Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik had betere resultaten met stacker dan met gewoon ephedra. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stacker werkt goed, na 1e maand was ik 7 kilo kwijt, in totaal ben ik meer dan 20 kilo kwijtgeraakt. 2 per dag, voor het eten. Maar uiteindelijk is dat bij mij verkeerd uitgedraaid: overmatig drugsgebruik, stackers die het hongergevoel wegnamen... niet moeilijk om ff verder te denken... Als je echt met hulpmiddelen wilt afvallen, hou t alsjeblieft op stackers en doe jezelf nix ergers aan! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Van speed kun je in één dag 5 kilo afvallen (na extreme gesport te hebben --> voornamelijk vocht)... (Dit is 'killing' voor je lichaam!)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en nog een vraag, als ik 's ochtends epehdra in heb genomen ben ik 's avonds zo chaggerijnig en zelfs soms tegen janken aan. is dat ook met stackers zo? |
![]() |
||
Citaat:
|
khetamine (als ik het zo goed schrijf) ik heb het gepresteerd om 7 kilo af te vallen door 1 avond goed aan de ket te gaan..dit was niet de bedoeling want ik weeg maar 55 kilo. maar ook dit werkt niet meer als je eraan gewent bent.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Haha, ik weet wel dat na mijn eerste feestjes ik 's ochtends op de weegschaal ging staan en erachter kwam dat ik 5 kilo kwijtwas... maarja naar 1 maaltijd die avond was er alweer 4 aangekomen...
![]() Maar xtc wil dus wel werken... ![]()
||
Citaat:
als ik dat nu doe terwijl ik thuis achter de pc werk of die dag niet hoef te werken dan ben ik zooooooo sjagerijnig en superonredelijk als er een woordenwisseling is.. en dat is het mij niet waard (kep nog een hele pot ephedra staan maar die bewaar ik gewoon voor als ik een keer echt zooo moe ben maar toch veel moet doen die dag) ik raad echt aan stackers te proberen ipv ephedra... ow en btw er was een plan om de inhoud in een capsule ephedra te verminderen per een bepaalde datum maar dat voorstel is voorlopig in elk geval van de baan zie ik nu... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen jammer dat het nergens op slaat. wat is er onverantwoordelijk aan het afvallen met "drugs" (in dit geval stomme herbals) die daarvoor gemaakt zijn? of bedoelde je wat anders want je reply is nogal vaag.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
je hebt ook luie mensen maar INIEDERGEVAL ben ik et wel met je eens wie neemt nou drugs om af te vallen???als je et zo graag wilt dan moet je maar minder eten of zoals LUAP al zei lekker naar een sportschool...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
ENQUETE voor mijn eindwerk Manni_D | 26 | 25-02-2008 14:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen Dumbass | 20 | 13-02-2005 13:17 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |