![]() |
|
Ik herriner me nog een aantal topics van je tom, over hoe je een vriendin moest krijgen en wat je aan moest doen als je uitging? Idunno, maar ik zou het maar gewoon vertellen, je vriendin denk vast dat ze het goed doet en zal het dus ook zo blijven doen? Seks moet iets goeds zijn, dus erover praten lijkt me.
|
![]() |
||
Citaat:
de meeste topics waren door mn broertje aangemaakt . en die van uitgaanskleding was idd van mij maar dat was meer omdat ik nooit uitging door me werk .
||
Citaat:
|
Wat een niet zo heel aardig topic. Tenminste, het lijkt wel alsof je een recensie schrijft over je wasmachine in plaats van je liefhebbende, helaas wat onzekere en onervaren, fantastische vriendin. Maar goed, zal wel aan mij liggen dan.
Misschien kun je het er inderdaad eens over hebben. En niet van 'hé ik wil betere seks ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |