Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 23:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
Al ooit voorgekomen, dat je versierd werd... maar dit niet doorhad, terwijl het vrij duidelijk was?

Of wel eens voorgekomen, dat je versierd werd en een verschrikkelijke reactie gaf... een echte dooddoener?

Wel... post het hier ... wellicht lachen

Okee, okee... ik eerst.

Meisje komt op me af in disco... heeft zelfs de lef bij elkaar geraapt om mij te vertellen "Je danst leuk"... zeg ik "Dank je"... en dans vrolijk door... meisje weet niet meer wat ze moet zeggen en gaat maar terug naar haar vriendin ... pas op de terugweg naar huis bedacht ik "hey, was dat niet een versierpoging?"
Oud 13-04-2005, 23:43
Lenny K
Lenny K is offline
deze is beter:
op een schoolfeest
-meisje: ken ik jou niet ergens van
-ik(13jr): van zien misschien, we zitten namelijk op dezelfde school
Oud 13-04-2005, 23:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb wél ooit sjans gehad van een 30-jarige dikbuikige dronken Ier.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 23:54
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-04-2005 @ 00:44 :
Ik heb wél ooit sjans gehad van een 30-jarige dikbuikige dronken Ier.
Hmmm, doet me inderdaad ook een keer denken aan die keer in Engeland toen er een of ander 40 jarige vrouw probeerde mannen (waaronder mij) te versieren in een plaatselijk pub ... vreemd mens, moest ik niks van hebben
Oud 14-04-2005, 09:04
WolterB
WolterB is offline
Toen ik een aantal jaar terug met een jeugdvakantie in Hongarije was, was er een vieze man van achter in de dertig die onze groep (veel meisjes en 2 jongens waaronder ik) aansprak. We konden er niets van verstaan, maar hij ging wat met ons meedansen en uiteindelijk bleek ik de persoon die hij wilde versieren
De eerste én laatste keer dat een man me wilde versieren, maar nee dankje, daar heb ik niet zoveel behofte aan
Oud 14-04-2005, 09:18
Mysterons
Mysterons is offline
Ik zat met en jongen in de trein die me de hele tijd zat aan te kijken. Hij stapte over op de zelfde trein en ging tegenover me zitten.
Hij: Hai
Ik: Hee
Hij: Ehmm.. waar ga jij er uit?
Ik: "...."
Hij: Oh ik ook!
Ik: Eh... duss?
Hij:.....

Hij stapte uiteindelijk een stop eerder uit dan ik. En ik had dus echt niet door dat hij me probeerde te versieren
Oud 14-04-2005, 10:22
Brasco
Brasco is offline
beetje lang verhaal:

Ik ging dus eten bij een goede vriendin en tevens ex vriendin van me. De vriend van haar moeder zou ook komen eten en een collega van zijn werk mee nemen. Dit bleek een vrouw van 25 te zijn die best aardig was. Ze toonde opvallend veel interesse in mij tijdens het eten, en maakte complimentjes over mijn uiterlijk, kleding etcetera. Vervolgens begonnen we over de stad Groningen en dat ik het daar wel leuk vond. Zij bleek daar een kamer te hebben enzo.. maar goed zij dacht dus dat ik nog steeds iets met die vriendin van me had, maar ze vroeg wel of we mee gingen poolen. Kon niet doorgaan, maar toen ik in de trein terug zat op weg naar huis kreeg ik een SMS van de vriend van de moeder van mn vriendin; "Heey, ik vond het echt gezellig, jammer dat je niet mee bent gegaan want tis hier heel gezellig. als je nog een keer naar groningen wilt hoor ik het wel ! tel: 0612345678." Maar ik had dus over dat nummer heengelezen en dacht dat het SMSje dus van die vriend kwam.. dus ik vond het al raar, maar het kwartje viel nog niet.. dus ik stuur terug dat dat me leuk leek.. totdat ik dus besefte dat die SMS van zijn collega kwam met zijn telefoon en dat ik dus versierd werd door een 25 jarige vrouw die bij IBM werkt. Maar heb alleen nog een SMS gehad dat er echt naar uitkeek, maar heb er nog niet verteld dat ik dus niet geinteresseerd ben maja. wel leuk zoiets
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 10:38
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ow... doet me ook weer denken aan een andere keer. Zonnige juni-dag, in de trein. Een of andere Marokaanse vrouw komt tegenover mij zitten (is wat ik nog herinner, kwam van Marokko).

