Advertentie | |
|
![]() |
|
Op de kleine puntjes van eerder genoemde kritiek na, heel erg vet! niets aan toe tevoegen, behalve dat ik de skintones beetje jammer vind.. needs more different colors, maar erg gaaf!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
Verwijderd
|
peperkorrel: ik denk het ook maar die broek vind ik wel goed gelukt dus ik laat hem maar zo.
wishmaster: ik zal de volgende keer denken aan de skintones. exo: hij is ![]() leuk trouwens dat het perspectief je bevalt. Ik had verwacht dat mensen zouden zeggen dat de verhoudingen niet klopten, maar dat is (tot nu toe niet gebeurd). rest: bedankt voor jullie reacties ![]() |
![]() |
|
Hij's echt supervet! Zn houding kon misschien net iets krachtiger zoals Wim al zei, maar verder heb ik er helemaal niets op aan te merken.
Tijd om eens een eigen stripje ineen proberen te steken eh ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat z'n ooghoeken naar beneden staan is het net alsof ie treurig kijkt vind ik, maar echt storend is het niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik kleur hem eerst in met eentonig kleuren. dan maak ik delen licht en donker d.m.v de "brush" in photoshop. Je moet wel enigzins begrip hebben van licht en schaduw. veel oefenen en kijken hoe het er in het echt uitziet. sowieso is inkleuren niet mijn specialiteit en ik probeer nog veel te leren.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, alsje de technieken kent van photoshop, dan is t alleen nog maar een principe van op gevoel inkleuren vind ik, je zorgt dat op elk voorwerp de schaduw aan de goede kant ligt en dan maar een beetje zo kleuren dat het een mooi beeld geeft,
![]() verder, heeele vette tekening, en ik sluit me aan bij wat hierboven genoemd is ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|