|
|
Bekijk resultaten poll: Op een vreemd of vies toilet... | |||
plas ik al staand over de pot |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 18.79% |
plas ik al zwevend of hangend met m'n poep boven over de pot |
103 | 69.13% |
plas ik toch al zittend |
18 | 12.08% |
Aantal stemmers: 149. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zweef er dan meestal een beetje boven of ik poets eerst de wcbril met wc papier of ik leg er allemaal wc papier op en ga daarop zitten, ik krijg namelijk altijd kramp van dat erboven hangen.
|
![]() |
Als ik van achter iets kwijt moet, leg ik een enorme kring wc-papier neer. Ben ook wel eens er half boven blijven staan, maar dat is toch niet erg handig (spierpijn
![]() Vaag dat ik de eerste jongen ben die reageert. Hoewel het voor meiden natuurlijk een vaker voorkomend probleem is, komt het bij jongens toch ook echt wel voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar voor jongens kan dit ook een probleem zijn, lijkt me... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Op sommige scholen bijvoorbeeld is er ook al een aantal WCs die automatisch doortrekken als je wegloopt. Dat is dan handig voor de mannen, die toch al staand plassen. Dan hoef je die drukknop (Bah!) ook al niet meer aan te raken.
Toch werken de kranen nog niet zo helaas, vaak is er geen warm water en geen zeep. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gek zeg, doet niemand dit dan?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik leerde vroeger altijd, toen we op vakantie waren en er geen toiletten in de buurt waren, hoe je in het bos moest plassen, maar dan zeek ik altijd over m'n hele broek heen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wat doen jullie als je bij een vreemde bent en de wc ziet er gewoon netjes uit?? Dan ga ik gewoon zitten zonder schoonmaken hoor!! Hoorde dat sommigen dan ook gaan schoonmaken/hangen.. Zelf maak ik vaak schoon ipv hangen of op wc-papier zitten.. |
![]() |
|
op sensation kreeg je van die plastuitjes dit jaar (dan hoefde je niet in de rij te staan terwijl je toch op een pot kon zitten ook al had je zon tuitje
![]() enne die dingen zijn echt keihandig hoor voor als je echt een vieze wc hebt (zoals bij outdoor feesten) ging de eerste keer echt over mn nek toen ik bij zon feest naar de plee moest ... en nu heb ik altijd van die tuitjes bij ![]() (erboven hangen gaat toch mis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heb ik er nog een: wist je dta iemand een hand geven ook onhygienischer is als je eigen schoenzolen aflikken
|
![]() |
Deze discussie heb ik laatst nog gehad in de vrouwen-wc van mijn vaste stekkie op zaterdagavond. Persoonlijk maak ik altijd eerst de wc-bril schoon met een stukje papier en wat water. Als je namelijk gaat hangen boven de wc blijft er altijd een deel van het urine in je blaas zitten, als dit steeds gebeurd krijg je een blaasontsteking. Wat veel mensen niet weten is dat je GEEN SOA kan oplopen, want zo'n virus heeft het menselijklichaam nodig om te kunnen 'overleven' duzz daar hoef je dan al niet bang voor te zijn. Daarom als advies, maak de wc-bril schoon en je hoeft je nergens zorgen om te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Virussen leven echter niet in plas, normaal gesproken, dus die zitten er geen op de wc-bril; er zitten vooral bacteriën. En dan nog, je gaat met je benen op de bril zitten, en niet met je vagina. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de kans dat het gebeurt is klein. Verder ga ik er dan niet op zitten, omdat ik het vies vind. Niet omdat ik bang ben voor een SOA. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 12:03. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Verwijderd | 500 | 08-05-2006 16:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 18:39 | |
Seksualiteit |
Ligt het nou aan mij of... Eurydice | 16 | 21-08-2003 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
de vortex van urbaan (deel1) combinatorman | 5 | 29-05-2003 18:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwemmen/plassen/badpak sofie3 | 26 | 03-06-2002 14:43 | |
De Kantine |
Toileteren int openbaar??? ook last van.... HelpMePlease | 41 | 26-05-2002 14:22 |