Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken deze situatie ook dondersgoed. Alleen was ik de jongen. Alleen hadden wij nog niet zo lang, maar alles wat je beschrijft herken ik echt supergoed. Ik was de persoon die klaar was voor het binden, die me al wilde binden. En zij: zij was het meisje dat er bang voor was. Die er nog niet klaar voor was en die dat duidelijk liet merken. Ik heb drie maanden gewacht, maar uiteindelijk kon ik niet meer wachten. Het voelde niet goed meer. Ik deed haar pijn omdat ik diep in mijn hart me wilde binden en hoopte dat zij dat ook zou doen. Maar zij kon het niet, maar wilde het wel. We werkte tegen onze gevoelens in. Uiteindelijk hebben we samen besloten dat het niet meer kon.
Dat is misschien wel gewoon het beste. Ik weet hoe zij zich voelde. Zij zat ook in een kooitje. Deels door mij gemaakt, deels door haar. Maar ik zal hen tijd geven. Als hij jou wilt komt hij naar jou toe. Daar kan je denk ik wel van opaan. (Denk ik omdat ik hem niet ken). Maar ga niet mailen hoe erg je hem mist en hoe belangrijk hij nog steeds voor je is. Hoe lief hij het ook vind en hoe fijn hij het ook vind, hij zal het niet kunnen verwerken zo. Hij zal zich vasthouden aan het idee. Net zoals sex blijven hebben met je ex niet goed is. Je blijft een band hebben die te intiem is. Die intimieteit moet eruit, voor je het echt kan verwerken. Dan kan je misschien wel vrienden worden. Maar dara kan ikj e geen advies over geven. Mijn ex en ik hebben het nooit gekubnt. Er was teveel kapot gemaakt er waren teveel onopgeloste ruzies die we nieyt konden oplossen en er waren teveel verwijten. We kregen allerbij nieuwe relaties en begonnen elkaars partners af te zeiken. Oftewel we konden geen vrienden blijven. Ik hoop voor jou dat jij het wel kon, want je kan er dan zovee aan hebben. Anyway, heel veel succes ermee. Je gaat het denk ik nog zwaar krijgen. Je kan het zoiezo altijd wel bespreken met je vriendinnen neem ik aan. BTW: eet wel wat. AUB ik weet hoe het is om je ex magerder en magerder te zien worden. Dat is niet leuk.
|
Verwijderd
|
goed nieuws, kheb gegeten.. nog een perzik en een tosti (van 2 boterhammen), dus das wel beter..
Verder is jouw situatie, Digusti niet echt vergelijkbaar, niet helemaal iig. Ik meel hem niet dak hem zo lief vind en zo mis, ik meel hem puur hoe het met me gaat, en informeer naar hem.. Ik heb net op msn een hele gesprek met hem, het begint nu aan te komen. Het wou niet doordringen omdat hij het nie begreep, nu begrijpt ie al een stuk meer.. god, tis echt moeilijk |
![]() |
|
heb ook iets gelijkaardigs meegemaakt, we waren wel nog verre van 20 maanden (eigenlijk maar 8) maar kwas toen ook nog beetje jonger, ik wist dat die jongen perfect was voor mij, hij was superlief en hij zag me erg graag, en ik hem ook eigenlijk, maar kwas nog niet klaar voor een lange relatie. kheb toen eerst een hele tijd met mezelf in de knoop gelegen omdat ik niet wist wat ik moest doen, een soort van strijd tussen mijn hart (dat weer zijn vrijheid wou) en mijn verstand (dat wist dat hij eigenlijk 'the one' was)... Uiteindelijk heb ik (achteraf bekeken) de juiste beslissing genomen en het uitgemaakt, kvoelde mij toen echt rot en heb de hele treinrit naar huis (we woonden redelijk ver van elkaar) zitten huilen. Dus tot zover komt het overeen met jouw verhaal
Maar toen ik na zo'n 2,5 maanden hem (voor de tweede keer) terugzag wist ik dat ik klaar was om opnieuw met hem iets te beginnen. Ik heb hem dat toen ook niet direct gezegd en eerst weer ongelooflijk liggen piekeren over of het al dan niet het juiste was. En 3 maanden nadat we uit elkaar gegaan zijn heb ik het hem gezegd, ondertussen zijn we alweer meer dan een jaar bij elkaar en kheb geen moment spijt gehad van mij beslissing. Dit laatste maar even om aan te tonen dat je gevoel misschien uiteindelijk toch weer kan omslaan, je wist dat deze jongen perfect was voor jou, maar voelde je wel gevangen, maar dit kan blijkbaar weer omslaan... Alvast, ik wens je veel succes en sterkte, en hem ook, want ik kan mij echt inbeelden dat jullie beiden in een lastige periode zitten... xxxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, of het bij mij zo zal gaan weet ik niet. Ik denk nu van niet, ik zit zo niet helemaal in elkaar, maar ja.. Het zou altijd kunnen natuurlijk. Maar ik denk zeker niet zo snel. Gisteravond heb ik em een brief geschreven, ik had beloofd dat te doen om hem meer uitleg te geven. Ik geloof dat die brief wel aardig duidelijk weergeeft waarom ik het heb uitgemaakt, en hopelijk begrijpt hij het daarmee beter en kan het daardoor ook beter accepteren. Ik merk voor mezelf dat ik met die brief ook een groot deel heb afgesloten. Het is nu echt definitief en ik begrijp het zelf nu ook beter. Nu komt echter wel de angst opzetten voor al die dingen die ik wil ondernemen, voor het op mn eigen benen staan. Ik hoop heel erg dat een normale vriendschap met mn ex mogelijk gaat zijn, maar ik voel nu ook dat dit wel moeilijk zal worden. Als we allebei ons best doen, en elkaar nu even genoeg ruimte geven onze eigen weg weer te vinden moet het wel kunnen denk ik. En als we maar blijven praten.. @mortischa: Ben jij nog bevriend met die exen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik herken dit zeker, mijn vriend heeft de relatie ook beeindigd na 25 maanden(!). Hij had niet meer de gevoelens voor mij die hij eerst wel voor me had. Kan ook nergens anders meer aan denken, maar als het van 1 kant niet meer gaat gaat het gewoon niet. Dus voel je niet schuldig meis, je bent eerlijk tegen hem geweest en je hebt hem niet aan het lijntje gehouden!Dat neemt niet weg dat het heel moeilijk is!Ik ben van plan beste vrienden te blijven met mijn ex (van wie ik nog echt suuuuperveel hou) maar of dat gaat werken?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, in ieder geval heel erg veel sterkte.. Ik hoop dat ook bij jullie de vriendschap lukt!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ruzie met mn vriendin Undit | 6 | 15-05-2011 23:50 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels Dais93 | 9 | 03-10-2010 16:43 | |