Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 16:16
AngelaSchmits
AngelaSchmits is offline
Ik heb de laatste tijd regelmatig een soort van jeukaanval rond mijn vagina... Weet iemand wat er aan de hand kan zijn of zijn er mensen die dit ook hebben. Ik ben niet echt iemand die voor dit soort zaken naar mn huisarts ga ( dat is namelijk nog al een freak) Behalve jeuk heb ik geen verdere vage klachten, weet iemand hier iets meer van?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:09
Auntie M
Auntie M is offline
Toch is de huisarts eigenlijk de beste oplossing hiervoor.
Wat je zelf zou kunnen doen is bedenken waardoor het zou kunnen komen. Nieuw wasmiddel, te veel met gewone toiletzeep gewassen. Zijn er verder nog zichtbare zaken aanwezig of heb je alleen maar jeuk?
Oud 10-11-2003, 18:17
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
t kan een schimmelinfectie zijn...heeft je huisarts geen telefonisch spreekuur? Dan hoef je niet op bezoek te komen...nav wat jij vertelt zegt hij wat het eventueel zou kunnen zijn en als je dat wilt kun je wat 'spulletjes' ophalen om een kweek mee te maken (die je dan moet opsturen naar het lab) Een week later heb je de uitslag.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 18:44
machtigespa
machtigespa is offline
misschien een geslachtsziekte, ff huisarts. is neit prettig. maar die lacht je echt niet uit, Anders slap je de bitch.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 21:36
kevertje84
kevertje84 is offline
een huisarts ziet dagelijks de meest vreemde dingen voorbij komen dus hij kijkt heus niet op van een vagina. Ik ben al drie keer voor problemen rond die streek naar de huisarts geweest en je hoeft je echt helemaal niet te schamen.
Je moet je vagina helemaal niet met zeep wassen en het kan best zijn dat je een schimmelinfectie hebt. 70 % van de vrouwen heeft wel eens een schimmelinfectie daar gehad dus ook dat is niets om je voor te schamen.
Echt, je kunt beter naar de huisarts gaan, want als je niets doet wordt het alleen maar erger en misschien ben je uiteindelijk te laat en daar zit je natuurlijk al helemaal niet op te wachten.

succes ermee...
Oud 10-11-2003, 22:40
AngelaSchmits
AngelaSchmits is offline
Thanks, ja ik denk dat ik het dan toch echt maar bij de huisarts moet gaan proberen. Nu alleen nog even wat moed verzamelen
:-(
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 15:47
kosamlover
kosamlover is offline
Ik heb precies hetzelfde gehad. Heb je ook een soort witte vloed uit je vagina. Waarschijnlijk heb je dan idd een soort schimmelinfectie. 1 op de 5 vrouwen heeft dit. Het is een soort geslachtsziekte. ga voor meer informatie naar http://www.czmedicinfo.nl/{893e5f85-aed5-47b8-8615-355c11657057}.xml/ daar vind je waarschijnlijk alles wat je wilt weten. Ik wou ook voor geen goud naar de dokter. Dus ben ik naar een homeopaat gegaan. Die heeft me medicijnen gegeven, en ik hoefde mijn vagina niet eens te laten zien. en het heeft heel erg goed geholpen. ben er nu vanaf, al komt het wel es af en toe terug. succes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten