Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 19:18
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ja vertel het maar. Welke merken zijn helemaal HOT, en welke zijn echt passé?

Ik vind zelf dat Puma al weer redelijk op z'n retour is, evenals All Stars. Diesel heeft helemaal z'n beste tijd gehad. Replay daar in tegen is nog wel weer oke, dan bedoel ik overigens niet de standaard collectie. Adidas heeft een grote fout begaan door jasjes/broeken te gaan verkopen in überfoute huppelkutten winkels. Nike gaat het 'nieuwe' sportmerk worden, Polo word ook populairder.

Verder Levi's worden ook weer koel. Zelf kleding maken gaat ook weer hip worden, evenals 2ehandswinkels.

Miss Sixty en Only was niets, is niets en zal ook nooit wat worden.

En verder ga ik nog even nadenken
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 19:21
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
All Starts. . Maar die zijn zo leuk.

Wat nog kan; Prada's. Hoe lelijk ze ook zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:27
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
All Stars zijn ook wel leuk hoor. Maar ik hoef ze niet meer. Zeker niet nou de halve omgeving massaal ze aan het inslaan zijn. *en afgelopen zomer maar zeiken dat m'n all stars zo belachelijk waren*

Prada heeft prachtige schoenen, wel die duurste dan. Want dat 'goedkope' sportmodel lijkt idd nergens op.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:29
Rocksaan
Rocksaan is offline
oililly is zo van gisteren

overseas vind ik ook niet meer kunnen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:33
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Kleren zijn gewoon helemaal uit, als je écht hip bent ben je nudist
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:36
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
a new nose schreef:
of je neemt een eigen leven
En dát is al helemaal uit
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:36
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
dat "zooo van gister" kan in ieder geval nietmeer

ik weet niet waarom, maar ik erger me er dood aan.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:36
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Sooz schreef:
dat "zooo van gister" kan in ieder geval nietmeer

ik weet niet waarom, maar ik erger me er dood aan.
Excuse me

Maar laten we het ontopic houden
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
oililly is zo van gisteren

overseas vind ik ook niet meer kunnen
Oilily is niet van gisteren, maar van heeeel lang geleden...

Ontopic: Fornarina is ook een beetje suf geworden... Ik pleit voor een comeback van W & LT en Custo.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:37
Verwijderd
Polo Ralph Lauren vind ik een beetje passé...te duur, te kakkerig, te overdreven.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:38
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
of je denkt gewoon NIET in merken...wat kan mij het nou schelen wat een hip merk is of niet...als ik bij de c&a iets leux vind koop ik het en als ik iets van adidas leuk vind koop ik het ook! how easy can it be?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:39
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef:
Polo Ralph Lauren vind ik een beetje passé...te duur, te kakkerig, te overdreven.
Daar kan ik je wel gelijk in geven, kindertruitje .. 80 euro

.. niet dat ik daar op let ofzo.. maar nouja dat zag ik ergens ?
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:39
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Oilily is niet van gisteren, maar van heeeel lang geleden...

Ontopic: Fornarina is ook een beetje suf geworden... Ik pleit voor een comeback van W & LT en Custo.
Fornarina zie je teveel ofzo Custo is leuk Maar voor wat het is, vind ik het nog behoorlijk prijzig. Maar tis wel super blij

@Nare Man: Ik bedoel de sportkledinglijndinges voor dagelijks gebruik en ze hebben nog een andere lijn *naam kwijt* Die is super stijlvol echt heel mooi
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:40
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef:
of je denkt gewoon NIET in merken...wat kan mij het nou schelen wat een hip merk is of niet...als ik bij de c&a iets leux vind koop ik het en als ik iets van adidas leuk vind koop ik het ook! how easy can it be?
*hap*
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
ellebelle1986 schreef:
of je denkt gewoon NIET in merken...wat kan mij het nou schelen wat een hip merk is of niet...als ik bij de c&a iets leux vind koop ik het en als ik iets van adidas leuk vind koop ik het ook! how easy can it be?
het gaat hier niet om 'in merken denken', we hebben het hier over de collecties van de merken in kwestie... Of ze nog leuke kleding produceren of dat het niveau steeds lager wordt... Tuurlijk kan c&a leuk zijn, H&m tenminste wel... Daar gaat het niet om.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
Daar kan ik je wel gelijk in geven, kindertruitje .. 80 euro