We beginnen een goed gesprek, kom erachter dat ze 32 is en eigenlijk nog maar weinig van Nederland heeft gezien, omdat ze eigenlijk altijd wel in en nabij Breda blijft... op het laatst vraagt ze me om mijn nummer en ik geef het. Denk later pas... hey, bedoelde ze daar nu eigenlijk iets mee? ...

Waarschijnlijk dacht ze dat ik ouder was (ik lijk ouder)... maar had ik dat geweten, had ik waarschijnlijk wel mijn leeftijd gezegd (op dat moment 20)
Oud 14-04-2005, 12:22
Verwijderd
Toen ik een keer met een goede vriendin van me van school naar huis fietsten en we op de plek waar we uiteen moesten nog een uur of 2 stonden te praten.

En ik me de hele tijd maar afvragen wat ze zo aan het friemelen was en waarom ze met d'r gezicht steeds zo dichtbij kwam...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 13:08
miro
miro is offline
Nou ja tis niet echt heel spannend ofzo maargoed:

Ik kon heel goed met een jongen opschieten. Die jongen woonde dicht bij mij in de buurt en kwam ook altijd in dezelfde kroeg als ik. Nou ja niks mis mee dus, ik kon er altijd gezellig mee kletsen, meer ook niet. Op een avond bood die jongen aan om mij naar huis te brengen (samen op een fiets, hij moest fietsen ) Onderweg begon ik over mijn vriend te praten......Nou ja toen werd ie kei kwaad. Of ik dat niet eerder had kunnen zeggen en dat ie nou voor niks mij helemaal naar huis had zitten brengen blablabla.....daarna nooit meer wat van ghoord.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 13:15
Smobbo
Smobbo is offline
Kansloos van em dat ie alleen 'potentiele vriendinnen' thuis brengt...

Achja, 1 of andere gast heeft me ooit een biertje aangeboden terwijl ik uit was met mn, toen nog net niet, vriendin...
Ik keek em schaapachtig aan en zei maar gewoon 'dankje'. Later hoor ik dus dat ie homo was...
Ik was er niet helemaal met m'n hoofd bij toen .
Oud 14-04-2005, 13:38
zeep007
zeep007 is offline
opvallend dat nu de mannen veel reageren!

anywho, ik kan het me niet herinneren, meestal heb ik het wel gewoon door en dan liet/laat ik wel direct merken of ik geinteresseerd ben of niet.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:42
*Eleni*
*Eleni* is offline
Komt er een jongen in de disco op me af en tracteert me op een biertje. Ik zeg keurig dankje, hou een praatje en bedenk dat ik geen zin (meer) heb in bier. Dus ik geef het biertje aan een vriend van mij die op dat moment vlakbij was die jongen was daarna meteen verdwenen.
Oud 14-04-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 14-04-2005 @ 14:08 :
Nou ja tis niet echt heel spannend ofzo maargoed:

Ik kon heel goed met een jongen opschieten. Die jongen woonde dicht bij mij in de buurt en kwam ook altijd in dezelfde kroeg als ik. Nou ja niks mis mee dus, ik kon er altijd gezellig mee kletsen, meer ook niet. Op een avond bood die jongen aan om mij naar huis te brengen (samen op een fiets, hij moest fietsen ) Onderweg begon ik over mijn vriend te praten......Nou ja toen werd ie kei kwaad. Of ik dat niet eerder had kunnen zeggen en dat ie nou voor niks mij helemaal naar huis had zitten brengen blablabla.....daarna nooit meer wat van ghoord.
Nou, het kan wel irritant zijn, dames die flirten, en pas na geruime tijd ineens over hun vriend beginnen. Das echt misbruik maken (gratis drinken enzo).
Daarom gedraag ik me als een hork
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:32
Emoboy
Emoboy is offline
een vriendin van mij werkt in een gay-cafe, dus ik een keer met haar mee op een donderdagavond.
komt er een 30 jarige homoseksuele man naar me toe:

hij: hey! hoest?
ik: ja goed hoor!
hij: biertje?
ik: ja lekker! maar niets van me verwachten hoor! ik ben niet homo!
hij: oh eh ja eh... nou...
ik: maar lekker!
hij: (stilte)

kreeg ik toch maar lekker een biertje van hem! hij was wel meteen weer weg
Oud 14-04-2005, 18:49
waves
waves is offline
op een feest van mijn huidige vriend (die ik toen nog niet echt kende), zat ik samen met een aantal mensen op de bank. Ik zat half bij een jongen op schoot en we waren een beetje aan t praten en stoeien.
Later (weken later) hoorde ik van een vriendin van mij dat ie me wel interessant vond. Ik had toen trouwens wel een vriend, maar die was er niet bij.

Ik word er nu nog wel vaak mee geplaagt dat ik dat niet doorhad (echt iedereen behalve ik )
Oud 14-04-2005, 20:19
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
ik stond ooit met een jongen te praten, had niet eens door dat ie me probeerde te versieren, dacht gewoon dat ie aardig was (lekker naïef )... gaat m'n vriendin <3 ff drinken halen en probeert die jongen me ineens te zoenen... dus ik draai m'n gezicht weg en zeg hem dat ik al een relatie heb. Hij geloofde dat niet, dacht dat ik dat zei om hard-to-get te spelen of zo, komt mijn vriendin zo terug... zegt ie zo tegen haar: "Zij heeft helemaal geen relatie he?!"
Dus wat doet mijn vriendin: zoent me meteen vol op de mond.
en die jongen heb ik daarna heel de avond niet meer gezien

vond t echt zo grappig maar ik geloof wel dat t een hele afgang was voor die jongen (ach gut )
Oud 14-04-2005, 20:35
Verwijderd
Op Terschelling:

Een vriend van mij zat eerst de hele avond achter een meid aan, en aan het einde van de avond pakt die meid een andere meid op de bek
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:17
Maurice
Maurice is offline
op een andere manier:
ik zou met een een klasgenootje en haar beste vriendin wat gaan drinken. nu 'mocht' mijn klasgenootje opeens niet mee van haar moeder. wist ik veel dat die twee dat hadden zitten bekokstoven. of hoe schrijf je dat?
nee he? geen goed verhaal he?
Oud 14-04-2005, 21:52
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Maurice schreef op 14-04-2005 @ 22:17 :
op een andere manier:
ik zou met een een klasgenootje en haar beste vriendin wat gaan drinken. nu 'mocht' mijn klasgenootje opeens niet mee van haar moeder. wist ik veel dat die twee dat hadden zitten bekokstoven. of hoe schrijf je dat?
Mooi gepland .

Meid wilde met me dansen, naja fijn dus ik ga een beetje dansen, wilde ze dichterbij komen, had er geen zin in, ben ik weer bij de bar gaan staan.

DOM
Oud 14-04-2005, 22:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik was met mijn vriend aan het stappen, toen er een jongen naar me toe kwam met 'wat heb jij mooie blauwe ogen', nogal raar aangezien ik donkere groene ogen heb
Oud 14-04-2005, 22:08
Verwijderd
Na wekenlang om hem heen draaien had ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en durfde ik tegen hem te zeggen (terwijl hij dus aan het praten was) "Als je nu je mond niet houdt, zoen ik hem dicht!" Hield hij opeens zijn mond dicht!!!!! Aargh!

Ach ja, achteraf bleek dat hij niet als een player wilde overkomen die zomaar met iedereen zoent als hij daar de kans voor krijgt. Later op de avond nog een keer geprobeert.... en nu gaan we trouwen!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:34
Sade
Sade is offline
Ik werkte een keer met een ontzettend knappe jongen, die me constant in de gaten hield. Hij kwam me telkens helpen, en dingen uitleggen. Ik had het idee dat hij me alleen maar liep te controleren en te verbeteren, dus het irriteerde me eigenlijk nogal. Pas toen hij m'n nummer vroeg begon het langzaam te dagen dat hij het misschien allemaal op een andere manier bedoelde. Kon mezelf wel voor m'n hoofd slaan
Oud 15-04-2005, 01:36
Mark
Mark is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 14-04-2005 @ 23:08 :
Na wekenlang om hem heen draaien had ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en durfde ik tegen hem te zeggen (terwijl hij dus aan het praten was) "Als je nu je mond niet houdt, zoen ik hem dicht!" Hield hij opeens zijn mond dicht!!!!! Aargh!

Ach ja, achteraf bleek dat hij niet als een player wilde overkomen die zomaar met iedereen zoent als hij daar de kans voor krijgt. Later op de avond nog een keer geprobeert.... en nu gaan we trouwen!
ahh dit vind ik echt een cool verhaal

Zelf ben ik een keer versierd geweest door een vrouw van 39. In ieder geval deed ze een poging. Ik was met 3 vrienden van me op een actieve jongerenvakantie. Voor de leeftijd 18 - 40 jaar. Je kent het wel, een week lang leuke, actieve dingen doen. 's Avonds ook stappen, maar dat wat betreft de randinfo.

We lopen terug naar de camping met een groepje. We waren wezen hydrospeeden (daarbij ga je op een soort baywatch drijfding, genaamd "bob" van de rivier af). We hadden onze wetsuit nog aan. Het was warm weer, ik doe mijn wetsuit los en knoop deze om mijn middel, bovenlichaam ontbloot. Komt Roos (39) ineens naast me lopen, zegt ze: "Mark, wat heb je toch een athletisch lichaam." Dus ik uitleggen dat ik veel sport, helemaal niet door wat het idee was, zag haar meer als een tante ofzo hahahahaha. Die kamaraden van mij hoorden dat dus ook, echt die moesten proesten en hun best doen om de lach in te houden. Hoorde ik dus achteraf van ze. Maargoed, ik nog even gepraat met Roos. 's Avonds gingen we uit met de hele groep. Komt ze weer naar me toe. (Trouwens vrouwen van 39 kunnen er goed uit zien, realiseer ik me achteraf). Had ze overigens een rood zomerjurkje aan die nogal diep was uitgesneden. Ik zeg nog, "hey Roos, je ziet er goed uit, vanavond nog wat aan de haak slaan?" (nog steeds niets door van mijn kant, dom, dom, dom)..... Vraagt ze me ten dans, wij dansen. Op een gegeven moment komt die kamaraad van mij achter me. Roept ie in m'n oor, "hey mark, ze had je moeder kunnen zijn." Vanaf toen wist ik dat ik gas terug moest nemen. Ineens wist ik dat zij meer wilde dan ik.... Maar wel een leuke ervaring overigens.

Maargoed, weer veel te lang zitten ouwehoeren.... hahaha

Mark

Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 01:39.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 06:35
Olifantje
Olifantje is offline
Meer 'n blooper van degene die een poging deed me te versieren:

Enkele jaren geleden gingen we schaatsen met een hele kliek vrienden, waar ook een aantal -laat ons het proper benoemen- niet-zo-populaire jongens bij hingen.
Nu kwam ineens één van die jongens naast me schaatsen. Zegt hij ineens: "Weet je dat je mooie ogen hebt?"
ik: "oh, die is oud!" (waarmee ik bedoel dat ik het niet zo'n geweldig originele openingszin vind)
hij: "och, hoe oud ben je dan?" --> dûhûh

(effe voor de duidelijkheid: ik was helemààl niet geïnteresseerd)

Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 06:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2005, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Maurice schreef op 14-04-2005 @ 22:17 :
op een andere manier:
Vrouwen onder elkaar zijn echt te erg in dat soort trucs.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 09:48
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik heb het nog nooit door gehad, en dat is pas stom!

Vorig jaar een jongen uit m'n klas, sprak hem normaal eigelijk nauwelijks. Op een keer moesten we 1 of ander werkstuk inleveren en liep hij met me mee naar de posthokjes van de leraren. Hij gooit zijn werkstuk in dat postvak, we praten nog wat ga ik mijn werkstuk zoeken in m'n tas, en zeg ik ineens (volgens mij) best wel bot... eey tot maandag he houdoe! Ik zag aan hem dat hij nog wat wilde zeggen/vragen maar toen draaide die maar snel om en liep naar beneden. ( ik had toen namelijk een vriend)

Ik dacht er later pas aan het stomme is nu vind ik hem leuk en durf ik het niet te zeggen, of te laten blijken. En nog stommer is: Ik zie hem nu een half jaar ofzo niet meer omdat we op stage moeten

wéééééh wat moet ik doen
Oud 15-04-2005, 14:28
Sitroentje
Sitroentje is offline
Op een feestje, ik was al een hele avond aan het dansen en ik had ineens kramp in mijn voeten.
Ik stond dus zo een beetje te praten met wat vriendinnen, komt er ineens een jongen bij mij die rare bewegingen maakte...
Hij vroeg: 'hey, wil je dansen?'
Ik: 'Nee, dankje'
Hij: 'Wat kom je dan op een feest doen?'
Ik: *haal mijn schouders op* (had geen zin om uit te leggen dat ik kramp had, en moest toch bijna naar huis)
Dan is hij afgedropen.

