Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind zoveel voorgerechten lekker, een paar toppers:
- garnalencoctail (liefst Hollandse garnalen) - parmaham met meloen - escargots (slakken) in lookboter
|
Ik had een keer in een restaurant van die grote dikke vette garnalen op een bedje van rauwe spinazie overgoten met een of ander sausje en pijnboompitten...yummieeeeeee.
Voorgerechten met garnalen (nietzijnde hollandse garnalen) dus.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De garnalen cocktail van mijn moeder... vers fruit (lychees, sinaasappel, appel, peer, grapefruit, ananas etc.) daar de garnalen door en daarover heen wiskey saus met extra room... *smakt* Dat is echt lekker
![]() Ennehm, meloen met ham is ook altijd lekker... *smakt* Off... ik heb een keer een salade gehad met spekjes (waar ik normaal niet van hou) en frambozen... zó lekker... Nu heb ik zin in iets lekkers ![]() Ow, en lekker warm stokbrood met knoflooksaus oid gaat er ook altijd in... daarnaast wat olijfjes, feta kaas... Oooh, bring me to heaven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Restaurant Tips/Recensies per stad! Verwijderd | 53 | 10-07-2010 00:11 | |
Eten & Drinken |
Lasagne, wat er bij? Herfstvlieg | 9 | 17-12-2009 16:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #11 Verwijderd | 405 | 14-03-2006 14:31 | |
Eten & Drinken |
soepie??? waves | 44 | 30-09-2004 14:09 |