Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, maar als het me gegeven wordt, sla ik het niet af. ![]()
|
![]() |
Ligt er aan waar ik ben, bijvoorbeeld in een supermarkt oid heb ik meer zoiets dat ze maar beter op moeten letten. Als me dit in een nette kledingzaak of iets in die trant zou gebeuren zou ik 't wel fftjes netjes zeggen, zou er anders niet echt weer met een fijn gevoel terug naar toe gaan denk ik.
![]()
|
Meestal merk ik pas achteraf dat ik te veel geld heb teruggekregen. Maar als ik het in de winkel al merk dan zou ik het denk ik wel teruggeven.
|
Veel "nee ik houd t zelf", valt me op.
Tsss. Die jeugd van tegenwoordig ![]() Waar zijn toch de normen en waarden gebleven? Effe serieus ![]() Wat als die kassier(e) daar zeik mee gaat krijgen? Dat hij/zij ingehouden wordt op zijn/haar loon? Fouten maken is menselijk en zeker als je continu moet rekenen (ook al wordt dat rekenen ook steeds minder met de nieuwste technieken).
|
Hangt er vanaf hoe ik behandeld ben aan de kassa en of het een V&D is of eenplaatselijke kaaswinkeltje oid.
1 x kocht ik iets van 2 gulden, betaalde met 5 gulden, en kreeg 27 euro terug ![]()
|
|