Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
hehe dude, chill is ofzo.
er is nix om bang van te worden, en verlegen moet je helemaal al niet wezen aangezien ze jou leuk vindt en bevriend met je is dus ze kent je en ze weet hoe je bent en dat schijnt ze erg leuk te vinden anders is ze je vriend niet ! onthoud dat gewoon en onthoud dat ze je leuk vindt. en ga gewoon rustig aftasten naar wat ze wil.. beetje flirten.. laat haar niks betalen (vinden meisjes leuk ![]() hoe graag ze ook wil betalen.. LAAT HET NIET TOE! ![]() en in de meeste kroegen moet je je legitimeren ja, dus neem voor de zekerheid altijd je ID mee. als je 1 keer bent wezen stappen.. wil je nix anders meer believe me. en onthoud het.. she wants you ! ![]() probeer bij afscheid gewoon rustig kusje op haar wang, eventueel mond als je durft.. kijk hoe ze daar op reageert.. reageert ze met klein (glim)lachje doe nog 1.. en doe je mond iets meer open en regel die chick! ![]() succes man, she wants you, keep that in mind.. grtz Fntz
|
wees gewoon jezelf, ga niet overdreven doen en wees zoals normaal, ze schijnt je daarom leuk te vinden toch?
ga vooral niet zitten focussen op het feit dat je haar wilt zoenen, als jullie elkaar leuk vinden komt dat vanzelf, dat hoeft niet perse die avond. in veel van die "kleine" cafeetjes wordt toch niet echt gedanst, dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken ![]() verder gewoon beetje doen wat moenbase zegt
|
Okay, we hebben een ontzettend gezellige avond gehad, niet met z'n 2en maar met een heel stel meer maat dat maakte het veel gemakkelijker om gewoon mezelf te zijn en lekker te praten.
We hebben tot ongeveer 1 uur in een paar kleine gezellige cafeetjes rond gehangen met z'n 5en. en aan het einde heb ik haar naar huis gebracht, ik was dan wel lopens gekomen en zij op de fiets maar dat maakte niet uit =-P ik heb gefietst op haar fiets met haar 8erop onder een volle maan (die wellis waar ondertussen verduisterd werd, maar daar gaat het ff niet om =-P ), en heb haar dus rond hal2 thuis afgezet, er is niet heel veel gebeurt bij de deur omdat haar moeder een beetje in onze nek stond te hijgen, maar we hebben het allebei erg leuk gevonden en elkaar een prettige nacht toe gewenst en toen heb ik een half uur naar huis gelopen. =-] Het was dus een erg geslaagde avond en we hebben besloten om dit vaker te doen =-] Misscien de volgende keer wel zonder andere vrienden =-]
|
Wat leuk dat het zo gelopen is! Jammer natuurlijk van die moeder, maar zulke ouders heb je wel vaker.
Ik denk dat de stap nu niet meer zo groot is om eens wat met zijn 2en te gaan drinken! Grotere kans dat je elkaar nu wel kunt laten zien hoe leuk jullie elkaar vinden!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoek gewoon een leuk barretje, en ga daar wat drinken. Wees geintreseerd in haar, en niet overdreven gemaakt ofzo, maar leuk en spontaan...
Als je voelt dat het niet werkt ga je naar de WC en bel je een vriend of ze alsjeblieft willen bellen of je naar huis komt... Dan moet je natuurlijk wel want je verteld gewoon dat het je moeder was ofzo... en als het klikt is het alleen maar leuk |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe deze stukgelopen relatie verwerken? Foetsj_NL | 14 | 14-04-2010 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Versierd worden - Bloopers Pletterprater | 113 | 01-05-2005 20:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit zijn nog eens leuke dromen 3.1 Type | 14 | 21-03-2004 21:33 | |
Liefde & Relatie |
Praatje in bar/disco Hatseflats | 53 | 05-08-2003 19:13 | |
Seksualiteit |
een vraag aan de hetero-jongens... Verwijderd | 86 | 26-04-2003 12:13 |