hoi het is nu al de derde maal dat mijn vriendin lichte pijn in de buik heeft nat het vrijen. is dat normaal? zijn er nog meiden die daar last van hebben?
hmm ik herken het zelf niet, maar is het echt elke keer?? en is het zo dat zij voordat ze met jou sex had nog nooit eerder sex had? en als ze dat wel heeft gehad had ze er toen ook last van???
Heb ik ook wel eens, beetje een rottig hol gevoel in m'n buik, alsof iemand me daar gestompt heeft. Mja, ik heb het vooral wanneer we nogal harde seks gehad hebben, dan ramt hij echt, zeg maar... dat doet naderhand beetje pijn dus... Als ze het vervelend vind, misschien eens rustiger aandoen?
Waarschijnlijk heeft ze een heel erg gevoelige baarmoedermond: als je daar iets te hard tegen aankomt kan het gaan bloeden en geeft het tijdens/na de sex een beetje pijn. Veel meer vrouwen hebben daar last van, het is niet echt iets ernstigs. Om het te voorkomen moet je iets minder hard stoten en/of minder diep gaan.
Hmm ik heb het maar 1x gehad, was de eerste keer met mijn nu-malige vriend. Daarna is het ook niet weer voorgekomen. Ik heb geen idee wat het is eigenlijk
Ach, gewoon te hard en/of te diep gestoten. De vagina is echt niet oneindig diep, dus je raakt de achterkant (de baarmoedermong dus over het algemeen) wel eens. Ander standje proberen, rustiger aandoen, twee vingers om de basis van je penis houden zodat die er niet verder in kan, allemaal mogelijke oplossingen.
Ik heb het vaak. Daarom vind ik seks ook niet zo leuk. En het is niet eens zo dat ik heel erg gespannen ben. Soms. Maar niet altijd. Toen ik ontmaagt werd deed het ook heel erg veel pijn, zoveel pijn dat ik moest huilen. En zelfs daarna al die keren nog een beetje. Ik vind dat gevoel vreselijk. Schraperig