Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2003, 11:04
Qimm
Qimm is offline
Katvrouw

Door een plotselinge inslag van inspiratie is dit ontstaan. De pose is behoorlijk statisch, dat weet ik Zelf ben ik vrij trots op de handen, ik begin het al te leren
Gewoon met de hand getekent en met photoshop 7 ingekleurd
De jurk vind ik erg mooi geworden (ik wil er zo een )

Kom maar op met kritiek
Oud 04-11-2003, 15:32
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
heb je de jurk zelf ingekleurd of een plaatje erin geplakt? die is wel mooi.. voor de rest is ze een beetje assymmetrisch, dr nek zit niet helemaal in het midden haar linkerarm (voor ons dus rechts) lijkt wat lang, en in beide armen mis ik eigenlijk een elleboog en ze houdt haar handen ook wat vreemd maar ik vind dat je m wel aardig ingekleurd hebt hoor t zou mooier zijn als je de lijntjes wat strakker zou maken.. en ook bij het haar doen misschien, dit staat zo vreemd
en verder wou ik nog kwijt dat de achtergrond echt niet kan zo maar gewoon zo doorgaan
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 04-11-2003 @ 16:32:
heb je de jurk zelf ingekleurd of een plaatje erin geplakt? die is wel mooi.. voor de rest is ze een beetje assymmetrisch, dr nek zit niet helemaal in het midden haar linkerarm (voor ons dus rechts) lijkt wat lang, en in beide armen mis ik eigenlijk een elleboog en ze houdt haar handen ook wat vreemd maar ik vind dat je m wel aardig ingekleurd hebt hoor t zou mooier zijn als je de lijntjes wat strakker zou maken.. en ook bij het haar doen misschien, dit staat zo vreemd
en verder wou ik nog kwijt dat de achtergrond echt niet kan zo maar gewoon zo doorgaan
Er zit idd een foto achter de jurk Maar ik heb wel met veel pijn en moeite goede donker/licht contrasten aangebracht.
Oh en dat van de armen is gezichtsbedrog, ik heb het gemeten en ze zijn even lang. En ik ben nog steeds aan het goochelen met handen, tis moeilijk, maar ik leer het wel. Het haar, tja, ik had heel lelijke originele lijnen in het haar dus dat heb ik weg gedaan.
En ik wist geen betere achtergrond

(dit was Qimm)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:51
Magrip
Magrip is offline
waaa.
handen zijn idd goed gelukt!
maar de rest vind ik minder. vind het maar uhm.. rare katvrouw.. ( ) en, ik heb t idee dat de inkleuring van lichaam/vacht ab-soluut niet past bij bv. inkleuring jurk/haar. Uhm.. misschien als je dr zoiezo een wat spannendere pose laat aannemen? Ik vind t nu nog niet echt geweldig.
Oud 04-11-2003, 17:09
Qimm
Qimm is offline
Ik moet nog even oefenen op creatieve poses, mar ik wil eerst weer even oefenen met verhoudingen en anatomie voordat ik rare dingen ga doen
Oud 04-11-2003, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-11-2003 @ 16:37:
Oh en dat van de armen is gezichtsbedrog, ik heb het gemeten en ze zijn even lang.
Het komt misschien doordat de (voor haar) linkerarm wat dikker is dan de rechterarm
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:33
Heidenroosje
Heidenroosje is offline
Pose is te houterig, maar inkleuring is erg mooi en dan vooral de handen en jurk. Licht/donker effecten zijn erg goed op de jurk.
Goede foto om mensen voor de gek te houden. "Welke arm is langer?" "De rechter!" "FOUT! Ze zijn even lang!"
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:47
funkypunk
funkypunk is offline
een beetje lompe benen/poten, ook ben ik niet enthousiast over het hoofd, maar het is ook niet echt mn stijl
Reageren

Regels voor berichten