![]() |
||
Citaat:
verder ben ik het eens met de rest; gewoon wachten, niets forceren, het komt vanzelf. ook zeker niet gaan plannen! ('vanavond zoen ik hem')
||
Citaat:
In dat kusje lag meer liefde besloten dan in de heftige neukbeurt die erop volgde, en eigenlijk heb ik van die paar tellen nog meer genoten dan van de sex in die relaties. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik denk dat hier de meerderheid iemand niet snel vriend/vriendin noemt als hij/zij nog niet met die persoon gezoend heeft?
|
Verwijderd
|
Ach ja, bij mijn ex-vriend en mij duurde het 13 dagen voor we wat zoenden... en toen hadden we al wel 'verkering' ja... maargoed, we kusten elkaar wel een hoop, ook op de mond, we durfden alleen niet te zoenen
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat een reacties, jullie interpreteren m'n post verkeerd. Ik bedoelde te zeggen dat een relatie ook onderhouden kan worden door het intellect i.c.m. lichamelijke dingen die niet verder gaan dan bijvoorbeeld veel knuffelen. Het feit dat hij wil wachten geeft aan dat ze het over haar probleem gehad hebben en dat hij geduld heeft, op zo'n moment is er toch gewoon een relatie? Daarvoor hoef je geen 'verkering te vragen' (zegt men dat omdat ik 15 ben?).
Aangerand zijn is voor sommige meisjes echt een vreselijk trauma en het is geweldig van hem dat hij haar zo steunt. Dat zoenen komt vanzelf wel. |
![]() |
|
Ik kan me een eerste zoen herinneren waar ik bij hem twee volle dagen om heb moeten bedelen. We waren zo smoor, zo innig, alleen al elkaar vasthouden was genoeg om me flauw te laten vallen, een hand op mijn hoofd, een hand op mijn hart, een liefdevolle blik, een kusje op mijn voorhoofd, maar zoenen ging ons nog te ver, dan was er geen weg terug. Toen die zoen eindelijk kwam, kreeg ik meer dan een zoen. Toen gaf hij me zichzelf, met huid en haar, hart en ziel.
OMG dat besef ik me nu pas. |
![]() |
|
![]() |
perseus heeft gelijk hoor! natuurlijk hebben we verkering, 't is niet zo dat we niet van elkaar weten dat we verliefd op elkaar zijn! moet ik hem mss dan vragen op een bepaald moment of hij me over mijn "trauma" heen wil zetten? of is de romantiek dan weg?
|
nee dat kan je makkelijk vragen...
Moet je natuurlijk wel alleen doen als jij ook voelt dat je het dan wil en er aan toe bent. Je hoeft het natuurlijk niet te vragen, je kan hem ook beginnen te zoenen, hij zal helemaal verbaasd zijn ![]() Verderst vind ik dat je een heel lief vriendje hebt! |
![]() |
||
Citaat:
*forum.scholieren.com verschaft u een beter inzicht in uw relatie*[/reclame]
|
wat doet dit op seksualiteit
![]() Maar goed on-topic.. Mijn eerste zoen ging eigelijk niet echt spontaan.. Het was meer dat we echt al dagen liepen te flirten etc maar die zoen kwam er maar niet van.. en we hadden zo half en half afgesproken om die dag wat te krijgen met elkaar dus telde ik tot 10 en zoende hem maar ![]() was wel lekker ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |