Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2005, 02:07
Draakje83
Draakje83 is offline
N.a.v. een discussie in Bloopers, die eigenlijks niet genoeg met de discussie te maken had.

Versierd worden - bloopers

De discussie gaat ongeveer over of je iemand hard mag weigeren op bijvoorbeeld deze manier:

Citaat:
poetic_tragedy schreef op 16-04-2005 @ 16:36 :
jongen komt naast me zitten in de kroeg, en zegt: kom je hier vaker? ik zeg: als je iets te neuken moet hebben, zoek je maar verder...
best grof maar wel effectief
Op zich vind ik dat je mensen over het algemeen niet hard mag weigeren.
Maar het is niet zo dat deze jongen een hoop moeite had gedaan om op deze openingszin te komen. (Dat mag ik tenminste hopen voor hem)

Kan natuurlijk zijn dat hij heel wat in gedachten had en alleen dit kon uitbrengen, maar dan snapt hij hopelijk wel waarom hij zo hard geweigerd werd.
(Hangt natuurlijk ook af hoe je dit zegt. Boos en diep verontwaardigd of een beetje speels spottend. Kan beide, maar er zit een wereld van verschil tussen.)

En je hebt natuurlijk gewoon van die mensen die het bij iedereen proberen en dan hopen dat ze geluk hebben. Dat is leuk één keer per maand, maar 10 keer per avond gaat je uit de keel hangen.

-----------

Doet me denken aan een mop:

Jaap verteld dat "Puntje puntje" eens een onderzoek gedaan heeft door honderd vrouwen botweg te vragen of ze nu met hem seks zouden willen hebben.
2 op honderd zeggen ja.
Jaap is dus behoorlijk opgewonden, want hij heeft al 98 vrouwen gevraagd, dus de volgende 2 willen met hem naar bed.
Oud 22-04-2005, 06:55
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
natuurlijk mag je iemand wel hard weigeren anders is er geen hol meer aan.
Oud 22-04-2005, 07:22
TopDrop
TopDrop is offline
Waarom zou je het niet mogen? Het is toch jouw beslissing. Als je er echt helemaal geen zin in heb om versierd te worden en het is al de zoveelste... Gewoon afpoeieren. Hoort erbij toch..
Oud 22-04-2005, 08:21
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 22-04-2005 @ 07:55 :
natuurlijk mag je iemand wel hard weigeren anders is er geen hol meer aan.
Oud 22-04-2005, 08:26
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 22-04-2005 @ 08:22 :
Waarom zou je het niet mogen? Het is toch jouw beslissing. Als je er echt helemaal geen zin in heb om versierd te worden en het is al de zoveelste... Gewoon afpoeieren. Hoort erbij toch..
Jup
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 09:03
Verwijderd
Tsja, het is best lullig en ik zou het zelf nooit doen. Ik vind dat je met de opmerking die je als voorbeeld gaf vooral jezelf voor lul zet. Dat gevoel zou ik iig hebben. Want iemand probeert gewoon een praatje te maken en als je dan meteen zo reageert van "he, als je wat te neuken moet hebben zoek je maar iemand anders" dan denkt de jongen in kwestie toch ook van "wtf volgens mij is ze gestoord."

Bij opdringerige types is het wat anders vind ik.. die mag je wel op een harde manier proberen af te schudden
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 09:45
Verwijderd
Mensen die uit het niets op me afstappen in een willekeurige uitgaansgelegenheid worden sowieso hard geweigerd.

Zeker als ze meteen openingszin aankomen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 09:47
zeep007
zeep007 is offline
Hard weigeren is een goed iets. Ik bedoel, menig vrouw wordt meerdere malen op een avond lastig gevallen en daar mag je als vrouw zijnde best wel strontziek van worden. Je laat meteen zien dat je niet geinteresseerd bent en misschien schrikt het de man in kwestie wel zo af dat hij in vervolg het wel laat om nog eens vrouwen lastig te vallen.
Het kan namelijk mijn avond echt gruwelijk verpesten als zo'n lelijke aap naar je toe komt met de meest slechte zinnen en grapjes, een vreselijke glimlach, stinkt of wat dan ook en dat hij dan ook nog eens ergens hoop heeft dat het gaat lukken. Dan wil ik dat meteen heel hard voor hem verpesten.

Mocht het het type verlegen jongetje zijn die al stotterend naar je toe komt lopen, dan betaal ik zelfs zijn drankje, gaan we om de tafel zitten en ga ik hem wel vertellen wat er niet aan zijn tactiek klopt en ga ik hem desnoods wel helpen met een andere prooi, zo lief ben ik dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 11:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben niet in de positie om ook maar *iemand* te weigeren, hard of niet.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 11:29
juno
juno is offline
Hard zijn is alleen aan de orde als je op zo'n grove manier versierd word dat het een belediging is. dan mag je best terug beledigen. Maar iemand die gewoon komt kletsen, daar klets ik vrolijk mee, en meestal laat ik vrij snel vallen dat ik een vriend heb. Heel effectief om het kaf van het koren te scheiden, en volstrekt beleefd en zonder gezichtsverlies voor de kletser/versierder.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 11:40
Smobbo
Smobbo is offline
Hard weigeren is toch juist leuk?
Komop als je 'echt' geinteresseerd bent in iemand dan weet je waar je aan toe bent, ga je zomaar op iedereen af dan heeft je vriendengroep een leuke avond met jou uitlachen .
Oud 22-04-2005, 12:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Met hard weigeren is niets mis, opzich. Wel vind ik het afhankelijk van de manier waarop de versierder mij in dat geval benaderd. Komt hij immers gewoon een gezellig praatje maken, zonder not-done openingszinnen, praat ik gewoon gezellig mee (vrijgezel of niet), maar kap het na verloop van tijd wel voorzichtig af. Een zieke playerige geest, hoeft van mij niet veel lievigs te verwachten en kan ook met het grootste plezier een "Neukslet zoek je maar elders" naar z'n kop geslingerd krijgen. Heeft deels te maken met zelfspot, anderzijds heb ik gewoon graag lol om de vervolgens gegeven reacties. Ja, in sommige gevallen is hard afwijzen geen enkel probleem, hoort er gewoon bij.
Oud 22-04-2005, 12:11
Kitten
Kitten is offline
Hard weigeren... pijnlijk, vervelend voor degene die geweigerd wordt... maar! (iets waar veel mannen om smeken) DUIDELIJK!

Nog nooit overkomen trouwens
Oud 22-04-2005, 12:37
gurl19
gurl19 is offline
Ik doe het altijd wel normaal en niet zo enorm bot. Maar sommige jongens begrijpen het niet. Dan is het wel tijd voor het 'harde werk'
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 13:43
Galcaticat
Galcaticat is offline
Even een vraagje tussendoor:

Vinden jullie dat iemand die met een openingszin komt als "ik ben geil, wil je neuken?" of een dergelijke foute opmerking (iets over het uiterlijk bijv., "wat heb jij lekkere borsten"), of iemand die uitgaat en 100 mensen aanspreekt in de hoop met 1 iemand geluk te hebben een gebrek in zijn sociale vaardigheden heeft? Even losstaand van het feit of diegene hier iets aan kan doen of niet, hij kan het misschien altijd nog anders leren, maar dat vraag ik niet. Mijn vraag zou je dus ook anders kunnen stellen:

Iemand die op deze manier contact zoekt met andere mensen, is deze persoon gebrekkig in zijn sociale vaardigheden of het leggen van contacten?

Of doet deze persoon dit opzettelijk?

Dus kiest hij er zelf voor, of kan hij niet anders omdat diegene niet weet hoe dat moet, of er niet goed in is?

Oh, en als je deze persoon niet gebrekkig vindt in zijn sociale vaardigheden wat is er dan WEL verkeerd aan wat deze persoon doet, met andere woorden, waarom plaatst deze persoon de verkeerde opmerking of waarom zoekt deze persoon op een verkeerde manier contacten? Is deze persoon van nature gewoon een slecht persoon? Heeft deze persoon bewust gekozen voor deze manier van contacten leggen terwijl hij het ook heel makkelijk op een andere manier kan doen, maar toch kiest hij hiervoor?

Ik weet niet of ik het nu duidelijk genoeg geformuleerd heb dus ik zal het nog op een paar andere manieren vragen:

Wie is er van mening dat deze persoon ook op een andere manier contacten kan leggen, dit ook weet van zichzelf dat hij dit kan, maar toch bewust kiest voor deze manier?

De opvolgende vraag is dan, waarom doet deze persoon dit dan niet, hij weet toch wel dat zijn manier niet echt succesvol is? Of weet hij dit misschien toch niet, en is hij dus toch gebrekkig in zijn kennis van sociale vaardigheden?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:03
juno
juno is offline
Tout comprendre is tout pardonner?

Zelfs met de meest gebrekkige sociale vaardigheden moet je doorhebben dat een opmerking als "hey meid, valt er nog wat te neuken!" op zijn zachtst gezegd onbeholpen en onbeleefd overkomt.

Ik kan me best voorstellen dat iemand die erg verlegen is, en niet weet hoe hij het moet aanpakken, dus maar meteen de stoutste schoenen aantrekt die hij kan vinden, en het volstrekt verkeerde voorbeeld uit de foutste lach of ik schiet films haalt.

Hij krijgt dan een paar keer de kat uit de zak en heeft aldus geleerd dat een iets minder stout paar schoenen ook wel goed is.

Ik heb zelf nog nooit bot geweigerd, anders dan misschien: sorry, ik heb al een vriend, maar dat is een valide excuus, toch?

Ik heb wel een keer op een feest een dronken tor meegemaakt die echt heel vervelend was, en het meisje zo'n beetje fysiek aanrandde. Die vent had op het laatst de kalmerende invloed van vier sterke kerels nodig, omdat het meisje zelf niets zei, en dus steeds weer de indruk gaf dat ze het wel leuk vond, en hem zo alleen maar aanmoedigde. Die man maakte een ontstellend spaktakel van zichzelf, het was echt genant, en dat had voorkomen kunnen worden als zij hem duidelijk had laten merken dat ze er niet van gediend was.

Edit: en als iemand op een meisje af komt met een versierzin die van weinig respect getuigt, laten we het eufemistisch uitdrukken, hoe stel jij dan voor dat zij reageert?

Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:27
Mara
Mara is offline
Ligt aan de manier van versieren.

Gebeurt het op een normale manier, doe ik normaal.
Gebeurt het op een asociale manier, ben ik asociaal.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:58
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
juno schreef op 22-04-2005 @ 15:03 :

Zelfs met de meest gebrekkige sociale vaardigheden moet je doorhebben dat een opmerking als "hey meid, valt er nog wat te neuken!" op zijn zachtst gezegd onbeholpen en onbeleefd overkomt.

het stukje "moet je doorhebben", bedoel je daarmee te zeggen dat je ervan uitgaat dat die persoon dit WEL doorheeft, dat je dus niet kan geloven in de mogelijkheid dat deze persoon het niet doorheeft want niemand kan ZO dom zijn?

Kijk dat jij en ik dit doorhebben is natuurlijk logisch, daarom zeggen wij dit soort dingen ook niet, maar de vraag is, als deze persoon weet dat dit onbeleefd is (ik heb het ook even over soortgelijke sexueel verkeerde opmerkingen, te directe opmerkingen, of te banaal/grof, of gewoon vervelend opdringerig gedrag, enz.) waarom doet deze persoon dit dan?

Ik kan me namelijk heel moeilijk voorstellen dat iemand die bijv. wil scoren en heel erg op sex gericht is OPZETTELIJK vervelend, onbeholpen, opdringerig of onbeleefd doet, dan weet diegene toch dat dit niet gaat werken? Daarmee bereikt hij zijn doel dus niet.

Blijkbaar is het dus misschien wel zo dat iemand idd ZO dom is dat ie het niet doorheeft, ook al hebben wij zoiets van, dat MOET hij toch doorhebben, dat KAN toch niet anders. Het lijkt mij dat zo iemand dus heel "dom" is op sociaal gebied, en dus sociaal gebrekkig. Even zonder na te denken of je diegene dit kwalijk kan nemen, daar heb ik het nog niet over. Ik probeer alleen te kijken waarom er mensen zijn die dit soort dingen doen, ik probeer ze te begrijpen, want blijkbaar zijn er dus zulke mensen.

Om het nog verder te verduidelijken, het feit dat zo iemand dus zoiets zegt met als doel een versierpoging te doen, geeft aan dat diegene niet weet dat dit niet werkt, anders zou hij iets anders zeggen of het op een andere manier aanpakken. Het feit dat hij het dus op deze manier probeert en niet op een andere manier IS zijn sociale gebrek.
Oud 22-04-2005, 14:59
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 22-04-2005 @ 10:47 :
Mocht het het type verlegen jongetje zijn die al stotterend naar je toe komt lopen, dan betaal ik zelfs zijn drankje, gaan we om de tafel zitten en ga ik hem wel vertellen wat er niet aan zijn tactiek klopt en ga ik hem desnoods wel helpen met een andere prooi, zo lief ben ik dan weer wel.
Dus als ik stotter koop je een drankje voor me?

Verder sluit ik me bij Mark aan.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 15:06
juno
juno is offline
@Galcaticat: natuurlijk snap ik ook wel dat een sociaal niet zo helder persoon het echt niet doorheeft, maar serieus denkt dat de brutalen de halve wereld hebben.

Dat valt hem niet kwalijk te nemen, en om die nou voor straf af te gaan zitten zeiken is niet echt aardig. Maar, om in de straf-analogie te blijven hangen, een maatregel kan hem wel opgelegd worden, en een redelijk kortaf antwoord geeft hem duidelijk het signaal dat zijn aanpak niet werkt. Beschouw het als een leermoment.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 15:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sketch schreef op 22-04-2005 @ 15:59 :

Verder sluit ik me bij Mark aan.
Kerel, wij moeten echt eens samen een praatgroepje oprichten!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 15:23
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
juno schreef op 22-04-2005 @ 16:06 :
@Galcaticat: natuurlijk snap ik ook wel dat een sociaal niet zo helder persoon het echt niet doorheeft, maar serieus denkt dat de brutalen de halve wereld hebben.

Dat valt hem niet kwalijk te nemen, en om die nou voor straf af te gaan zitten zeiken is niet echt aardig. Maar, om in de straf-analogie te blijven hangen, een maatregel kan hem wel opgelegd worden, en een redelijk kortaf antwoord geeft hem duidelijk het signaal dat zijn aanpak niet werkt. Beschouw het als een leermoment.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Deze mensen hebben een probleem en als je je geroepen voelt om deze mensen te helpen kun je dat op een aantal verschillende manieren doen. Welke manier de beste is dat zal wel afhangen van de persoon en de situatie. Soms kan een harde afwijzing de beste zijn.

Alleen boos worden op deze persoon of neerkijken op deze persoon omdat diegene een gebrek heeft lijkt me erg nutteloos. En trots zijn op jezelf dat je zo iemand nog verder belachelijk hebt gemaakt door een bijdehante opmerking is een menselijke reactie maar wel een beetje egoistisch. Je bent toch ook niet trots als je een geestelijk gehandicapt persoon eruit geluld hebt en voor schut hebt gezet?

