Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend is erg belangrijk voor me. Hij heeft een positieve invloed op me, in meerdere opzichten.
Ik zou ook zeker niet zonder hem willen, al weet ik dat de kans altijd blijft bestaan dat het uit gaat. Ik ben ook zeker niet compleet afhankelijk van hem. Ik kan zonder hem, maar met hem is gewoon een heel stuk fijner... |
![]() |
|
![]() |
Niet het belangrijkste, dat ben ik lekker zelluf!
![]() Mijn partner is meer een leuke bijkomstigheid in mijn leven, we doen leuke dingen samen, en zeg nou zelf, samen naar een kerstmarkt gaan is leuker dan alleen toch? Maar zeker niet onmisbaar, dat zou wat zijn zeg! Egotrippen rulezzz! ![]() ![]()
|
Het enige dat het leven de moeite waard maakt.
edit: Daarmee bedoel ik dus niet dat ik naast mijn vriendin niet van andere dingen in het leven kan genieten, maar dat ik de liefde van mijn vriendin nodig heb om lekker in mijn vel te zitten zodat ik van het leven kan genieten ![]()
Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 22:31. |
![]() |
|
hij is een verrijking voor mijn leven, hij laat alles wat ik al was/ had me op een andere manier beleven.
maar zodra hij de reden gaat worden dat ik leef, en van hem afhankelijk wordt, dan is het weer tijd om even de temperatuur wat lager te zetten, het vlammetje op een lager pitje, en vervolgens weer naar het oude, vertrouwde, en volgens mij gezonde eerste stadia te gaan ( zie boven)
|
![]() |
ik vind het zo walgelijk als mensen zeggen 'mijn vriend(in) maakt mij compleet' ik heb helemaal geen vriend en ik ben zo compleet als het maar kan. Ik wordt ook niet completer met een vriend ofzo. Ik heb mijn eigen leven en een vriend kan wel een hele belangrijke rol in mijn leven vervullen maar hij is mijn leven niet
||
Citaat:
![]() Mijn vriendin is heel belangrijk voor me, ben graag bij haar, maar ben niet afhankelijk van haar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat jij nou gelijk zon stomme afhankelijk relatie hebt komt gewoon door jou hoor. Het kan ook anders. Blijf jij maar lekker vrijgezel jongen, lekker ieder weekend alleen....... je mist heel wat..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Mooi, want in een goede relatie ben je - paradoxaal gesproken - tegelijk volkomen afhankelijk en volkomen onafhankelijk van elkaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het grappig te zien dat een hoop mensen opeens niet afhankelijk willen overkomen van hun vriend(in) alleen maar omdat nare man en Unexplained overal verkondigen dat dat anders moet
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Watvoor single ben jij? Bloem | 140 | 09-10-2007 08:54 | |
Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 11:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête: Grote cup, kleine omvang *MiSs HoNeY* | 64 | 09-05-2006 00:18 | |