Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2003, 16:01
Princesita
Princesita is offline
zijn al wel topics over hou oud je was bij ontmaagding etc., maar deze bestaat geloof ik nog niet...toch?

Dusse...na hoeveel maanden dat je een relatie hebt ga je over op sex? En hoe oud ben je?

just curiosity...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:02
Poesket
Poesket is offline
Ligt eraan wanneer je er aan toe bent. is geen min. leeftijd aan verbonden!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:04
Poesket
Poesket is offline
Maar omtoch maar even antwoord te geven hoe dat bij mij ging.
Na 3weken gingen we verder. En het gaat nog steeds goed(10maanden later) dus vind datdat erniets mee te maken heeft. je moet het gewoon doen wanneer het moment er is en als jij je er goed bij voelt. En dat was bij ons dit dit moment
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:06
Verwijderd
Toen ik 16 was, hadden we sex (vaginale dan he) toen we 9 maanden samen waren. We gingen verder dan zoenen na een maand of twee, en gingen voor t eerst met geslachtsdelen aan de gang na een maand of vijf. Bij mijn huidige relatie hadden we sex na 1 maand, gingen we verder dan zoenen na 1 week en gingen met geslachtsdelen aan de gang na twee weken, en ik ben 18, maar toen waren we 17.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:08
Baka²
Baka² is offline
eh... na 2 weken... maar dat ging nie zo goe (toen ik 14 was...)
later gelukkig wel... maar doe gewoon als je zeker weet als beiden er aan toe zijn... dat werkt het beste, geloof me
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:08
Princesita
Princesita is offline
tis ook niet dat ik een gemiddelde neem van wat er hier gezegd werd hoor Ik ben er nu na een maand nog niet helemaal klaar voor heb ik het idee...niet dat ik dit topic open omdat ik bang zou zijn dat ik 'laat' ben. Dat je dat ff weet
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:09
Chimera
Chimera is offline
Zelfde dag nog, laatste euh, 5 'relaties'.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:18
juno
juno is offline
Meteen, alle keren.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:26
Gothic
Gothic is offline
Er is natuurlijk altijd een overgangsfase... geen idee wanneer die begint.
Seks in huidige relatie na 3 maanden...
Oud 03-11-2003, 16:26
Baka²
Baka² is offline
Citaat:
Princesita schreef op 03-11-2003 @ 17:08:
tis ook niet dat ik een gemiddelde neem van wat er hier gezegd werd hoor Ik ben er nu na een maand nog niet helemaal klaar voor heb ik het idee...niet dat ik dit topic open omdat ik bang zou zijn dat ik 'laat' ben. Dat je dat ff weet
ok... ik denk dat je niet alleen aan je vriendje moet denken, maar gewoon moet doen wat je zelf denkt dat het beste is. Misschien is 't handig als je wat closer bent bij hem (wat meer knuffelen bijvoorbeeld), dat je je dan fijner voelt bij hem en dat je dan meer 't gevoel krijgt dat je eraan toe bent.
Maar bedenk wel, niets doen als je er zelf geen zin in hebt, je kan er alleen maar spijt aan hebben...

have fun
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 17:18
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ga toch altijd voor minimaal de maand (alhoewel ik makkelijk om te praten ben )
Oud 03-11-2003, 17:34
Slettelina *
Slettelina * is offline
Na vier week ofzo verder dan zoenen

En na 5 maanden gingen we echt sexen zeg maar
Oud 03-11-2003, 17:41
Verwijderd
Eerste keer was na twee weken, daarna altijd dezelfde dag.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:08
Qimm
Qimm is offline
1e keer na anderhalve maand (op mijn 19e) 2e keer na 2 weken (20 jaar)
Oud 03-11-2003, 18:35
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
De eerste keer gebeurde het na 1,5 maand (ik was toen 17)