Pas later drong tot me door dat dit een versierpoging was
Oud 15-04-2005, 15:28
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik was op feest en praatte met meisje. Ineens draaiden ze I am just a girl en toen pakte ze me beet en sleepte me mee naar de dansvloer.

Erg leuk, maar was beetje beduusd. Toen kwam er ineens een ander meisje ook met me dansen (gewoon meisje die ik ook net gesproken had). Toen liep dat andere meisje boos weg. Niet meer kunnen vinden. Nooit meer gezien. Sorry *** !

EDIT: naam verwijderd

Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 15:38
Yolcu
Yolcu is offline
Doet me wel aan een situatie denken, ja. Het was in een discotheek in het buitenland. Een vriendin van me had iets met een jongen (A) en die avond had ie een vriend van hem (B) meegenomen. B had tegen A gezegd dat ie mij wel zag zitten, A had dat weer tegen m'n vriendin verteld maar zij mocht het niet aan mij vertellen. Yeah right. Komt B na 10 minuutjes opeens bij me dansen en vertellen dat ie me zo mooi vindt. Echt heel fout. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen, dus bleef ik opeens stil staan, ik draaide met m'n rug naar hem toe en ging met m'n vriendin praten.

B is toen na een paar minuten afgedropen en naar een andere discotheek gegaan. Later kwam ie nog terug, maar hij gunde me geen blik meer waardig
Oud 15-04-2005, 15:40
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Maar jij zag (B) niet zitten, begrijp ik?

Trouwens, ik vond het echt lullig voor dat eerste meisje. Nie om politiek-correct te doen, maar dat tweede meisje was stuk knapper. Dus ik dacht echt: o, als nr. 1 nou maar niet dacht: weer zo'n gast die altijd voor de lekkerste gaat.
Detail: nr.2 had braaf vriendje hoor....

Nogmaals, sorry *** ....

EDIT: naam verwijderd

Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 16:04
SaisPas
SaisPas is offline
Nou... nu, je het zegt. Afgelopen winter toen er zo veel sneeuw was gevallen en de bussen niet reden en ik tevergeefs een half uur aan het wachten was, en ik weer terug naar huis ging omdat ze toch niet zouden komen, liep er een meisje mee die een gesprek aanknoopte over het weer Ik dus een klein stukje met 'r gepraat, want ik woon niet zo ver van de bushalte.

Achteraf dacht ik ook, had ik niet een stukje verder kunnen lopen....

Is dit ook een blooper of denk ik weer te ver door? Ik dacht hier pas aan toen ik dit topic las. Ben volgens mij niet zo goed in het ontdekken en versturen van dit soort verborgen signalen
Oud 15-04-2005, 16:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ja, die spontane 'leuke contacten' heb ik ook vaak. Maar is niet altijd versierpoging hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 17:45
Pluis
Pluis is offline
Oh god, ik heb ook een hele erge..
was afgelopen winter. Ik ging zwemmen met mijn moeder en mijn nichtje van 8, heel gezellig. Lekker met mijn nichtje gespeeld, die is helemaal idolaat van me . Anyway, alles gezellig, lekker van de glijbaan af, ik roep dus oh, ik vang je wel! zitten er 2 hele sneue jongens in het zwembad (dik en lelijk) die ineens roepen, vang jij ons ook op? wij kunnen niet zwemmen!

ik heb ze genegeerd en ben verder gegaan met gezellig doen, maar ze bleven maar rond me heen hangen. Komt op een gegeven moment een van die jongens op me af bij de glijbaan, ja hoe oud ben jij? ik: 16, hij: ooh, dan ben je bijna net zo oud als ik, ik ben 15..

komt later de andere op me af: ja, hij vindt jou leuk. ik: nou als hij dat vindt moet hij dat zelf maar komen zeggen (ik werd zo langzamerhand echt gek van ze)

komt die andere weer naar me toe: ja, hij zegt dat ik jou leuk vind maar dat heb ik nooit gezegd hoor. ALSOF IK ZO DOM BEN! god iedereen weet toch dat ze dat nooit menen . gelukkig gingen we toen weg en heb ik ze nooit meer gezien, maar god, wat waren die lui zielig..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 18:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ehhhh, maar deze thread gaat toch over versierpoginginge, die je wel leuk vond, maar die je pas te laat door had ofzo...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 18:35
Smobbo
Smobbo is offline
Men dwaalt een tikje af .

