Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
er zitten overal malloten
|
![]() |
ALLES WAT NIET NEDERLANDS IS MOET VERDWIJNEN
![]() ach ja ik ben geregged als nederlander op het forum, maar het is daar vrij serieus, hoog denk niveau goeie discussies. Maar ja soms worden dr wel trieste topics geopend maar die worden meteen de grond ingewerkt en vaak worden zulke personen geband. Hetzelfde als wat er op een ander forum gebeurt als dit of fok.nl. Alleen geloof zie je daar meer op het forum, misschien zitten hier wel scholieren van marok. afkomst die daar geregged zitten en kunnen die eens hun mening geven. |
![]() |
|
![]() |
Hallo mensen,
als nationalist zijnde vind ik maroc.nl een klote site, want ik kwam op die site en daar stond een reclame van de RABO bank in het Arabisch Turks en gelukkig ook nog in het NL. In NL spreken we een taal alleen Nederlands. En Turks als verplicht vak? Die school wordt dus binnenkort opgeblazen. Volnat PS: Ik irriteer me aan het feit dat iedereen z'n mening mag uiten behalve extreem rechts, beetje discriminatie is dat. Ik word nl. vaak van het forum afgedonderd en dan kan ik een week niet inloggen ofzo: kinderachtig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het frappant dat de meeste vaderlandslievende Nederlanders het Nederlands zo slecht beheersen. |
![]() |
||
Citaat:
Er wordt ergens ook verplicht spaans gegeven, en waar is de ophef daarover? NErgens, maar nu het over turks gaat...ooh dan zijn de spreekwoordelijke rapen gaar. Geen echte rapen natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hans Teeuwen ![]()
||
Citaat:
- Nationalisme is niet hetzelfde als extreem rechts, een nationalist kan in theorie ook links zijn. - De uitspraak 'als nationalist zijnde vind ik' (gramaticaal incorrect btw) is dan ook onterecht aangezien nationalisme niets te maken heeft met jouw mening over de site. - De Rabobank is tenminste goed geintegreerd en weet hoe zijn publiek te bereiken. Dat kan je van jou niet zeggen ![]() PS: Ik erger me aan het feit dat kortzichtige en ongefundeerde uitspraken ook het forum halen. Probeer te argumenteren.
Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 14:56. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(eerst zien dan geloven )
Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 13:53. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Oehoe nu ben ik ook een kansloze racist. Maar er was iemand die zei dat er over Spaans als verplicht vak geen gemier zou zijn enzo, komt misschien omdat Spaans handiger zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Spaans is een Europese taal en in Europa hebben we ong. dezelfde cultuur. Turks is een taal uit een hele andere cultuur en het probleem is dat dat vak Turks niet alleen de taal inhoudt maar ook: shoarma leren bakken, turks brooddeeg maken, leren oma's te beroven enz.
Volnat
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Oh ja: hoe weet jij eigenlijk dat het vak Turks dat allemaal inhoudt? Heb jij soms Turks op school?
||
![]() |
Citaat:
dat mensen zo kunnen denken, echt LAAG
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rechts Radicaal Geweld ( Uden+ VEnray) Angel_123 | 18 | 25-04-2005 11:42 | |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
De Kantine |
Maroc.nl surena | 84 | 26-01-2004 15:32 | |
Saddams elitetroepen kunnen verrassen Suqeunse | 57 | 28-03-2003 18:16 | |
Pim Fortuyn -> verkiezingen met eigen lijst Verwijderd | 132 | 15-03-2002 22:40 | |
Nederland:broeinest voor moslimterroristen. Fellaci | 85 | 02-02-2002 10:15 |