Met mijn huidige vriendje gebeurde het na 3 weken (toen was ik 18)
Oud 03-11-2003, 18:42
metalgirl
metalgirl is offline
Na 2 weken geloof ik all the way, en handwerk al na onze tweede date.
Oud 03-11-2003, 19:01
DEChengst
DEChengst is offline
2 maanden
Oud 04-11-2003, 12:53
Verwijderd
Euhm, na 11 maanden en 4 dagen....
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:11
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Sommige mensen neuken er maar een beetje op los.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:16
juno
juno is offline
Citaat:
tja...? schreef op 04-11-2003 @ 16:11:
Sommige mensen neuken er maar een beetje op los.
Maar altijd met liefde, en dan mag het ook meteen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:24
Tiño
Tiño is offline
huh Descrator??? heb je n vriendin? we zeiden het toch...
Oud 04-11-2003, 16:02
Thomas
Thomas is offline
Na 1 maand voor het eerst.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:08
Verwijderd
Eerste keer verder dan zoenen gingen we geloof ik toen we twee weken hadden ofzo, daarna vaak de avond van de dag dat we voor het eerst zoenden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:24
Fallon
Fallon is offline
Een week, maar voelde goed, en nog steeds geen spijt van
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 04-11-2003 @ 13:53:
Euhm, na 11 maanden en 4 dagen....
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 10:55:
Van sommige mensen vraag je je inderdaad echt af wat voor beeld ze hebben bij een relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2003 @ 10:56:
Van sommige mensen vraag je je inderdaad echt af wat voor beeld ze hebben bij een relatie.
Ach, waarschijnlijk was ze jong en er nog niet aan toe, of had ze verkeerde ervaringen. Kan toch.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2003 @ 10:56:
Inderdaad. Een relatie 'begint' voor mij op het moment dat je sex hebt met mekaar, daarvoor is het een (al dan niet hechte) vriendschap. Als een meise perse maanden wil wachten zoekt ze maar fijn een ander.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:55
Nona
Nona is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 11:40:
Inderdaad. Een relatie 'begint' voor mij op het moment dat je sex hebt met mekaar, daarvoor is het een (al dan niet hechte) vriendschap. Als een meise perse maanden wil wachten zoekt ze maar fijn een ander.
Als je er zo over denkt zullen veel meisjes daar dan ook niet over aarzelen.
Oud 05-11-2003, 10:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-11-2003 @ 11:55:
Als je er zo over denkt zullen veel meisjes daar dan ook niet over aarzelen.
Gelukkig zijn er genoeg leuke meiden die daar niet moeilijk over doen. Dat je wil wachten tot je zeker weet dat 't niet voor een nacht is, prima, maar je gaat er echt niet dood aan als het na een paar weken toch niet zo gezellig blijkt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:58
Dark Angel
Dark Angel is offline
Niels, maar dat ligt toch aan de leeftijd? Op je 15de is het normaal dat je eerst een tijd zoent en knuffelt en friemelt voordat je verder gaat.
Als je op je 25ste nog maanden nodig hebt om tot dat punt te komen vind ik dat wat raar ja. Maar dit is nog altijd een scholieren forum hoor, de meeste mensen hier zijn onder de 18...
Oud 05-11-2003, 10:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 05-11-2003 @ 11:58:
Maar dit is nog altijd een scholieren forum hoor, de meeste mensen hier zijn onder de 18...
Tja, ik ben vanaf m'n 16e eigenlijk niks anders gewend. Inderdaad, op die leeftijd is het anders, maar ik vind 11 maanden gewoon schokkend.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 11:03
Dark Angel
Dark Angel is offline
Voor mijzelf ligt het maar net aan de gelegenheid etc.. Als ik hem binnen een week nog niet zo vertrouw dat ik met 'm naar bed wil dan was die hele 'relatie' een slecht idee en kan ik er beter gelijk mee stoppen... Maar er moet wel gelegenheid zijn he... Dus het zou wat langer kunnen duren, dat ligt dan niet aan mij

(overigens is het bij mij tot nu toe allemaal binnen een week geweest, maar ik begon dan ook laat en wel gelijk goed )
Oud 07-11-2003, 04:33
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik moet zeggen dat ik een relatie tussen twee jonge personen die geen seks hebben voor een lange tijd, juist erg mooi vind. Blijkbaar hebben zij een relatie die inhoud heeft, en gebaseerd is op geven met elkaar.

Seks hoeft niet voor alle personen. Zeker als je jong bent, heb je daar misschien nog niet zo'n behoefte aan. Ik zie werkelijk niets 'minachtends' aan een dergelijke relatie. Ik vind het juist heel mooi.