Het hoeft geen versier poging die je leuk vond te zijn, zie mijn post .
Gewoon ééntje die je niet door had op dat moment

@ Evil_Angel:

Topic openen .
Serieus, gewoon er op afstappen! Of het wordt wat , of het wordt niets en je ziet hem een half jaar niet. Dus heb je geen last van het 'shit daar is ie weer'-schaamgevoel.

Win-Win situatie heet zoiets
Oud 15-04-2005, 18:54
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb er ook nog ene:
3 jaar terug in Spanje, in een toffe zomers discotheek. Ik sta te dansen, een mooie jongen komt mee dansen, we dansen samen, ik laat hem maar doen, hij gaat achter me staan, tot ik plots mijn vriendin haar gezicht zie (fractie van een seconde): bleek dat ie me aan het kussen was in mijn nek Ik had niet door dat ie aan het versieren was, en ook niet direct dat ie mijn nek aan het kussen was (mijn haar zat in de weg)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:39
miro
miro is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 14-04-2005 @ 19:04 :
Nou, het kan wel irritant zijn, dames die flirten, en pas na geruime tijd ineens over hun vriend beginnen. Das echt misbruik maken (gratis drinken enzo).
Daarom gedraag ik me als een hork
Nou naar mijn weten heb ik niet geflirt met hem. Maarja jongens he.....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:01
Custom
Custom is offline
Stel giechelende groepies komen op mij en de drummer van mijn band af. Beginnen heel verhaal bla bla, hoop gegiechel, op een gegeven moment beginnen ze maf met hun arm door mijn arm van hun bier te drinken, nja, ik met mijn stomme kop zei toen JA IN VENLO BETEKEND DAT OF JE WIL NEUKEN Nja, niet dat ik ook maar iets van plannen had met de dames, maar het werkte bij hun iig ontnuchterend
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:18
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Custom schreef op 15-04-2005 @ 21:01 :
Stel giechelende groepies komen op mij en de drummer van mijn band af. Beginnen heel verhaal bla bla, hoop gegiechel, op een gegeven moment beginnen ze maf met hun arm door mijn arm van hun bier te drinken, nja, ik met mijn stomme kop zei toen JA IN VENLO BETEKEND DAT OF JE WIL NEUKEN Nja, niet dat ik ook maar iets van plannen had met de dames, maar het werkte bij hun iig ontnuchterend
strak
Oud 15-04-2005, 20:41
Gadje
Gadje is offline
ik stond bij een stom concert vraagt een jongen die ik bij de bushalte al eerder zag, moet jij niet in de pit?
ik: nee, jijwel?
hij: nee ik net al geweest

ik wist niet dat een versierpoging was, maar uiteindelijk kregen we toch iets met elkaar, niet daardoor
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:42
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Stel giechelende groepies komen op mij en de drummer van mijn band af.
Meisjes die alleen voor een jongen gaan, omdat ie in een band zit, zijn zulke sneue types!

En ja, ik zit idd niet in een band!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 00:53
first eror
first eror is offline
Afgelopen dinsdag liep ik op het station in Eindhoven en toen kwam er een meisje naar me toe en die vroeg me om mijn nummer. Het was voor een baan bij promotiebedrijfje. Maar ze vroeg alleen mijn telefoonnummer en verder niks. Stond er niet echt bij stil eigenlijk.
Zou wel heel lame zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 01:09
Verwijderd
Ik heb dat dus serieus echt vaak. Ik ben ook blind voor hints enzo (heel soms snap ik het wel.... maar dan pas als ik al lang thuis zit).

