Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb er drie:
-een lichtblauwe van best dunne spijkerstof, die dus ook een beetje uit is gelopen -een donkerblauwe van dikkere stof met bruine gloed die perfect zit, zolang ik geen onsje dikker word ![]() -een grijsblauwe die echt geweldig zit, maar waar de gulp steeds van openglijdt ![]() Ik vind ze heel fijn omdat ze mooi vallen, kleine maatjes hebben en betaalbaar zijn. Verder moet er wel een kilometer stof afgehaald worden, maar dat ben ik gewend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Novska; volgensmij zijn ze ongeveer 100 euro. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik geloof trouwens dat ik voor alledrie iets meer dan 100 euro betaald heb. |
![]() |
|
Ik heb er zelf 1 die is op je bovenkant een klein beetje gerimpeld en ook aan de onder-achterkant.
Zitten wel lekker, maar de verkoopster zei dat hij wel pittig uit zou lopen, maar dat valt tegen hehe... Lengte geen problemen mee...
||
Citaat:
![]() Ik vind 100 euro trouwens wel goed betaalbaar voor een mooie en goede spijkerbroek .. broeken bij de h&m enzo die goedkoper zijn zitten met gewoon niet dus dan heb ik dr wel wat 'meer' voor over
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik krijg standaard in elke broek een gat op mn linker knie. h&m of indian rose. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat is je favo outfit? reine claude | 36 | 20-05-2006 20:13 | |
Lifestyle |
wat MOET je nog hebben? Otis | 500 | 01-05-2004 13:21 | |
Lifestyle |
yeans voor lange benen ;) druiveke | 54 | 28-09-2003 20:46 | |
Lifestyle |
Merken; Wat kan nog en wat is echt zooo van gister rodina | 234 | 12-03-2003 22:09 | |
Lifestyle |
Nieuwe ronde: Wat heb jij vandaag aan? RoSaLiNi | 443 | 15-01-2003 16:47 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst deel III WishfulDreaming | 446 | 03-01-2003 11:03 |