En na een lange tijd wanneer iemand het wel eens wil proberen, kan de relatie inderdaad ook seksueel worden. Maar dat staat voor mij dus niet boven een relatie zonder seks.
Oud 07-11-2003, 08:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-11-2003 @ 05:33:
Ik moet zeggen dat ik een relatie tussen twee jonge personen die geen seks hebben voor een lange tijd, juist erg mooi vind. Blijkbaar hebben zij een relatie die inhoud heeft, en gebaseerd is op geven met elkaar.
Waarom zou een relatie waarbij je wel meteen/vaak seks hebt geen inhoud hebben? De relatie waarbij ik 't langst gewacht heb, 1 maand, had stukken mind 'inhoud' dan m'n huidige.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 08:54
Scatterheart
Scatterheart is offline
Meestal meteen zoenen, seks de laatste drie keer ook dezelfde avond/dag/whatever.

Toen ik veertien was en nee dat is geen grapje had ik mijn eerste vriendje. Die was 18 en uiteraard nieuwsgierig want hij was ook nog maagd. Toch hebben we toen precies een half jaar gewacht, had wel wat.
Oud 07-11-2003, 09:00
AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuh.. ff denken hoor.. Dan pak ik alleen de serieuze relaties er tussenuit, niet de flodders (bah, wat klinkt dat sletterig trouwens...)

1e: 3 weken ongeveer
2e: 3 dagen
3e: nog voordat we eigenlijk iets hadden (ongelukje )
Oud 07-11-2003, 11:43
Nona
Nona is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2003 @ 10:00:
3e: nog voordat we eigenlijk iets hadden (ongelukje )
Dat gaf vast niets!

Hm, ik heb 1 serieuze relatie gehad, het duurde een maand of drie tot we 'echte' seks hadden. Ik heb ook nog nooit seks met een ander gehad. Voor mij hoeft het geen maanden te duren, maar op dezelfde avond is voor mij een klein beetje overdreven eigenlijk. Daar zou ik me niet prettig bij voelen.
Oud 07-11-2003, 19:02
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 09:36:
Waarom zou een relatie waarbij je wel meteen/vaak seks hebt geen inhoud hebben? De relatie waarbij ik 't langst gewacht heb, 1 maand, had stukken mind 'inhoud' dan m'n huidige.
Ik zeg niet dat een relatie met seks geen inhoud heeft, maar dat een relatie zonder seks wel inhoud moet hebben; voor de seks doe je het iig niet, dus moet er iets anders zijn dat je bij elkaar blijft.

En er zijn genoeg jongens (waaronder jij?) die geen relatie willen als seks geen optie is op korte termijn. Voor de groep die dat niet nodig acht en toch een duurzame relatie onderhoudt, heeft de relatie dus kenbaar inhoud en wellicht ware liefde, zonder voorwaarden.

De hoogste vorm van intimiteit is er een zonder seks, vind ik.
Oud 07-11-2003, 20:50
Verwijderd
volgens mij had ik eerst sex en toen een relatie (met dezelfde he) en ik was 18.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 02:12
idmind
idmind is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-11-2003 @ 20:02:
Ik zeg niet dat een relatie met seks geen inhoud heeft, maar dat een relatie zonder seks wel inhoud moet hebben; voor de seks doe je het iig niet, dus moet er iets anders zijn dat je bij elkaar blijft.

En er zijn genoeg jongens (waaronder jij?) die geen relatie willen als seks geen optie is op korte termijn. Voor de groep die dat niet nodig acht en toch een duurzame relatie onderhoudt, heeft de relatie dus kenbaar inhoud en wellicht ware liefde, zonder voorwaarden.

Hej jij bent de eerste die ik dit zie zeggen. Ik ben dat helemaal met je eens. Ik heb dus wel een "maar".

Mijn vorige relatie begon met vriendschap en pas na een half jaar gingen we echt over op sex (iedere dag ongeveer). Ik vond dat dit de relatie versterkte.
Na een jaar of twee werd de sex steeds minder frequent tot deze reduceerde naar nul. De vriendschap bleef echter bestaan en hecht.
Ik wilde haar alle ruimte geven om haar seksuele verlangens naar mij te hervinden, maar helaas...
Na een totaal van 6 jaar relatie waarvan twee jaar wel met sex bleek dat ook haar liefde voor mij als partner niet meer sterk was.

In de periode waarin ik alleen was realiseerde ik me dat een relatie op basis van vriendschap en gelijkheid verreweg mijn voorkeur had boven een relatie met als basis sex.

Met mijn huidige vriendin heb ik eers samen een enorme diepe geestelijke band opgebouwd (binnen een extreem korte tijd overigens) en pas toen die er was zijn we met elkaar intiem geworden. Ik kan zeggen dat ik nu zonder sex prima zou kunnen leven met haar maar dat ik de relatie met sex prefereer. Maar dan alleen in uitstekende harmonie en op basis van gelijkheid en wederzijds verlangen.

De hoogste vorm zou kunnen zijn dat je geen sex meer nodig hebt om totaal in elkaar op te gaan. Maar voor nu kies ik bewust (samen met mijn vriendin) om ook die lichamelijke intimiteit te delen.
Oud 08-11-2003, 02:19
Verwijderd
Kwartier?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 05:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
spawn again schreef op 08-11-2003 @ 03:19:
Kwartier?
Lees eerst het topic eens, er wordt bedoeld na hoeveel tijd men met de relatie is begonnen men verder gaat dan zoenen/beperkte seks. Dus niet hoe lang men na het voorspel overgaat tot (vaginale/anale) seks.
Oud 08-11-2003, 05:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
@idmind

Mooi verhaal. Je moet natuurlijk doen wat voor jou en je partner het beste voelt, en natuurlijk is er niets op tegen om samen seks te hebben. Het kan namelijk jullie intimiteit versterker door iets te delen wat voor jullie heel speciaal is. Je deelt in feite gevoelens met elkaar.

Je moet echter wel oppassen dat de relatie qua inhoud niet afzwakt, dat gebeurt nogal eens. Dan is ook te zien dat de relatie vooral op seks berust. Een relatie die niet gebaseerd is op een hechte emotionele en geestelijke verbindtenis, is naar mijn mening geen goede relatie.

Overigens betekent dat niet dat je niet uit elkaar mag gaan. Net als vriendschappen kunnen jij en je partner uit elkaar groeien. In dat geval zal de intimiteit afnemen (en dus ook seks) en langzaam vergroeien in een vriendschapsrelatie.

Relaties in het algemeen veranderen voortdurend, een huwelijk is dan ook een van de slechtste kontrakten die je ooit kan tekenen.
Oud 08-11-2003, 08:36
STP
STP is offline
Citaat:
Eerised schreef op 03-11-2003 @ 17:02:
Ligt eraan wanneer je er aan toe bent. is geen min. leeftijd aan verbonden!
inderdaad, bij mij ging dát echter behoorlijk snel...
Oud 08-11-2003, 09:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
idmind schreef op 08-11-2003 @ 03:12:
Na een totaal van 6 jaar relatie waarvan twee jaar wel met sex bleek dat ook haar liefde voor mij als partner niet meer sterk was.
Erg schattig allemaal hoor, maar je maakt mij niet wijs dat je het niet HEEL erg vervelend vond dat ze niet meer met je naar bed ging. Ik snap echt niet dat je het toen nog 3.5 jaar met haar hebt uitgehouden, dat noem ik geen relatie meer.

Edit: Als ik je nick moet lezen als id-mind spreekt je verhaal je nick nogal tegen.

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 09:04.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 08-11-2003 @ 06:28:
Je moet echter wel oppassen dat de relatie qua inhoud niet afzwakt, dat gebeurt nogal eens.
Oh? Waarom zou een relatie qua inhoud 'afzwakken' als je met mekaar naar bed gaat? Alsof je dan niks anders doet dan konijntje spelen samen, volslagen onzin. Seks hoort bij een normale volwassen relatie.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-11-2003 @ 20:02:
Dan is je relatie inferieur. In normale relatie heb je zowel inhoud als seks, 1 + 1 is in dit geval gewoon 2.

Citaat:

Ja, dat is natuurlijk heel ethisch en lief enzo, maar volslagen onzin. Er is niks zo intiems als seks, en als de seks verdwijnt uit je relatie weet je vrij zeker dat 't afgelopen is.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bugge schreef op 07-11-2003 @ 21:50:
volgens mij had ik eerst sex en toen een relatie (met dezelfde he) en ik was 18.
Dat klinkt meer als een misgelopen ONS.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:15
floortje bloem
floortje bloem is offline
uhm na 2 weken hebben we het voor het eerst echt gedaan. ik was toen 15. maar je moet je gewoon goed voelen bij iemand.
en dat is goed gelukt want we zijn nu ( 1,5 jaar later ) nog steeds bij elkaar

Regels voor berichten