Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 11:25
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Hey,
Ik heb ff vraagje, k ben aan de pil, en normaal gesproken slik ik em tegen een uur of 11 wanneer ik naar bed ga.
Gisteravond kwam mijn vriend me ophalen en ben ik em tegen die tijd vergeten.
Toen we thuis waren hebben we " ge-sext" Maaaaaar...toen we klaar waren schoot me opeens te binnen dat k de pil nog niet had ingenomen!!
Heb em toen meteen geslikt, het was half 3 's nachts, dus wel een aantal uren te laat.
Kan ik er nouw nog op vertouwen? Ik me best wel zorgen maken namelijk nu!!!!!!
Please help...

Suerte Donna
Oud 21-04-2002, 11:35
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Suerte Donna schreef:
Hey,
Ik heb ff vraagje, k ben aan de pil, en normaal gesproken slik ik em tegen een uur of 11 wanneer ik naar bed ga.
Gisteravond kwam mijn vriend me ophalen en ben ik em tegen die tijd vergeten.
Toen we thuis waren hebben we " ge-sext" Maaaaaar...toen we klaar waren schoot me opeens te binnen dat k de pil nog niet had ingenomen!!
Heb em toen meteen geslikt, het was half 3 's nachts, dus wel een aantal uren te laat.
Kan ik er nouw nog op vertouwen? Ik me best wel zorgen maken namelijk nu!!!!!!
Please help...

Suerte Donna

VERPLAATSEN NAAR LICHAAM EN GEZONDHEID!!!!!!
Oud 21-04-2002, 11:47
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Announcement: Abortus & de Pil

DE PIL DUZZZZZZ

Jeez en je kan dat ook wel beetje normaal brengen, k gewoon met probleem zitten hoor..
Oud 21-04-2002, 11:53
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Suerte Donna schreef:
Announcement: Abortus & de Pil

DE PIL DUZZZZZZ

Jeez en je kan dat ook wel beetje normaal brengen, k gewoon met probleem zitten hoor..
ja in die announcement staat dat dit soort topics op Lichaam en gezondheid horen.

Maar voor zover ik weet is er niets aan de hand!!! De hormonen van de pil zijn dan nog wel fftjes werkzaam, rond die tijd. Dus het kan geen kwaad voor zover ik weet. Maaaaaar alles wat ik van de pil weet komt uit mijn schoolboek bio dus ehhh ik kan ernaast zitten.

suc6 ermee!
Oud 21-04-2002, 12:04
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Oepz Sorry dan..maar k nog niet zo mega ervaren hiero..
maar dan verplaatsen ze um maar..
thx iig!!!
Oud 21-04-2002, 12:27
Methuselah
Methuselah is offline
als je vergeten bent je pil in te nemen op je gewoonlijke uur, kan je hem in de twaalf uur die daar op volgen nog gewoon innemen zonder aan veiligheid te verliezen. het is natuurlijk altijd beter ze altijd op hetzelfde uur in te nemen...
maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor meid

Elke

ps: had ff geen zin om m'n broer eerst nog uit te zitten loggen, ik ben *blue angel*
Oud 21-04-2002, 12:48
Koen
Koen is offline
Citaat:
Suerte Donna schreef:
Oepz Sorry dan..maar k nog niet zo mega ervaren hiero..
maar dan verplaatsen ze um maar..
thx iig!!!
Dan verplaatsen we 'm dus even
Oud 21-04-2002, 14:12
lake bodom
lake bodom is offline
als je nou eens de bijsluiter leest ofzo , daar staat namelijk in dat er niks aan de hand is als je hem nog binnen 12 uur slikt... duhu
Oud 21-04-2002, 15:23
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
als je nou eens de bijsluiter leest ofzo , daar staat namelijk in dat er niks aan de hand is als je hem nog binnen 12 uur slikt... duhu

Ze kan toch de bijsluiter kwijt zijn ofzow
Oud 22-04-2002, 20:51
ekki
ekki is offline
mensen, niet zo vijandig.

Suerte Donna: je kan de pil nog 12 uur innemen na de tijd die eigenlijk moest zonder verdere gevolgen (sorry dat ik dat herhaal van iemand anders). je hoeft je dus niet echt druk te maken. twijfel je toch nog en wil je echt zekerheid, dan kan je natuurlijk evt de huisarts bellen, maar ik denk niet dat dat nodig is (die zal hetzelfde zeggen als ik).
Oud 23-04-2002, 22:45
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Iotje schreef:

Ze kan toch de bijsluiter kwijt zijn ofzow
Er zijn tientallen pagina's op het internet te vinden waar de bijsluiter op staat

Gatara
Oud 24-04-2002, 13:24
mausi
mausi is offline
Meestal kan je hem binnen 12 uur na je 'normale tijd' innemen. Nix om je zorgen over te maken dus!
Oud 24-04-2002, 19:01
Snufje
Snufje is offline
Idd, maak je niet druk het is gewoon goed gegaan... Tenmisnte, er is niet meer risico als dat er anders zou zijn..! Ik doe dit topic dicht; je hebt nl. je antwoord en veel nuttigs kan d'r niet meer bij en er zijn al zoveel topics over de pil!!!
Topic gesloten

Regels voor berichten