong, die daardoor dus altijd uit dr mond hangt.
Maar ze ging dus een beetje lopen vervelen bij iemand en mijn collega stuurt haar terug naar haar mand. Kijkt dat hondje heel zielig om, zo van: "Mag ik alsjeblieft blijven?" Dus mn collega knipte met haar vingers en zei weer dat ze naar haar mand moest gaan. Ging dat hondje echt heel kwaad in haar mand zitten met die tong uit dr mond...geweldig ![]() Later zat ze de hele tijd om het hoekje te kijken of ze al uit haar mand mocht ![]()
|
mijn kat drinkt altijd uit de vissenkom, zonder mijn visjes op te eten.
en de vissen zwemmen juist naar haar tong toe om een gratis likmassage te krijgen. ik kan ook mijn vinger in de vissenkom doen en dan zwemmen de visjes allemaal naar mijn vinger toe, ik kan ze gewoon aaien. toen wij nog een hond hadden en onze oudere kat, dat was nog leuker. onze hond likte onze kat echt helemaal van top tot teen af, soms zagen wij een zeiknatte kat rondlopen in huis dat vond ze allemaal prima.
|
Was laatst ook zo dom. Mijn oud trainer zou even demonstreren hoe hij 1 van de paarden had geleerd heel voorzichtig een wortel uit zijn mond te pakken.
Dus, trainer steekt wortel in zijn mond, paard ervoor, die inderdaad heel voorzichtig zijn lipjes wat uitsteken om dat ding te pakken, ziet trainer vanuit zijn ooghoek iets langsvliegen (was de hond die even een dwaze bui kreeg) dus die draait ineens z'n hoofd weg, paard ziet dus dat worteltje verdwijnen en knalt als een idioot tegen de wang van mijn trainer op, zijn wang lag helemaal open... maar het paard had zijn worteltje. ![]()
|
Ik heb in totaal drie cavia's, maar 1 daarvan is echt slim. Alles wat je met hem doet of ''leert'' onthoudt hij. Dat is echt grappig. Zo weet hij bijv. dat hij niet achter de bank mag (ivm draden enzo) maar dan doet hij het stiekem tog. Van tevoren gaat hij dan heel hard piepen om duidelijk te maken dat hij wat gaat doen
![]() Ik heb hem 1 keer op de bovenkant van zn huisje gezet en sindsdien klimt hij er zelf op (en glijd er ook weer af ![]() Ook stoot hij keihard met zn lijfje tegen de binnenkant van zn huisje, zodat het omvalt en op zn kant ligt ![]() ![]() |
![]() |
|
Grappige verhalen hier
![]() Mijn hond kan ook zo verschrikkelijk lief en onnozel zijn. Als ik de tuin in ga wilt zij altijd mee, dan gaat ze een beetje spelen of bij mij rond hangen. Ook als ik het konijnenhok ga verschonen. Die is vrij laag, dus zit ik op mijn knieën. Afgelopen zondag was mijn hond dus weer mee naar buiten, zij was aan het klooien met een tennisbal. Ik het hok aan het verschonen. Komt ze de hele tijd aanrennen met die bal, gaat ze achter me staan en met haar voorpoot 3 x op mijn rug tikken. Dan draai ik mij om en rent ze heel hard weg. Ik ga weer vrolijk verder....zelfde ritueel. Ze doet dat zo verschrikkelijk lief en schattig, ze speelt heel ruw met die bal maar dan tikt ze zo heel zachtjes op mijn rug ![]() Dat doet ze ook bv in de zomer, als wij zitten te eten aan tafel, voor de schuifpui aan de achterkant. Hond in de tuin, aan het spelen. Dan verveelt ze zich blijkbaar en komt ze voor het raam staan met de zieligste blik ooit, en tikt ze met haar nageltje op het raam. Dan moeten wij natuurlijk doen dat we denken dat ze zielig is en naar binnen wilt ![]() ![]()
|
Mijn kat kan grommen en blaf geluidjes maken.. en onze hond is daar bang voor
![]() ![]()
|
De hond van mn kennis die helpt mee slakkenvangen in de tuin
![]() En dan graaft ze zelfs de slakken onder de aarde vandaan ![]() Mijn cavia had idd ook altijd iets met haar huisje. Die beukte ze dan om en schopte ze wat zaagsel in het huisje en ging ze daarin liggen ![]() ![]() Ook is dat beest heel schijnheilig. Dan laat je haar rondlopen in de keuken, omdat in de woonkamer te veel snoeren liggen die we nog weg moeten werken en dan ontsnapt ze telkens weer naar de woonkamer ![]() Wij hebben ook zown ronde bal in de kooi hangen, waar groenvoer en/of wortels ed in kunnen, zodat het niet in hun eige stront ligt zeg maar ![]() ![]() ![]() Mijn kat heeft ook zo'n geweldig iets. Hij hefet uitgevonden, dat mijn la onder mn bed heerlijk ligt. Dus dan zijn we de hele dag die kat kwijt en dan wordt ik 's nachts besprongen door dat beest met dat jankende geluid, dat ie uit mn kamer wilt ![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik m'n kat pas had, sliep hij altijd op bed. Op een nacht word ik wakker, zie ik hem van het bed afglijden
![]() Ik heb altijd 2 dekbedden apart op bed liggen. Ik word 's ochtends wakker en voel iets zwaars naast me liggen. Ik duw zachtjes, steek dat beest ineens zijn kop tussen 2 bekbedden vandaan. En als je tegen hem praat, praat hij terug. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn hondje maakte de 2e dag dat ze bij ons een koprol récht over d'r bolletje.