.. niet dat ik daar op let ofzo.. maar nouja dat zag ik ergens ?
Tis op zich wel mooi, ze hebben best leuke basics. Maar de tijd dat ik honderd euro uitgaf voor een simpele broek, alleen maar omdat op de kont 'POLO RALPH LAUREN' staat, is wel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:44
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
nare man schreef:
Tis op zich wel mooi, ze hebben best leuke basics. Maar de tijd dat ik honderd euro uitgaf voor een simpele broek, alleen maar omdat op de kont 'POLO RALPH LAUREN' staat, is wel voorbij.
Zeker wijs en verstandig geworden
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:44
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Hermione schreef:
het gaat hier niet om 'in merken denken', we hebben het hier over de collecties van de merken in kwestie... Of ze nog leuke kleding produceren of dat het niveau steeds lager wordt... Tuurlijk kan c&a leuk zijn, H&m tenminste wel... Daar gaat het niet om.
van een site geplukt:

Uitslag

De oude poll --> 'Welk kledingmerk heeft z'n beste tijd wel gehad?' Boekte de volgende resultaten op:
Replay 41%
Diesel 9%
G-sus 19%
Miss60 22%<
Geen van allen 6%

Replay kwam uit als de grote verliezer en behaalde maar liefst 41% van de stemmen.
Gevolgd door Miss60 met 22% van de stemmen.
Het ziet er naar uit dat vooral het merk Diesel nog erg populair is die maar 9% van de stemmen op zich nam


ik denk zelf replay & diesel en g-sus misschien ook nog wel'n keer.. g-sus was eerst nog hip en bijzonder maar nu loopt echt iedereen er al mee

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 19:49.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2003, 19:46
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef:
Tis op zich wel mooi, ze hebben best leuke basics. Maar de tijd dat ik honderd euro uitgaf voor een simpele broek, alleen maar omdat op de kont 'POLO RALPH LAUREN' staat, is wel voorbij.
Er is ook niets mis met de kleren, alleen het kan allemaal een stuk goedkoper. Want laten we wel wezen, een ruime 160 gulden voor een kindertruitje.. in wat voor een poppenkast wou je die blagen opsluiten dan, toch jammer als je zoontje thuiskomt en je meldt dat z'n 80 euro kostende truitje naar de klote is .
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:48
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Spirit schreef:
van een site geplukt:

Uitslag

De oude poll --> 'Welk kledingmerk heeft z'n beste tijd wel gehad?' Boekte de volgende resultaten op:
Replay 41%
Diesel 9%
G-sus 19%
Miss60 22%<
Geen van allen 6%

Replay kwam uit als de grote verliezer en behaalde maar liefst 41% van de stemmen.
Gevolgd door Miss60 met 22% van de stemmen.
Het ziet er naar uit dat vooral het merk Diesel nog erg populair is die maar 9% van de stemmen op zich nam
Vindt je het gek voor een broek met een merkje dat er wel op lijkt geborduurt door een 12-jarige (om maar eens een populaire discussie leeftijd in het gesprek te gooien) ?.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:49
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Spirit schreef:
van een site geplukt:

Uitslag

De oude poll --> 'Welk kledingmerk heeft z'n beste tijd wel gehad?' Boekte de volgende resultaten op:
Replay 41%
Diesel 9%
G-sus 19%
Miss60 22%<
Geen van allen 6%

Replay kwam uit als de grote verliezer en behaalde maar liefst 41% van de stemmen.
Gevolgd door Miss60 met 22% van de stemmen.
Het ziet er naar uit dat vooral het merk Diesel nog erg populair is die maar 9% van de stemmen op zich nam
Ik vind Diesel echt te fout. Misschien de aparte collectie *niet de standaard dus* gaat nog wel, maar voor wat het is, en zeker voor dat diesellogootje is het te veel geld voor wat het is. Bovendien iedereen draagt het. Een beetje fatsoenlijke winkel heeft Diesel er al uitgesmeten.

Replay daar in tegen vind ik dan wel weer mee vallen. Maar dat komt misschien ook wel omdat het duurder is dan Diesel.

Indian Rose kan trouwens ook niet meer.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:51
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
rodina schreef:
voor dat diesellogootje is het te veel geld voor wat het is.

Replay daar in tegen vind ik dan wel weer mee vallen. Maar dat komt misschien ook wel omdat het duurder is dan Diesel.

diesel is te duur voor't logootje.. maar replay vind je meevallen omdat het duurder is dan diesel?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:51
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Hmm ja, ik heb niet echt merken dat ik denk dat is zo van gister.....

