![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: nee, nooit echt aan iets smmigs gedaan, al wil ik wel eens proberen om dominant en/of onderdanig te zijn, en ook wel eens iets met blinddoekjes of vastgebonden worden... maar liever geen dingen die pijn doen... met een zweepje zou dus echt niets voor mij zijn, tenzij dat alleen de vloer/muur/wastafel zou raken voor het geluid-en-beel-effect, en het niet mij zou raken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vastbinden en blinddoeken ook wel gedaan (en vervolgens heb ik hem helemaal onder gekladdert met een stift (helaas niet watervast ![]() Verder beetje kietelen met een penseel en een klein lineaaltje om (zachtjes!!!) mee te slaan. Niet echt SM dus, maar gewoon beetje plagen.
||
Citaat:
en er staat nergens geschreven dat je verder moet gaan dan je zelf wil .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Qimm: ![]() ![]()
||
Citaat:
en zeker nix wat je 3 dagen erna nog ziet ![]() de gouden regel is .. je slachtoffer moet 't leuk / lekker vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
enneh .. wat ik er zo leuk aan vind is dat je elkaar dan ook helemaal kan vertrouwen .. en je kan dus ook alles aan elkaar kwijt .. ook buiten het sm gebeuren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, daar vroeg je niet om. ![]() Ik doe niet aan sm. Op wat tikken op mijn kont tijdens op z'n hondjes na dan. Krabben en bijten vind ik wel leuk, maar mijn huidige vriend niet. Maar dat reken je niet onder sm geloof ik. Want echt zweepjes en leren kleding: big nono. Maar veel plezier jij! Als je ervaringen hebt opgedaan ben ik wel benieuwd hoe je het vond! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb tot nu toe eigelijk alleen wat plagen gedaan.. nou niet eens zelf het is bij mij gedaan..
Vastbinden met handboeien, blinddoek om.. en toen werd er gekriebelt met veertjes etc.. Gisteren voor het eerst met kaarsvet geëxpirimenteerd en ik kan zeggen dat het zkr lekker was. Maar dan wel alleen bij mn borsten.. de rest van mn lichaam vond ik niet zoveel aan..
||
Citaat:
![]() en dan druppeltje voor druppeltje naar steeds gevoeligere plek gaan.. als je 't op de rest van je lichaam niet zo veel aan vind .. probeer dan eens op je schaamlippen ( moet je wel geen haartjes hebben daar) .. .wel 1 druppeltje per keer en hoog beginnen .. .. en daarna met een kriebelig kwastje ( afwaskwast ofzo, of tandenborstel .. ) de boel weer schoon poetsen .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2) Ik zou het wel graag een keer doen. Gewoon het feit dat de een dominant is en de ander onderdanig vind ik wel wat hebben. Hoe ver ik zou gaan ligt voornamelijk aan degene waarmee ik het doe, maar het moet iig geen slachtpartij worden ofzo. 3) Je moet zelf beslissen of je het wel al wilt. En je moet het zeker niet doen als je het niet 100% zeker weet dat je het wilt. Je wil tenslotte geen naar gevoel over houden aan iets dat gebeurd is.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
schuursponsje ??? ![]() |
![]() |
|
Ik ben wel heel erg voor ruige sex, maar wordt echt totaal niet geil van het idee dat een man daarbij hulpmiddelen nodig heeft...Je mag me af en toe in bed best een fikse tik geven, graag zelfs, maar zweepjes zijn gewoon een enorme turn off
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend wilt SM seks. anoniem1993rd | 8 | 10-08-2012 04:20 | |
Seksualiteit |
[SM] zullen we maar weer eens een normaal sm topic openen Raven | 87 | 08-07-2005 17:25 | |
Seksualiteit |
Sm Dying Bride | 40 | 14-07-2002 15:54 | |
Seksualiteit |
Sm!! bitchie | 5 | 11-01-2002 12:01 | |
Seksualiteit |
Billekoek van vriendin krijgen lekker (sm?) Martijn_2 | 7 | 04-01-2002 15:00 |