Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: Op een vreemd of vies toilet...
plas ik al staand over de pot 28 18.79%
plas ik al zwevend of hangend met m'n poep boven over de pot 103 69.13%
plas ik toch al zittend 18 12.08%
Aantal stemmers: 149. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 14:17
sofie3
sofie3 is offline
Een onderwerp dat me altijd heeft geboeid (vraag me niet waarom!), en ik wou het wel eens (mis)bruiken om de polls hier uit te testen... dus bij deze: ben je als vrouw op een vreemd of vies toilet een staande, zwevende/hangende of zittende plasser?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:21
Verwijderd
Staand.. die 2e optie snap ik niet echt trouwens.. en als het niet erg vies is maar wel een vreemd toilet, dan gewoon zittend, maar wel met een opgevouwen wc-papiertje op de wcbril.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:24
Verwijderd
Als ik écht nodig moet dan dus zo staand, als ik 't nog op kan houden dan niet. Ik hou écht niet van gore vreemde toiletten...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:33
Miracle
Miracle is offline
wat een rare keuzemogelijkheden
Ik plas dan gewoon zittend, maar raak de wc pot niet aan (zwevend dus ja)
Oud 20-10-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 20-10-2003 @ 15:24:
Als ik écht nodig moet dan dus zo staand, als ik 't nog op kan houden dan niet. Ik hou écht niet van gore vreemde toiletten...
en dan zeggen dat wij de wc-bril bevuilen

maargoed, als ik moet kleien op een op t oog ranzig toilet doe ik niet zo moeilijk, als er enkel over de bril heen is gezeken. plas werkt immers desinfecterend
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:59
Verwijderd
Ik ga er zo boven hangen, dus ik heb optie twee gekozen. Als het alleen maar een klein beetje vies is ga ik trouwens wel zitten, dan leg ik gewoon wat wc-papier tussen mijn benen en de bril.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:53
ekki
ekki is offline
ik hang met m'n billen boven de pot. hoe vermoeiend dat ook is.
Oud 20-10-2003, 18:24
Verwijderd
Zwevend erboven!
Van dit topic krijg ik flashbacks naar Pinkpop (die wc's zijn echt niet normaal ranzig...)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Moonshine schreef op 20-10-2003 @ 19:24:
Zwevend erboven!
Van dit topic krijg ik flashbacks naar Pinkpop (die wc's zijn echt niet normaal ranzig...)
Ja, precies, echt goor... Op Werchter maakten ze die nog een beetje schoon elke dag (tuinslang door het hokje) maar daar kon je echt niet op gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:11
Verwijderd
heb hierop gestemd:
plas ik al zwevend of hangend met m'n poep boven over de pot

en als ik het nog op kan houden, doe ik dat, of ik leg wcpapier op de bril ofzo, of ik ren heel hard naar mn moeder die bijna altijd van die ontsmettingsdoekjes mee heeft
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:26
Quiana
Quiana is offline
'Zwevend' als het moet. En anders op een bril van wc-papier.
Oud 20-10-2003, 19:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zweef er dan meestal een beetje boven of ik poets eerst de wcbril met wc papier of ik leg er allemaal wc papier op en ga daarop zitten, ik krijg namelijk altijd kramp van dat erboven hangen.
Oud 20-10-2003, 19:59
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Quiana schreef op 20-10-2003 @ 20:26:
Oud 20-10-2003, 20:28
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Als ik van achter iets kwijt moet, leg ik een enorme kring wc-papier neer. Ben ook wel eens er half boven blijven staan, maar dat is toch niet erg handig (spierpijn ).

Vaag dat ik de eerste jongen ben die reageert. Hoewel het voor meiden natuurlijk een vaker voorkomend probleem is, komt het bij jongens toch ook echt wel voor.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 20-10-2003 @ 21:28:
Als ik van achter iets kwijt moet, leg ik een enorme kring wc-papier neer. Ben ook wel eens er half boven blijven staan, maar dat is toch niet erg handig (spierpijn ).

