Advertentie | |
|
![]() |
|
Ow, je vroeg ook naar wat we ervan vinden.
Ik kan me voorstellen dat mensen het fijn vinden om een beetje zelfstandig te blijven, niet altijd op elkaars lip te zitten. Het zou niks voor mij zijn trouwens, maar ik zie in waarom mensen er voor kiezen. In het geval van mijn buurvrouw trouwens hierboven, als je kinderen hebt vind ik het niet zo'n goed idee, mi hebben kinderen beide ouders nodig, en een stabiele gezinssituatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat ik er van vindt... nou, veel mensen houden wel echt van elkaar maar krijgen ruzie als ze in 1 huis wonen, of ze werken op verschillende plekken waardoor het niet handig zou zijn om in 1 huis te wonen, of ze zijn jong en er nog niet aan toe om samen te wonen, of ze zijn al zó lang vrijgezel dat ze er niet meer aan kunnen wennen om met een ander in 1 huis te wonen, en dan vind ik het heel handig voor die mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het is een gewone relatie die meerendeel met zijn of haar partner heeft. Echter op oudere leefijd, heet het een latrelatie...
aangezien het dan normaal bevonden word dat je smanewoont als je een relatie hebt... lat-re·la·tie (de ~ (v.)) 1 relatie waarbij de partners niet met elkaar samenwonen [living apart together] |
![]() |
|
voor mij betekent LAT dat je zover uit elkaar woont dat je met de trein moet gaan en dat je elkaar alleen in weekends ziet...
voor mij werkt het in ieder geval niet ik heb het gehad een aantal keer... ik heb nu een vriendin die 5 minuten fietsen van me vandaan woont en bij me op school zit en dat vind ik een stuk fijner ![]() het probleem van LAT vind ik, dat als je een weekend niet kan je dan 2 weken zonder elkaar zit, en dat je soms 'gedwongen' een weekend met elkaar doorbrengt, dat is niets. ook (zo maak ik het zelf mee) groeit er veel minder snel iets tussen jullie als je zo weinig bij elkaar bent.. tenzij je doordeweeks urenlang aan de phone hangt enzo maar dat is soms ook niet te realiseren. het kan ook leiden tot dramatische periodes van dat het steeds aan en uit gaat vanwege de afstand en dat is nou niet je van het
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lat relatie, lijkt me lastig. Yora | 5 | 14-12-2011 11:31 | |
Liefde & Relatie |
advies gevraagd, LAT relatie annanna | 16 | 14-10-2008 11:03 | |
Liefde & Relatie |
LAT relatie Verwijderd | 34 | 23-01-2006 11:54 | |
Liefde & Relatie |
Van LAT-relatie op 250 km afstand naar tien-min.-van-elkaar. Phileine | 9 | 31-08-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
lat relatie, ja of nee? Verwijderd | 10 | 01-06-2003 20:43 | |
Liefde & Relatie |
LATrelatie @Moon | 12 | 09-01-2003 14:28 |