Echt super lachwekkend. De hond van mijn moeder (Akita Inu van 50 kg.) sprong ooit eens bij m'n zus op schoot, ze keken elkaar aan zo van 'hier klopt iets niet', super!
|
In ons vorige huis hadden we boven op de eerste verdieping zo'n hele grote overloop, met ook zo'n bochtje bij de trap. Daar onder (op de begane grond) stond een kastje met daarop zo'n schaal met daarin een vaas. Toen we Olivier pas hadden (onze rode kater) rende ie altijd heel hard door de gang boven maar toen is ie een keer uit de bocht gevlogen waardoor ie naar beneden viel en precies in die vaas terechtkwam
![]() ![]() Verder is de kat van mn vader wel eens in de vijver gevallen en in plaats van er gelijk uit te klimmen zwom ze helemaal naar de overkant. Was heel grappig om te zien, vooral omdat het net de olympische spelen zwemmen op tv was (ze had het afgekeken op tv, 2 meter vrije kattenslag ![]() De rat van mn broertje stond 's nachts altijd in de badkamer omdat mn broertje anders niet kon slapen en dan trok hij door zn kooi een heel pak watten, had hij eerst een gat ingeknaagt en toen de watten naar binnen getrokken. Onze cavia ging altijd piepen als de koelkast openging, als je dan met zakjes uit de groentela ging ritselen want dan kreeg ze vaak wel wat te eten. Ook ging ze piepen als ze komkommer rook.
|
Verwijderd
|
Onze kat zit al vanaf het begin dat we hem hebben (6 jaar ofzo) regelmatig achter zijn eigen staart aan. En als hij hem dan te pakken heeft gaat ie er ook nog op lopen knagen. Vaag beest. Hij geeft trouwens ook zo´n beetje elk voorwerp dat hij tegenkomt kopjes. We wisten al meteen vanaf het begin dat hij niet spoorde
![]() |
![]() |
|
Ik heb zown rondloopbal voor mn cavia gekocht, alleen ze snapt het nog niet helemaal
![]() Dus dan zet ik haar er in en dan komt er iemand langs die er per ongeluk tegen aan stoot. Zie je die cavia heel droog ronddraaien. Mn cavia trekt dan ook zown kop van: Huh? ![]() ![]()
|
Mijn hond rende een keer achter een kat aan de bosjes in en het was een paar minuten stil..... Toen sprong mijn hond eruit, de kat met zijn nageltjes in zijn staart en hij rent met kat en al het water in.... Nog een: Mijn poes had ruzie met een buurkat en vocht daarmee, ze durfde niet meer naar buiten ( waar haar kattenbak stond ) en scheet dus in onze was.
![]() |
![]() |
|
ozne hond heeft 2 jaar geleden geleerd dat ie moet blaffen als hij naar binnen wilt...
als hij buiten is en we hebben per ongeluk de deur dicht gedaan gaat ie eerst tijdej voro de deur zitten wachten. Als ie niemand ziet blaft hij 1 keer en blijft zitten...als er dan niemand gaat iw eer blaffen... nu heeft hij het laatst ook geleerd om zo te doen als hij de keuken inwil grr... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[serieus manifest met lichte ironie] Zat Van De Wereld En Alle Mensen Erin juliettebinoche | 11 | 04-03-2004 18:16 |