All stars koop ik ook niet meer, hoeft ook niet want ik heb al een paar.
Tis jammer dat zoveel mensen erop lopen want t zijn gewoon zulke lekkere schoenen.

Wat ik van gisteren vind is een hele outfit van hetzelfde merk.
Maar dat heb ik nooit mooi gevonden, beetje eigen inbreng is wel vereist. Owja, niet in alle gevallen leijk hoor. Maar 8 a 9 v.d. 10 wel.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:54
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Spirit schreef:
diesel is te duur voor't logootje.. maar replay vind je meevallen omdat het duurder is dan diesel?
Mjah da's raar, maar waar *goh 't rijmt, wat ben ik toch poëtisch *

Replay is een stuk aparter dan Diesel. Diesel wordt voornamelijk door 13/14/15 jarige meisjes gekocht die 5 maanden zakgeld hebben op gespaard en hun eerste koele merkbroek daarvan kunnen kopen.

Replay is een stuk aparter, en voor apartere kleding ben ik ook bereid om meer te betalen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:55
Verwijderd
Ik zweer bij Marithé + François Girbaud, niet echt heel bekend (zeker niet bij de meeste mensen op dit forum ) maar het komt weleens voorbij in bijvoorbeeld de ELLE, Dus hip!
Verder Indian Rose voor spijkerbroeken, Custo voor leuke truitjes, en de duurdere dingen van Replay en DKNY zijn ook vaak leuk, niet omdat het duur is, maar omdat dan niet de halve stad erin loopt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 19:58
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef:
Ik zweer bij Marithé + François Girbaud, niet echt heel bekend (zeker niet bij de meeste mensen op dit forum ) maar het komt weleens voorbij in bijvoorbeeld de ELLE, Dus hip!
Verder Indian Rose voor spijkerbroeken, Custo voor leuke truitjes, en de duurdere dingen van Replay en DKNY zijn ook vaak leuk, niet omdat het duur is, maar omdat dan niet de halve stad erin loopt!

Indian Rose is FOUT
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Indian Rose is FOUT
Nee mooi!
De enige met lage kontzakken!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:01
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Sooz schreef:
dat "zooo van gister" kan in ieder geval nietmeer

ik weet niet waarom, maar ik erger me er dood aan.
Nou, surprise, surprise! Ik erger me dood aan jou! Jij kan echt niet meer, jij bent zo van gisteren
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:02
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
rodina schreef:
Indian Rose is FOUT
mm ja vind ik ook eigenluk... en g-sus vind ik echt voor massavarkens ... supergroot opzichtelijk logo kijk mij ik loop met g-sus
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef:
of je neemt een eigen leven
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:03
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef:
Nee mooi!
De enige met lage kontzakken!
En de enige met een hele collectie huppelkutten
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
En de enige met een hele collectie huppelkutten
*voelt zich niet aangesproken*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:06
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Noé schreef:
Ik zweer bij Marithé + François Girbaud, niet echt heel bekend (zeker niet bij de meeste mensen op dit forum ) maar het komt weleens voorbij in bijvoorbeeld de ELLE, Dus hip!
Verder Indian Rose voor spijkerbroeken, Custo voor leuke truitjes, en de duurdere dingen van Replay en DKNY zijn ook vaak leuk, niet omdat het duur is, maar omdat dan niet de halve stad erin loopt!
Girbaud koop ik ook weleens, ik heb nou een vet braille shirt (longsleeve) aan van M+F Girbaud.

Ik denk dat Diesel zijn beste tijd heeft gehad. Of, ze moeten met iets nieuws komen. DKNY heeft voor mij ook wel zijn beste tijd gehad, maar dat houdt niet in dat de 'massa' er niet in loopt. Tenzij, net als bij Diesel, dat ze met iets heel vets komen.

Je kunt niet zeggen over merken als Prada of Donna Karan 'dat ze nog wel kunnen'. Dat is bij dit soort merken nooit een vraag, omdat het exclusief ís en blíjft. Niet nodig dus om dat op te merken. Prada is wél mooi.

Evisu wordt ook steeds bekender. Sommige mensen dragen het al jaren, anderen hebben er nooit van gehoord. De mensen die er nooit van gehoord hebben gaan er dit jaar ook lucht van krijgen (en misschien ook wel kopen).

GSUS heeft ook wel zijn beste tijd gehad volgens mij, maar je weet nooit.

Nike wordt idd de nieuwe 'sportmode' lijder, neemt de rol weer over van Puma. HOEWEL, ik heb gehoord dat Puma met érg vette schoenen komt in de zomer. Dit weet ik helaas niet zeker, maar toch.

Of retro nog lang doorgaat? Ik hoop het wel. Ik vind het erg . Maar dat houdt niet in dat de Old Skool Allstars nog goed gaan verkopen, want ik denk dat iederen ze al heeft (of express ze niet koopt, à la moi).

Dit is allemaal gegokt, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:08
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
S schreef:
Girbaud koop ik ook weleens, ik heb nou een vet braille shirt (longsleeve) aan van M+F Girbaud.

Ik denk dat Diesel zijn beste tijd heeft gehad. Of, ze moeten met iets nieuws komen. DKNY heeft voor mij ook wel zijn beste tijd gehad, maar dat houdt niet in dat de 'massa' er niet in loopt. Tenzij, net als bij Diesel, dat ze met iets heel vets komen.

Je kunt niet zeggen over merken als Prada of Donna Karan 'dat ze nog wel kunnen'. Dat is bij dit soort merken nooit een vraag, omdat het exclusief ís en blíjft. Niet nodig dus om dat op te merken. Prada is wél mooi.

Evisu wordt ook steeds bekender. Sommige mensen dragen het al jaren, anderen hebben er nooit van gehoord. De mensen die er nooit van gehoord hebben gaan er dit jaar ook lucht van krijgen (en misschien ook wel kopen).

GSUS heeft ook wel zijn beste tijd gehad volgens mij, maar je weet nooit.

Nike wordt idd de nieuwe 'sportmode' lijder, neemt de rol weer over van Puma. HOEWEL, ik heb gehoord dat Puma met érg vette schoenen komt in de zomer. Dit weet ik helaas niet zeker, maar toch.

Of retro nog lang doorgaat? Ik hoop het wel. Ik vind het erg . Maar dat houdt niet in dat de Old Skool Allstars nog goed gaan verkopen, want ik denk dat iederen ze al heeft (of express ze niet koopt, à la moi).

Dit is allemaal gegokt, maar toch.
Ben het helemaal met je eens

Wel jammer overigens dat Evisu bekender word, dat houdthet exclusieve weg *terwijl de prijs hoogstwaarschijnlijk wel weer zal stijgen *
Fake London blijft voorlopig nog wel redelijk onbekend denk ik, omdat 't gewoon bijna nergens te krijgen is.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:11
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
S schreef:

Nike wordt idd de nieuwe 'sportmode' lijder, neemt de rol weer over van Puma. HOEWEL, ik heb gehoord dat Puma met érg vette schoenen komt in de zomer. Dit weet ik helaas niet zeker, maar toch.

NIKE? nee daar zou ik dus echt nie mee gezien willen worden...
Denk niet dat i er ooit weer helemaal bovenopkomt zoals 5jaar geleden nike heeft voor mij z'n beste tijd wel gehad
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:

Fake London blijft voorlopig nog wel redelijk onbekend denk ik, omdat 't gewoon bijna nergens te krijgen is.
Inderdaad!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef:
Inderdaad!
Fake London is gaaf... Maar echt te duur voor een studentje als ik Ik vind het niet leuk genoeg in verhouding tot de prijs.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:15
Spirit
Spirit is offline
Diesel, Miss 60, G-sus etc. maken de fout om ut overal te laten verkopen ... Van de bijenkorf tot Men atwork, sting etc.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Spirit schreef:
Diesel, Miss 60, G-sus etc. maken de fout om ut overal te laten verkopen ... Van de bijenkorf tot Men atwork, sting etc.
Miss 60 is nooit leuk geweest!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:19
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Noé schreef:
Miss 60 is nooit leuk geweest!
mmm ik 'vond' ut eerlijkgezegd wel leuk
maar nix vergeleken bij Fornarina veelste standaard...
wat vind jij er zo lelijk aan dan?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Spirit schreef:
mmm ik 'vond' ut eerlijkgezegd wel leuk
maar nix vergeleken bij Fornarina veelste standaard...
wat vind jij er zo lelijk aan dan?
Spijkerbroeken zijn gewoon lelijk, daar had net zo goed Wonder Woman op kunnen staan...
Truitjes vind ik saai, ze zien er een beetje goedkoop uit!
(Al zag ik gister wel een leuke met een sushi-vrouwtje erop )
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:27
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Custo was vroeger veel leuker!
Die krijgt een -netje van mij.

