Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom gedraag ik me als een hork ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meid wilde met me dansen, naja fijn dus ik ga een beetje dansen, wilde ze dichterbij komen, had er geen zin in, ben ik weer bij de bar gaan staan. DOM ![]()
||
Citaat:
![]() Zelf ben ik een keer versierd geweest door een vrouw van 39. In ieder geval deed ze een poging. ![]() ![]() We lopen terug naar de camping met een groepje. We waren wezen hydrospeeden (daarbij ga je op een soort baywatch drijfding, genaamd "bob" van de rivier af). We hadden onze wetsuit nog aan. Het was warm weer, ik doe mijn wetsuit los en knoop deze om mijn middel, bovenlichaam ontbloot. Komt Roos (39) ineens naast me lopen, zegt ze: "Mark, wat heb je toch een athletisch lichaam." Dus ik uitleggen dat ik veel sport, helemaal niet door wat het idee was, zag haar meer als een tante ofzo hahahahaha. Die kamaraden van mij hoorden dat dus ook, echt die moesten proesten en hun best doen om de lach in te houden. Hoorde ik dus achteraf van ze. Maargoed, ik nog even gepraat met Roos. 's Avonds gingen we uit met de hele groep. Komt ze weer naar me toe. (Trouwens vrouwen van 39 kunnen er goed uit zien, realiseer ik me achteraf). Had ze overigens een rood zomerjurkje aan die nogal diep was uitgesneden. Ik zeg nog, "hey Roos, je ziet er goed uit, vanavond nog wat aan de haak slaan?" (nog steeds niets door van mijn kant, dom, dom, dom)..... Vraagt ze me ten dans, wij dansen. Op een gegeven moment komt die kamaraad van mij achter me. Roept ie in m'n oor, "hey mark, ze had je moeder kunnen zijn." Vanaf toen wist ik dat ik gas terug moest nemen. Ineens wist ik dat zij meer wilde dan ik.... Maar wel een leuke ervaring overigens. Maargoed, weer veel te lang zitten ouwehoeren.... hahaha Mark ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 01:39. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hard weigeren. N.a.v. Versierd worden - bloopers Draakje83 | 72 | 01-05-2005 20:52 |