Vaag dat ik de eerste jongen ben die reageert. Hoewel het voor meiden natuurlijk een vaker voorkomend probleem is, komt het bij jongens toch ook echt wel voor.
Lees de eerste post nog eens, en dan vooral het stukje: '... ben je als vrouw...' (en Benfatto is ook mannelijk hoor...)

Maar voor jongens kan dit ook een probleem zijn, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:34
Balance
Balance is offline
zwevend, al hoewel ik ook wel vaak met wc-papiertjes aan de weer ga
Oud 21-10-2003, 09:54
Somebody Special
Somebody Special is offline
Zwevend of niet
Oud 21-10-2003, 09:58
Beryll
Beryll is offline
Volgens mij is op een vieze bril zitten in biologische zin niet half zo vies als je handen wassen in een openbaar toilet.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Beryll schreef op 21-10-2003 @ 10:58:
Volgens mij is op een vieze bril zitten in biologische zin niet half zo vies als je handen wassen in een openbaar toilet.
Je handen wassen, dat is niet zo erg... maar in het gemiddelde openbare toilet is het wel stukken hygienischer om je handen in het water in de wc-pot te steken, dan om de deurknop of deurklink aan te raken. Die wc-pot wordt namelijk bij elke spoeling meestal schoongemaakt doordat er zo'n zeepdingetje in hangt, en vaak komt er één of twee keer per dag een schoonmaker die daarmee aan de slag gaat... maar de deurklink, die pakt iedereen vast vóórdat de handjes zijn gewassen, en niemand die op het idee komt om de deurklink schoon te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-10-2003 @ 11:55:
Je handen wassen, dat is niet zo erg... maar in het gemiddelde openbare toilet is het wel stukken hygienischer om je handen in het water in de wc-pot te steken, dan om de deurknop of deurklink aan te raken. Die wc-pot wordt namelijk bij elke spoeling meestal schoongemaakt doordat er zo'n zeepdingetje in hangt, en vaak komt er één of twee keer per dag een schoonmaker die daarmee aan de slag gaat... maar de deurklink, die pakt iedereen vast vóórdat de handjes zijn gewassen, en niemand die op het idee komt om de deurklink schoon te maken.
Precies, en de kraan ook, als je die dichtdraait raak je aan wat iedereen met z'n vieze poten heeft aangeraakt... Die kranen met een drukknop zijn veel fijner
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:39
Beryll
Beryll is offline
Op sommige scholen bijvoorbeeld is er ook al een aantal WCs die automatisch doortrekken als je wegloopt. Dat is dan handig voor de mannen, die toch al staand plassen. Dan hoef je die drukknop (Bah!) ook al niet meer aan te raken.
Toch werken de kranen nog niet zo helaas, vaak is er geen warm water en geen zeep.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:46
Envy
Envy is offline
Citaat:
Quiana schreef op 20-10-2003 @ 20:26:
Oud 21-10-2003, 13:15
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
alles wat niet mijn eigen wc is en niet van goede vrienden hang ik overheen... of ik probeer het gewoon op te houden totdat ik weer thuis ben
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 20:06
Kill me Ce soir
Kill me Ce soir is offline
al staand over de pot plassen
zoals een man ofzo
hier wil ik uitleg over, zijn vrouwen dan zo getalenteerd?
Oud 21-10-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Kill me Ce soir schreef op 21-10-2003 @ 21:06:
zoals een man ofzo
Gewoon een beetje over de pot hangen , dan kan je zo makkelijk staan (zonder kramp te krijgen en zonder over je broek te plassen). Mja, ik oefende dat vroeger altijd voor de lol Nu kan ik 't nog steeds
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 23:34
Warsocket
Warsocket is offline
niet moeilijk doen
gewoon zitten
tezij er echt gewoon poep op de bril ligt ofzo
Oud 22-10-2003, 02:29
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik zeik meestal de boel nog verder onder.. Grote kans dat er dan veel sneller iets aan gedaan wordt..
Oud 22-10-2003, 09:57
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Kill me Ce soir schreef op 21-10-2003 @ 21:06:
zoals een man ofzo
Ja, het kan zoals een man, met je gezicht naar de muur. Nog nooit geprobeerd dan?? Ik weet niet of iedereen het zo doet (ben er wel stiekem benieuwd naar!), maar ik ga dan gewoon met mijn benen links en rechts van de toiletpot staan, en als je dan een beetje naar achteren buigt plas je zo recht in het toilet. Het werkt overigens ook met je gezicht naar de deur toe. Overigens maak je zo wel wat meer lawaai, en je plas spettert echt in het water, maar who cares als je dringend moet!

Gek zeg, doet niemand dit dan??
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef op 22-10-2003 @ 10:57:
Ja, het kan zoals een man, met je gezicht naar de muur. Nog nooit geprobeerd dan?? Ik weet niet of iedereen het zo doet (ben er wel stiekem benieuwd naar!), maar ik ga dan gewoon met mijn benen links en rechts van de toiletpot staan, en als je dan een beetje naar achteren buigt plas je zo recht in het toilet. Het werkt overigens ook met je gezicht naar de deur toe. Overigens maak je zo wel wat meer lawaai, en je plas spettert echt in het water, maar who cares als je dringend moet!

Ik doe het precies zo Bij sommige wc klettert het dan idd meer, maar je hebt soms nog van die oude wc's met zo'n plateau achter, dan hoor je nauwelijks iets
Ik leerde vroeger altijd, toen we op vakantie waren en er geen toiletten in de buurt waren, hoe je in het bos moest plassen, maar dan zeek ik altijd over m'n hele broek heen Vandaar dus dat ik het zo heb geleerd, ik kan zo ook gewoon staand in een bos plassen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 20:19
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
lekker zitten en schijten, niet zeiken (of toch wel?)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:45
Verwijderd
Ik zag gister op tv dat bellen in een telefooncel vele malen onhygienischer is dan gaan zitten op een vieze wc-bril.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:16
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 22-10-2003 @ 10:57:

haha..kewl!! Vind het echt wel DE oplossing! Voor als het echt te smerig is! Maar hopen dat ik het ook kan (zo stiekem ff proberen! :-)..)
Maar wat doen jullie als je bij een vreemde bent en de wc ziet er gewoon netjes uit?? Dan ga ik gewoon zitten zonder schoonmaken hoor!! Hoorde dat sommigen dan ook gaan schoonmaken/hangen..
Zelf maak ik vaak schoon ipv hangen of op wc-papier zitten..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 19:27
Dory
Dory is offline
Ik ga niet
Oud 23-10-2003, 19:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
op sensation kreeg je van die plastuitjes dit jaar (dan hoefde je niet in de rij te staan terwijl je toch op een pot kon zitten ook al had je zon tuitje )
enne die dingen zijn echt keihandig hoor voor als je echt een vieze wc hebt (zoals bij outdoor feesten) ging de eerste keer echt over mn nek toen ik bij zon feest naar de plee moest ...
en nu heb ik altijd van die tuitjes bij

(erboven hangen gaat toch mis )
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:28
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 23-10-2003 @ 20:51:
en nu heb ik altijd van die tuitjes bij
Als je 'n broek aanhebt, moet die dan helemaal naar beneden? En moet je slipje ook mee uit??
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef op 27-10-2003 @ 11:28:
Als je 'n broek aanhebt, moet die dan helemaal naar beneden? En moet je slipje ook mee uit??
Nee, je doet je broek open, duwt je slipje naar beneden en schuift die plastuit er tussen, in het begin beetje oefenen, maar wanneer je 't onder de knie hebt, dan is het ook heel makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 11:30
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-10-2003 @ 11:34:
Nee, je doet je broek open, duwt je slipje naar beneden en schuift die plastuit er tussen, in het begin beetje oefenen, maar wanneer je 't onder de knie hebt, dan is het ook heel makkelijk.
De eerste keer kan het dus zeker beter thuis oefenen?
Oud 27-10-2003, 13:01
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-10-2003 @ 11:45:
Ik zag gister op tv dat bellen in een telefooncel vele malen onhygienischer is dan gaan zitten op een vieze wc-bril.
leuke wetjes zijn dat
heb ik er nog een:

wist je dta iemand een hand geven ook onhygienischer is als je eigen schoenzolen aflikken
Oud 29-10-2003, 00:42
Verwijderd
Ik zweef dan boven het toilet.

Zo raar....staand plassen als meisje....mai. Ik ga het dan ook eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 23:42
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Deze discussie heb ik laatst nog gehad in de vrouwen-wc van mijn vaste stekkie op zaterdagavond. Persoonlijk maak ik altijd eerst de wc-bril schoon met een stukje papier en wat water. Als je namelijk gaat hangen boven de wc blijft er altijd een deel van het urine in je blaas zitten, als dit steeds gebeurd krijg je een blaasontsteking. Wat veel mensen niet weten is dat je GEEN SOA kan oplopen, want zo'n virus heeft het menselijklichaam nodig om te kunnen 'overleven' duzz daar hoef je dan al niet bang voor te zijn. Daarom als advies, maak de wc-bril schoon en je hoeft je nergens zorgen om te maken.
Oud 01-11-2003, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 01-11-2003 @ 00:42:
Deze discussie heb ik laatst nog gehad in de vrouwen-wc van mijn vaste stekkie op zaterdagavond. Persoonlijk maak ik altijd eerst de wc-bril schoon met een stukje papier en wat water. Als je namelijk gaat hangen boven de wc blijft er altijd een deel van het urine in je blaas zitten, als dit steeds gebeurd krijg je een blaasontsteking. Wat veel mensen niet weten is dat je GEEN SOA kan oplopen, want zo'n virus heeft het menselijklichaam nodig om te kunnen 'overleven' duzz daar hoef je dan al niet bang voor te zijn. Daarom als advies, maak de wc-bril schoon en je hoeft je nergens zorgen om te maken.
Virussen hebben helemaal niets nodig om te overleven... als ik een stel virussen in een potje doe en 'm niets geef, geen lucht, 'voedsel', geen lekkere cellen, en na tien jaar spuit ik ze bij iemand in, dan wordt diegene ziek.
Virussen leven echter niet in plas, normaal gesproken, dus die zitten er geen op de wc-bril; er zitten vooral bacteriën. En dan nog, je gaat met je benen op de bril zitten, en niet met je vagina.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 09:23
Quantes
Quantes is offline
plas ik al zwevend of hangend met m'n poep boven over de pot

dat lijkt me dan nog het meest hygienisch

toch eens kijken voor een plastuit!
Oud 01-11-2003, 11:04
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Nee en daarom zeg ik juist dat het geen kwaad kan.
Oud 01-11-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Wat veel mensen niet weten is dat je GEEN SOA kan oplopen, want zo'n virus heeft het menselijklichaam nodig om te kunnen 'overleven' duzz daar hoef je dan al niet bang voor te zijn.
Weet jij waar 'SOA' voor staat?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 16:10
bassgirl
bassgirl is offline
ik plas dan ook zwevend >oep dan niet haha

nr 2 dus
Oud 01-11-2003, 17:06
the_conquer
the_conquer is offline
Ik heb een man; de wereld is mijn toilet
Oud 01-11-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Mensen hebben het al gezegd, maar goed, dit klopt dus niet. In principe is het mogelijk een SOA te krijgen van een vieze wc-bril wanneer iemand er flink met z'n schimmel over heen is gegaan en jij er weer flink met je vagina over heen gaat. Net zoals je wratten kan krijgen wanneer je in het sap van iemands gesprongen wrat gaat staan.
Maar de kans dat het gebeurt is klein.

Verder ga ik er dan niet op zitten, omdat ik het vies vind. Niet omdat ik bang ben voor een SOA.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 12:01
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-11-2003 @ 16:45:
Weet jij waar 'SOA' voor staat?
Jahaaaa, daarom zeg ik dat het allemaal geen kwaad kan. Er is een kans dat je een soa kan oplopen, maar die is zo klein. daarom: maak de wc bril schoon met een wcpapiertje en wat water en klaar!! Hoef je ook nergens bang voor te zijn, kans op soa of niet!!

Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 12:03.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:05
snoopy
snoopy is offline
ik hang ook altijd.
Oud 10-11-2003, 15:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Quiana schreef op 20-10-2003 @ 19:26:

Regels voor berichten