Een willekeurige keer:
Ik zat op een paaltje te wachten tot er wat vrienden van mij uit de kroeg kwamen. Een of ander meisje wat op vakantie was begon een heel gesprek met mij wat ik daar deed blabla. Uiteindelijk vraagt zij of ik met haar en haar vriendinnen (+ wat mensen die die vriendinnen daar hadden ontmoet) meeging naar de camping waar ze zaten. En maar aandringen, die vriendinnen ook! Ik dacht zoiets... tja dan zit ik daar, ga ik liever ff naar mijn eigen vrienden toe en daar nog ff een biertje doen. Dus ik sta op en wil gedag zeggen (vraag me niet waarom maar ik probeer haar een hand te geven... wat mislukt en daarna lukt het wel. Dus ik zeg nog even gedag en zij vraagt of ik echt niet mee wil (neeheee). Zodra ik eenmaal thuis ben denk ik na over de avond... en over die vage hand... shit ze zag die hand niet...want ze deed haar ogen dicht.. en... argh.. en oh daarom wilde ze dat ik meeging. Ik baalde wel, was een erg leuk meisje.

Mijn probleem is gewoon dat ik gewoon blind ben voor dit soort dingen en niet zie of iemand me aardig vindt of echt leuk... ach, er zijn ergere dingen in het leven..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 14-04-2005 @ 14:15 :
Kansloos van em dat ie alleen 'potentiele vriendinnen' thuis brengt...
Behoorlijk...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 01:14
first eror
first eror is offline
Citaat:
Alex schreef op 16-04-2005 @ 02:09 :
Ik heb dat dus serieus echt vaak. Ik ben ook blind voor hints enzo (heel soms snap ik het wel.... maar dan pas als ik al lang thuis zit).

Een willekeurige keer:
Ik zat op een paaltje te wachten tot er wat vrienden van mij uit de kroeg kwamen. Een of ander meisje wat op vakantie was begon een heel gesprek met mij wat ik daar deed blabla. Uiteindelijk vraagt zij of ik met haar en haar vriendinnen (+ wat mensen die die vriendinnen daar hadden ontmoet) meeging naar de camping waar ze zaten. En maar aandringen, die vriendinnen ook! Ik dacht zoiets... tja dan zit ik daar, ga ik liever ff naar mijn eigen vrienden toe en daar nog ff een biertje doen. Dus ik sta op en wil gedag zeggen (vraag me niet waarom maar ik probeer haar een hand te geven... wat mislukt en daarna lukt het wel. Dus ik zeg nog even gedag en zij vraagt of ik echt niet mee wil (neeheee). Zodra ik eenmaal thuis ben denk ik na over de avond... en over die vage hand... shit ze zag die hand niet...want ze deed haar ogen dicht.. en... argh.. en oh daarom wilde ze dat ik meeging. Ik baalde wel, was een erg leuk meisje.

Mijn probleem is gewoon dat ik gewoon blind ben voor dit soort dingen en niet zie of iemand me aardig vindt of echt leuk... ach, er zijn ergere dingen in het leven..
Gast, een blinde heeft zo'n hint nog door. Als je dit soort dingen flikt heb je gewoon een chromosoom teveel.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 01:43
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 16-04-2005 @ 02:14 :
Gast, een blinde heeft zo'n hint nog door. Als je dit soort dingen flikt heb je gewoon een chromosoom teveel.
I know!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 08:34
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
first eror schreef op 16-04-2005 @ 02:14 :
Ik denk dat dat de bier-chromosoom is
Oud 16-04-2005, 15:20
maddix
maddix is offline
afgelopen zomer stond ik met m'n ouders op een camping,
waren we op een avond met een paar vrienden een hele oude leegstaande caravan ingeklommen en beetje lol aant maken..
maar ik vond 1 van die jongens super leuk maar ik dacht dat het niet wederzijds was..
al die andere vrienden klommen weer uit die caravan om weg te gaan en die jongen en ik blijven als laatste daar binnen.. dus ik dring aan kom we gaan ook mee..
hij heeft wel 3 keer gezegt kom we blijven hier nog even met ze 2en.. hehe en ik had het maar niet door
en we waren dus toch met de groep meegegaan
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 15:36
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
jongen komt naast me zitten in de kroeg, en zegt: kom je hier vaker? ik zeg: als je iets te neuken moet hebben, zoek je maar verder...
best grof maar wel effectief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten