Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mogen overmatig irritant wordende 'woooo woohoohoooo woooohoo woohoohooooo' ook?
Pennywise - Bro Hymn, of alle foute covers die daarvan circuleren dezer dagen. Vind het vrij irritant maar dat zal meer komen omdat elke bezopen randdebiel dat deuntje gaat eh, reproduceren. Althans, daar een poging toe doen. En dan niet alleen, nee dat moet in hele groepen. Vreselijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ze weten gwoon geen betere tekst te verzinnen dan: 'lalalalala'
toch? bijvoorbeel placebo kan niet zo heel mooi zingen (zwak uitgedrukt) maar ik vind die band wel helemaal top omdat de muziek en de teksten gwoon goed zijn!!! beter dan lalalalal naanananan tralalalala enzoverder |
![]() |
||
Citaat:
en wat Sooz zei: dat nummer van de crash test dummies is ook gaaf ![]()
|
Bob Dylan - The Man In Me (voor de kenners: hoor ook het begin van The Big Lebowski).
Een goede lalala is altijd beter dan een slechte tekst en bovendien kan een goede muzikant er ontzettend veel creativiteit in kwijt. Tekst is niet alles, namelijk.
|
Het geeft liedjes vaak een leuk meezing gehalte. Moet je van houden natuurlijk, maar als je in een vrolijke bui bent werkt t erg goed.
'For tomorrow' van Blur bijv. zit vol met lalalalala, (is gewoon het refrein) maar het klinkt wel leuk.
||
Citaat:
|
![]() |
hmmm ligt er inderdaad een beetje aan, maar als je erop gaat letten wordt het heel irritant...
Ik luisterde laatst Frogstomp van Silverchair... en dan heb je zo nu en dan van die delen waarin ze echt regelmatig terugkerend "uuuuuuuuuuuuuhyeah... uhhhhhhyeah... uhhhhh..... oeeeeeeeeeeeehhhhyeah.... uhhuuuu yeah....." zingen, als je dat een paar keer luisterd wordt het vervelend... Maar vaak stoort het me niet zo..... Het is soms voor het metrum wel mooier, maar verder hecht ik er niet teveel artistieke waarde aan...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3 Missy | 297 | 11-05-2010 00:06 | |
Psychologie |
Muziek #3 Dolores | 488 | 24-09-2005 20:46 | |
Psychologie |
Opwekkende muziek DiSiLLUSiON | 55 | 01-09-2004 01:00 | |
Muziek |
je liefde uitgedrukt in een songtekst... MissBi@tch | 108 | 01-03-2003 09:32 | |
Muziek |
meeting paco de taco | 163 | 13-11-2002 16:03 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie nou van Alto typjes Verwijderd | 190 | 18-10-2002 10:47 |