![]() |
|
Oke, dit is mijn punt: Ik gebruik DreamWeaver MX (LEGAAL) om sites te maken. Toen wilde ik het aloude php include scriptje toepassen
( PHP-code:
Wat ik heb gedaan is eerst tabellen gemaakt, en dan in een cell die code gedaan. Dat werkt wel, maar als ik dan in het midden hetzelfde doe, met een pagina die alleen langer is, lukt het niet! Dan komt opeens het linker gedeelte onderaan te staan! check http://cgi-bin.spaceports.com/~codclan/include/index.php (ff Ctrl C en V!!) maar! dan zie je wat ik bedoel... Maar kan iemand mij dus ff helpen? Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 18:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie het probleem trouwens niet!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gelukkig werk ik tegenwoordig met XHTML die gegenereerd wordt middels een XSL transformatie, dus dan is het makkelijk. ![]()
||
Citaat:
|
Als je het prob. niet ziet, ben je scheel! het menu moet gewoon bovenaan komen, check www.callofholland.nl maar!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over welk spel gaat dat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Besides, valign is ook gewoon cross-browser compatible, zelfs in de <tr> attribuut. Dan geloof ik 't wel eigenlijk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[php] website met alleen index.php en database Verwijderd | 6 | 22-01-2009 09:35 | |
Software & Hardware |
[Server-side scripting] PHP of JSP? DZHAW | 45 | 16-07-2007 15:06 | |
Eten & Drinken |
Raw Food Verwijderd | 33 | 20-06-2006 18:48 | |
Software & Hardware |
[PHP] Het ontwikkelen van een forum Enlightenment | 81 | 09-03-2005 12:30 | |
Software & Hardware |
[PHP] Hoe informatiebron opgeven Tuinkabouter !! | 9 | 06-12-2004 21:16 |