Ik had bij sommige reacties het gevoel dat mensen boos zijn en neerkijken op dit soort mensen, dat ze zich dus beter voelen (ze zijn dan wel misschien ook wel beter op sociaal vlak, maar dat hoef je toch niet ook nog even in te peperen). En dat ze het stoer vinden om dit soort mensen voor schut te zetten. Dat het hun dus niet ging om het aangeven dat ze niet geinteresseerd zijn of het aangeven dat iets een onbeschofte of verkeerde manier van versieren is. Ik kan het verkeerd gezien hebben natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 15:52
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
juno schreef op 22-04-2005 @ 15:03 :

Edit: en als iemand op een meisje af komt met een versierzin die van weinig respect getuigt, laten we het eufemistisch uitdrukken, hoe stel jij dan voor dat zij reageert?
Ik wil niet zeggen wat andere mensen wel of niet moeten doen De reden waarom ik hier post is omdat ik hoop dat ik mensen bepaalde dingen vanuit een ander perspectief kan laten bekijken zodat mensen een breder perspectief hebben om te kiezen hoe ze ergens op reageren. Onbegrip tussen mensen is de oorzaak van de meeste problemen in deze wereld (huuu, want klink ik nu filosofisch, jakkes ). Als je begrijpt waarom iemand iets doet of zegt kan je het ook veel makkelijker accepteren en neem je er minder snel aanstoot aan.

Ik wil je wel vertellen hoe ik hierop zou reageren. Ik zou heel duidelijk willen aangeven dat ik mij beledigd voel zodat er voor deze persoon geen twijfel overblijft of ik persoonlijk nou niet geinteresseerd ben of dat de opmerking gewoon heel beledigend was. Als ik mij al geroepen voel om uberhaupt me te bemoeien met de sociale vaardigheden van diegene, anders zou ik in sommige gevallen kortaf zijn of helemaal niet reageren omdat ik geen zin heb om mn tijd eraan te besteden omdat ik die persoon toch niet ken, en dan laat ik het over aan de mensen die deze persoon wel kennen.

Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 16:07
Verwijderd
@ Galcaticat:

Ik ben het grotendeels met je eens, maar er lopen echt wel wat figuren rond die heus wel doorhebben dat ze vreselijk onbeschoft tegen een meisje zijn, maar het dan toch doen, omdat ze daarmee denken stoer te zijn tegenover hun vrienden, enz.
Dan vind ik dat je diegene best wel op een gemene manier af mag laten gaan. Dat soort types mogen wel eens "opgevoed" worden vind ik.

Verder heb je ook nog een bepaald soort jongens die denken dat ze aan ieder meisje mogen zitten en meteen ranzig achter je gaan dansen. Ik vind dat je dan ook wel behoorlijk grof terug mag zijn of gewoon een keiharde elleboog achteruit mag geven.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 16:16
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Kijk, als jongen echt raar doet, mag je best duidelijk (en misschiewn zelfs beetje fel) reageren.

Maar als jongen gewoon praatje maakt....

Weetje, niet elk gesprek is contact-poging
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2005, 16:30
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-04-2005 @ 17:07 :
@ Galcaticat:

Ik ben het grotendeels met je eens, maar er lopen echt wel wat figuren rond die heus wel doorhebben dat ze vreselijk onbeschoft tegen een meisje zijn, maar het dan toch doen, omdat ze daarmee denken stoer te zijn tegenover hun vrienden, enz.
Dan vind ik dat je diegene best wel op een gemene manier af mag laten gaan. Dat soort types mogen wel eens "opgevoed" worden vind ik.
Hoe herken je het verschil tussen een knul die stoer wil doen tegenover zn vrienden en een knul die niet weet wat hij moet zeggen? Ik neem aan dat als een knul in de disco iets verkeerds zegt tegen een meisje terwijl zijn vrienden niks van het gesprek kunnen volgen vanwege de harde muziek dat hij dan geen poging doet om stoer te zijn? Maar wanneer een bouwvakker vanuit de steiger naar een voorbijlopende vrouw iets roept terwijl al zijn collega's het ook kunnen horen dan wel. Zoiets?

Citaat:
Verder heb je ook nog een bepaald soort jongens die denken dat ze aan ieder meisje mogen zitten en meteen ranzig achter je gaan dansen. Ik vind dat je dan ook wel behoorlijk grof terug mag zijn of gewoon een keiharde elleboog achteruit mag geven.
Zou het misschien mogelijk zijn dat het sociale gebrek bij deze knullen zo groot is dat zij HELEMAAL niet meer weten wat ze moeten zeggen, of misschien zelfs helemaal NIKS durven zeggen tegen het meisje en dat fysieke communicatie voor hun de enige manier is om te laten merken dat ze een meisje leuk vinden? Of dat zij het idee hebben dat het aandacht trekken door op een ranzige manier te dansen in de buurt van een meisje een soort van "paringsdans" is , als je begrijpt wat ik bedoel? Dat zij als het ware het idee hebben dat ze door ranzig te dansen het meisje kunnen verleiden om met hun te gaan dansen zonder dat ze wat hoeven te zeggen omdat ze niks durven te zeggen of omdat ze bang zijn iets verkeerds te zeggen (omdat ze natuurlijk doordat ze al zo vaak wat verkeerds hebben gezegd en afgesnauwd zijn niet meer durven hun bek open te trekken)?
Oud 22-04-2005, 17:04
Verwijderd
Als mensen gewoon vriendelijk en normaal doen, dan mág je wel hard weigeren, maar dan ben je dus wel een kreng. Vind ik.

Als mensen opdringerig en vies doen is er niets mis met hard weigeren, maar doorgaans heb je dan al eerder vriendelijk geweigerd (anders merk je niet of iemand opdringerig is he).
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:14
Verwijderd
Natuurlijk mag dat, maar ze zullen je het niet in dank afnemen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:22
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-04-2005 @ 16:11 :
Kerel, wij moeten echt eens samen een praatgroepje oprichten!

Het Vijgezelle-Uithuilvriendjes-Praatgroepje, VUP

^^

bindmiddel, WolterB, Foresight, Twanos, Fritske1987 en bracelance mogen ook in het groepje.

Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 20:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sketch schreef op 22-04-2005 @ 20:22 :

^^

bindmiddel, WolterB, Foresight, Twanos, Fritske1987 en bracelance mogen ook in het groepje.
Hmm... Fritske ken ik niet, maar ik vind het goed hoor! Nog meer Grote Broers die in het clubje willen?

Zingt: *We hebben een clubje opgericht...
Voor mensen met een lelijk gezicht...*
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 20:52
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Sketch schreef op 22-04-2005 @ 15:59 :

Hahah, ja, maar je moet dan ook heel stuntelig overkomen, dan ben ik je bereid drank te voeren en je tactiek aan te laten passen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 21:36
Roos
Roos is offline
Zo'n opmerking maken over neuken is gewoon triest.

Maar gewoon weglopen of zeggen: ik ga naar de wc en dan 4 meter verderop gaan staan, tja sorry, dat doe ik gewoon, ik heb geen zin om bij elke jongen een complete verklaring af te leggen waarom ik niet met hem wil praten
Maar bij lieve jongens vind ik het soms wel zielig.
Bij dronken kneuzen niet.
Oud 22-04-2005, 21:42
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Roos schreef op 22-04-2005 @ 22:36 :

Maar gewoon weglopen of zeggen: ik ga naar de wc en dan 4 meter verderop gaan staan, tja sorry, dat doe ik gewoon, ik heb geen zin om bij elke jongen een complete verklaring af te leggen waarom ik niet met hem wil praten
Maar bij lieve jongens vind ik het soms wel zielig.
Bij dronken kneuzen niet.
Ja, maar zeep007 maakt van de lieve jongens dronken kneuzen