Verder let ik niet zo op merken eigenlijk.
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:30
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
rodina schreef:

Fake London blijft voorlopig nog wel redelijk onbekend denk ik, omdat 't gewoon bijna nergens te krijgen is.
Alto
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:30
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Spirit schreef:
Diesel, Miss 60, G-sus etc. maken de fout om ut overal te laten verkopen ... Van de bijenkorf tot Men atwork, sting etc.
Inderdaad Alhoewel de Flagship store van Diesel aan Lexington Ave. in New York echt wel hele mooie dingen heeft. Echt de apartere catwalk creaties enzo Maar goed, Miss Sixty, dat kan ècht niet, evenals DKNY. Ik zal je zeggen, in heel Manhattan heb ik zo'n beetje alle verkooppunten van DKNY gehad, en ik heb niet 1 ding gezien dat ik ook maar een klein beetje in mijn kledingkast wilde hebben hangen. Goed, Evisu vind ik ook maar dat heb ik altijd al gevonden.
Wat het helemaal gaat worden? Louis Vuitton, Manolo Blahnik (tsjonge elke vrouw zou VERPLICHT op die schoenen moeten lopen )Waarom MB? Omdat die trend vanuit de VS gaat overwaaien ----> SATC heeft daar voor een stormloop op MB gezorgd.En Louis Vuitton omdat ie nu eindelij in Nederland een winkel gaat krijgen. En die tassen zijn geweldig natuurlijk. Van de goedkopere merken gaat Custo zeker nog wat van zich laten horen. Er zijn eigenlijk helemaal niet zo veel winkels in Nederland die het verkopen, maar dat gaat veranderen denk ik. Vrolijke, leuke kleding tegen fatsoenlijke prijzen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:31
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Denken over merken is net als denken over aandelen. Niet doen. Juist het niet psychologisch denken over de economie, zorgt ervoor dat zij altijd stabiel blijft.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:31
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Firefly schreef:
Alto
Fake London voor alto's...nou moet het niet gekker worden....van het geld dat zo'n truitje kost kunnen ze een week blowen, dus denk je echt dat alto's dat gaan kopen? Sure....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:31
Verwijderd
Custo droeg ik vroeger echt vaak, nu zie je het bijna nergens meer en wat ik er van zie boeit me niet..

W&LT (Of is het nou WL&T? *confused*) vind ik geweldig.

Replay heb ik nooit iets gevonden, en ik moet zeggen dat ik het ook niet met Rodina eens ben over Diesel, ik heb Diesel altijd een stuk origineler gevonden dan Replay, waarbij ik echt het gevoel had dat je betaalde voor het merkje. Nouja, je betaalt in ieder geval NIET voor de kwaliteit. :/

Verder ga ik nog even nadenken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Louis Vuitton omdat ie nu eindelijk in Nederland een winkel gaat krijgen. En die tassen zijn geweldig natuurlijk.
haha ik heb maar niks gezegd dit keer!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:36
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Fake London voor alto's...nou moet het niet gekker worden....van het geld dat zo'n truitje kost kunnen ze een week blowen, dus denk je echt dat alto's dat gaan kopen? Sure....
het ging niet om het merk. En het was niet serieus. Post jij trouwens wel eens niet-sarcastisch?
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Custo droeg ik vroeger echt vaak, nu zie je het bijna nergens meer en wat ik er van zie boeit me niet..

W&LT (Of is het nou WL&T? *confused*) vind ik geweldig.

Replay heb ik nooit iets gevonden, en ik moet zeggen dat ik het ook niet met Rodina eens ben over Diesel, ik heb Diesel altijd een stuk origineler gevonden dan Replay, waarbij ik echt het gevoel had dat je betaalde voor het merkje. Nouja, je betaalt in ieder geval NIET voor de kwaliteit. :/

Verder ga ik nog even nadenken.
Het is W & LT want het staat voor Walt, de afkorting van de naam van de ontwerper, Walter van Beirendonck. Geweldige kleding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14
Verwijderd
500 02-09-2011 22:08
De Kantine Weerwolfspel #82 deel 3
Batave
466 01-02-2011 16:56
Liefde & Relatie relatiecrisis; weet het echt niet meer
groovy
33 06-12-2005 15:13
Liefde & Relatie Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar?
MeLovesYou
13 12-07-2004 11:26
Liefde & Relatie Onzeker? (wel btje lang)
HeartandSoul
2 04-08-2003 22:24
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #10
Snufje
390 08-05-2003 19:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.