Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Snellius : Ik wil wel uitgaan enzo, maar ik leg moeilijk contacten daarmee dat ik vooral met mijn beste vriendin meeging als ze erges heen werd gevraagd. Tegenwoordig ken ik al aardig wat mensen van haar vriendengroep en heb ik zelf ook genoeg mensen bij wie ik terechtkan, maar ik ben de laatste weken nog amper 's avonds de deur uit geweest. Het leek gewoon of er niets te doen was, en als ik dan eens wegga, dan zeg ik eigenlijk amper iets
![]() Wat je vraagt van zelf dingen ondernemen, ik veronderstel dat je daarmee bedoelt, zelf eens vragen aan mensen: hey heb je zin om ... maar dat durf ik niet om de bovenstaande rede, nl dat ik geen gesprekken kan aanhouden omdat ik 1* niets te zeggen heb 2* liever luister dus vandaar ... ik denk dat ik een beetje mensenangst heb, in de zin van, ik ken het niet verkroppen als iem mij niet graag heeft, al is dat natuurlijk puur menselijk ![]() @phensic "Het is niet zo dat ik erge problemen heb of zo, helemaal niet. Mijn enige probleem is IK, MEZELF!!! Hoe ik het moet oplossen, weet ik niet. " ==> ik ervaar net hetzelfde Om even op je vraagsjes te antwoorden: Er is niets bepaald gebeurt , het was geen leuk jaar, dat niet, heb 11 maanden achter een jongen aan gelopen die hartsikke verliefd was op mijn beste vriendin, daarna heeft een jongen op wie ik verliefd was, mijn gevoelens misbruikt en derna nog een blauwtje gelopen ![]() Eetpatroon : ![]() Hulp van vrienden: mss knelt het scjoentje daar wel : ik heb genoeg mensen die me wel wouden willen helpen , dat is het probleem niet, maar ik wil me niet aanstellen 'ongelukkig terwijl je niets ernstig hebt meegemaakt: aanstelster'(denk ik dan) als ik zelf niet weet wat er met me scheelt, hoe zouden zij mij moeten helpen denk ik dan ![]() Nou ja, het zal wel vanzelf overgaan zeker ? ![]()
|
ff mezelf were aangesteld, maar toch verwonderd dat onbekende mensen toch zo lief reageren : bedankt
![]() raar maar waar, het heeft echt goed gedaan dat mensen begrip toonden voor deze , misschien wel onbenullige ,situatie TNX
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hier moest ik vandaag om lachen #6 Little Phoebe | 500 | 05-02-2013 20:20 | |
Psychologie |
Mijn vader kijkt sexsites LaMysterious | 47 | 22-01-2013 19:45 | |
Liefde & Relatie |