@ zeep007: als ik je ooit tegenkom zal ik je eens laten zien wat stuntelen is
Edit: Je houdt van Formule 1!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 22:02
Roos
Roos is offline
Citaat:
Sketch schreef op 22-04-2005 @ 22:42 :
Ja daar heb ik geen in zin hoor Ik ben uit met mijn vriendinnen, om te dansen en lol te maken, niet om een jongen te vertellen wat er mis met hem is.
Oud 22-04-2005, 22:26
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Roos schreef op 22-04-2005 @ 23:02 :
Ja daar heb ik geen in zin hoor Ik ben uit met mijn vriendinnen, om te dansen en lol te maken, niet om een jongen te vertellen wat er mis met hem is.
das toch leuk! ik doe niets liever dan hulpeloze jongetjes wat te leren!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 22:27
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Sketch schreef op 22-04-2005 @ 22:42 :

@ zeep007: als ik je ooit tegenkom zal ik je eens laten zien wat stuntelen is
Edit: Je houdt van Formule 1!

hahaha, en dat allemaal voor gratis drank.

en ik weet zelf ook wel dat ik van formule 1 houd
raikkonen!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 23:15
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Word je ook wel eens benadert door jongens waar niks mis mee is?
En wat vinden die jongens eigenlijk van jou?

Dus je gaat alleen uit om te dansen en lol te hebben met je vriendinnen. OK... dus ald Brad Pitt-achtige jongen je benadert, dan zeg je ook: doei, ben hier alleen voor lol met mijn vriendinne. Wel consequent zijn he!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 00:19
Rieno
Rieno is offline
'heej....ga es weg?'

hard maar effectief

mn vriendin luistert alleen niet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 06:55
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 22-04-2005 @ 23:27 :
hahaha, en dat allemaal voor gratis drank.

en ik weet zelf ook wel dat ik van formule 1 houd
raikkonen!
Jep, altijd mooi meegenomen. Versieren heeft toch weinig zin, aangezien je 4 jaar ouder bent.

En het Formule 1 gebeuren was meer een soort van blije verrassing, zo van 'hee, je houdt van Formule 1, gaaf!'

Sato, Albers, De la Rosa
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 07:54
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
damn give me a break
t is niet zo dat ik dit altijd doe en t mn hobby is ofzo...
die jongen was al de hele avond bezig meisjes te versieren, en ik had er helemaal geen behoefte aan. vandaar de erg botte reactie. normaal ben ik juist te subtiel.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 08:18
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
De discussie gaat ongeveer over of je iemand hard mag weigeren op bijvoorbeeld deze manier:

jongen komt naast me zitten in de kroeg, en zegt: kom je hier vaker? ik zeg: als je iets te neuken moet hebben, zoek je maar verder...
Ik vind dat als je hard geweigerd wordt, je dat in de meeste gevallen aan jezelf hebt te danken. Het heeft ermee te maken dat jij kunt beoordelen of en meisje geïnteresseerd is of niet en daar hoef je echt geen casanova voor te zijn (zeker niet tijdens het uitgaan). Maar ja, als jij als een blind zonder de situatie eerst op waarde te schatten op een vrouw afdraaft en dan ook nog eens met de slechtste openingszin die je kunt vinden naar haar toe komt…. Tja… Zo van uh: he, mag ik het telefoonnummer van je vader, want dan kan om je hand vragen…

Je moet gewoon de tijd nemen, als je iemand ziet die je leuk vind ga je eerst eens van een afstand bekijken of je oogcontact kunt krijgen en als dat lukt probeer je even een glimlach, iemand op afstand een beetje uitdagen... En als je dat allemaal terug krijgt en een meisje loopt niet weg, dan heb je vaak niet eens een dijk van een openingszin nodig. Dan is: Hallo, hoe is het? Of iets dergelijks in veel gevallen genoeg en dan merk je vanzelf wel of het gesprek loopt.

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, meiden die je uitdagen terwijl ze al een vriend hebben en die dat express doen om je af te poeieren. In dat geval kun je zelf natuurlijk ook gewoon een (rot) opmerking terug maken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 22-04-2005 @ 22:36 :
Verder hangt het een beetje van de situatie af. Natuurlijk mag het wel maar zoiets als in de eerste post staat zou ik nooit zeggen Als ik niet met iemand wil praten en hij begrijpt dat niet ga ik gewoon weg.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 10:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 22-04-2005 @ 07:22 :
mee eens, als ik uitga wil ik niet versierd worden, dan wil ik lekker dansen en gek doen. Dat mijn manier van doen misschien afwijkend is van anderen houdt dat niet in dat ik aan moet passen.
Oud 23-04-2005, 10:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 23-04-2005 @ 00:15 :
Word je ook wel eens benadert door jongens waar niks mis mee is?
En wat vinden die jongens eigenlijk van jou?

Dus je gaat alleen uit om te dansen en lol te hebben met je vriendinnen. OK... dus ald Brad Pitt-achtige jongen je benadert, dan zeg je ook: doei, ben hier alleen voor lol met mijn vriendinne. Wel consequent zijn he!
Ik ga inderdaad uit om te dansen en lol te hebben met mijn vriendinnen. Natuurlijk praat ik wel met jongens tijdens het uitgaan. Maar aangezien ik er niet van houd om te praten op de dansvloer (i wanna dance baby) moet een jongen wel erg interessant zijn om mijn aandacht te houden.
Maakt het opzich niet eens uit hoe hij eruit ziet hoor. Als een Brad-Pitt-achtige jongen mij benadert en onzin uitkraamt, ben ik zo weg.
Oud 23-04-2005, 11:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Sketch schreef op 22-04-2005 @ 20:22 :

^^

Nee dankje, ik heb zo'n groepje niet nodig
Oud 23-04-2005, 17:26
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Rieno schreef op 23-04-2005 @ 01:19 :
'heej....ga es weg?'

hard maar effectief

mn vriendin luistert alleen niet
Offtopic: omfg....ik moet es leren mn bek te houden om 1:19 's nachts

dit was dus als grapje bedoeld en is bij nader inzien helemaal niet leuk!
meen dr dus ook geen zak van zou wel gek zijn om dat tegen dr te zeggen, zie dr al veel te weinig
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 18:00
Muchacha
Muchacha is offline
Ik kan niet hard weigeren...
Als iemand me grof komt versieren, als in: "neuken?", "wat heb jij een lekker lijf zeg, mag ik daar eens aankomen?" dan zou ik ze echt raar bekijken, met een 'bol af sukkel-blik' en ze dan gewoon verdwaasd achter laten. Als ze een praatje komen slaan maar ik ben niet geinteresseerd, dan verzin ik een smoes om weg te geraken.

Ik laat me sowieso niet makkelijk versieren
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 20:10
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Rieno schreef op 23-04-2005 @ 18:26 :
Offtopic: omfg....ik moet es leren mn bek te houden om 1:19 's nachts

dit was dus als grapje bedoeld en is bij nader inzien helemaal niet leuk!
meen dr dus ook geen zak van zou wel gek zijn om dat tegen dr te zeggen, zie dr al veel te weinig
ach ja zolang ze niet op dit forum leest heb je denk ik geen probleem. (anders kan je alvast een nieuwe chick gaan zoeken)
Oud 23-04-2005, 20:49
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 23-04-2005 @ 21:10 :
ach ja zolang ze niet op dit forum leest heb je denk ik geen probleem. (anders kan je alvast een nieuwe chick gaan zoeken)
hehe, dat zal wel meevallen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:32
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 22-04-2005 @ 10:47 :

Hoe zie jij het verschil tussen die stotterende jongen en die ander ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten