Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar zoals ik al zei, Wolbers gitaar capiciteit doet niet veel onder dan van die dikke pakzak. tenminste, in die demotjes.
|
zal wel meevallen, die demo's waren al opgenomen toen dino nog maar n paar weekjes weg was.
Volgens mij staat er een remix van Archetype op texas chainsaw messacre soundtrack
|
Ik wist al zo'n 2 maanden dat ze terug kwamen maar ze hadden nog een nieuwe gitarist nodig, Fear Factory is 1 van mijn favorieten en digimortal was inderdaad wat minder maar ik denk dat ze terug komen met een pracht album.....
Zonder Dino moet dat ook wel lukken, nu nog w88 tot de CD uitkomt. FF kijken of ik hem al ergens kan downloaden voordat ik hem koop, ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Burzum - Jesus' Tod luistertopic 14 AnalSushi | 500 | 06-02-2005 16:42 | |
Muziek |
Fear Factory is terug Carn | 30 | 07-05-2003 21:40 | |
Muziek |
Eigen festival, Welke bands zou je dan willen? Ocharme ik | 136 | 03-05-2003 11:56 | |
Muziek |
wat voel je bij welke plaat / groep, en vice versa Boer_kameeL | 1 | 30-10-2002 14:11 | |
Muziek |
eventjes over Fear Factory: Vork | 33 | 25-10-2002 15:34 | |
Muziek |
Waar komt je account naam vandaan?(en zeg meteen ff wat je nu luistert) Verwijderd | 260 | 24-10-2002 20:41 |