![]() |
||
Citaat:
Maar voor zover ik weet is er niets aan de hand!!! De hormonen van de pil zijn dan nog wel fftjes werkzaam, rond die tijd. Dus het kan geen kwaad voor zover ik weet. Maaaaaar alles wat ik van de pil weet komt uit mijn schoolboek bio dus ehhh ik kan ernaast zitten. suc6 ermee!
|
als je vergeten bent je pil in te nemen op je gewoonlijke uur, kan je hem in de twaalf uur die daar op volgen nog gewoon innemen zonder aan veiligheid te verliezen. het is natuurlijk altijd beter ze altijd op hetzelfde uur in te nemen...
maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor meid Elke ps: had ff geen zin om m'n broer eerst nog uit te zitten loggen, ik ben *blue angel*
||
Citaat:
Ze kan toch de bijsluiter kwijt zijn ofzow ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
mensen, niet zo vijandig.
Suerte Donna: je kan de pil nog 12 uur innemen na de tijd die eigenlijk moest zonder verdere gevolgen (sorry dat ik dat herhaal van iemand anders). je hoeft je dus niet echt druk te maken. twijfel je toch nog en wil je echt zekerheid, dan kan je natuurlijk evt de huisarts bellen, maar ik denk niet dat dat nodig is (die zal hetzelfde zeggen als ik).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig met een boy!!! k@rlijn | 18 | 21-06-2010 09:18 | |
Software & Hardware |
[Geluidskaart] Drivers installeren Ske* | 5 | 17-07-2006 17:53 | |
Software & Hardware |
[Flash] Hulp nodig Rudiculous | 6 | 19-06-2005 14:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |