Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
alleen als je ECHT zeker van elkaar., maar ook van jezelf bent...kun je het zelf wel volhouden, dat moet je je ook echt afvragen. een lat relatie vergt veel, heel veel van jezelf, omdat je een bepaald verlangen moet inperken...en spontane acties zijn ook onmogelijk.
ik wens je veel sterke, en hoop dat je de juiste beslissing neemt!!
|
Persoonlijk zou ik er niet snel aan beginnen, ik merk namelijk ook dat bij een paar vriendinnen het contact verloren is gegaan, omdat zij ineens heel ver weg woonde.
Maar als je echt ontzettend zeker van jullie relatie bent en je wilt de rest van je leven met hem doorbrengen, dan zou ik het wel proberen. Als het niet lukt kan je altijd nog zeggen dat het niet gaat.
|
Verwijderd
|
Heel erg bedankt iig voor alle reacties! Het gene waar ik bang voor ben, wat jullie ook al suggereerden, is dat we het elkaar alleen maar moeilijk maken en er geen plezier meer aan beleven... Ik zal hem in elke vakantie die we hebben zien, hij heeft genoeg geld om over te vliegen, ik kan goedkoop naar Engeland bellen... Voor mij is dat denk ik genoeg, voor hem ook... maar dat is alleen maar praten, we weten allebei niet hoe het echt zal zijn. Ik zie zeker een verdere toekomst met hem, maar het zal zwaar worden... Heb gisteren een geweldige dag met hem gehad, in de botanical gardens gepicknicked, naar 'finding Nemo' geweest, uren in Starbucks gezeten... Het gevoel dat ik heb als we bij elkaar zijn heb ik nog nooit gehad, dat wil ik niet zomaar weggooien, daar wil ik wel een jaar voor door het vuur gaan... Engeland-Nederland zal een stuk makkelijker zijn, tot dat punt durf ik in ieder geval te zeggen dat ik alles wil proberen en alles wil geven om de relatie in stand te houden...
School in Singapore: heb een beurs gekregen van United World Colleges, een organisatie die het jongeren over de hele wereld mogelijk maakt om met elkaar te wonen, werken, leren, etc. aan een van hun 10 colleges die over de hele wereld verspreid zijn. Hier zitten dan ook mensen van meer dan 60 verschillende nationaliteiten! Ik volg het International Bachelauriate (kan het nog steeds niet spellen) staat ongeveer gelijk aan 5/6 vwo... programma met hard leren, creativiteit, sociaal werk, actie,etc. Heel erg bedankt voor de reacties, ik vroeg me ook nog af: de mensen die er een minder fijne ervaring mee hadden, wat gebeurde er precies? Hoe waren de 'verleidingen', hoe was het over het algemeen? Liefs Lieke |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed LAT werken vaak niet echt. Zoals een meisje in mn klas, die heeft een vriend in de UK, maar intussen neukt ze rond met echt iedereen hier in NL. Best wel lullig vind ik dat. |
![]() |
||
Citaat:
ik kon er niet tegen omdat het een sleur begon te worden...steeds maar weer op hetzelfde tijdstip afspreken, dezelfde dingen doen, op hetzelfde tijdstip weer wegmoeten...in mijn beleving hoort een relatie spontaan te zijn. nu wassie wel spontaan ontstaan, maar bloedde ie langzaam dood, en dat was vast niet of iig minder snel gebeurd als we niet ver uit elkaar hadden gewoond... maarja, ik was 15 toen, jij bent ouder, dat scheelt ook wel veel denk ik. ik heb er wel vertrouwen in dat het in jouw geval wel goed gaat. niet geschoten is altijd mis ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God is: hookee | 204 | 17-06-2009 12:35 | |
Algemene schoolzaken |
Grappige Leraaruitsprake Magican | 236 | 04-02-2007 16:30 | |
Liefde & Relatie |