Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ow hehe ja, bij een dealer waar ik wel eens bestel, mogen we het woord ook niet gebruiken, want de politie tapt zijn telefoon af.
Dus dan zeggen we ook altijd: Kom je nog ff hierheen (en noem je je woonplaats...) Mwha ik las laatst dat hij is opgepakt, wel jammer opzich. |
![]() |
|
![]() |
Nou wij zeggen voor xtc meestal gewoon snoepies of ptjes...
Soms noeme we het gewoon bij de naam dus lovertjes of ferrari's of smilies enzo... Coke noeme sos of snuffie Maar hoe zeggen jullie dan je iets gaat nemen? Als we pille slikken noemen wij dat "snacken" en als er gesnove word zeggen we dat we onze neus moete poedere...of dat we snuffie doen.. Als je het eenmaal bent zeggen ik en me beste vriendin altijd : "Whaaa ik ben zo waus als een winkelwage/worst/woonboot" Hahaha alijd lache... We zijn beniewd... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alleen gras, smoor voor wiet. Bollen voor xtc. En op internaat hadden we ook codes: we mochten niet roken en dus zeker niet blowen. Als we dan iets afspraken, hadden we t over helpen met de tekening voor PO. Sigaretten waren kleurpotloden en Joints stiften
![]() Of gewoon in t algemeen: Lekkers. Heb jij nog iets lekkers? ![]() |
![]() |
|
Via sms is 'snoepies' 't synoniem voor pillen(xtc),
GHB wordt als abc in een tekstbericht verwerkt. Speed/ pep/ poeder noemen we -> muk. Wiet -> stuff, gras, maar over het algemeen gewoon 'wiet'. Zelf samengestelde capsules -> amf smartshop products ![]()
||
Citaat:
kan je ergens snats krijgen, denk je dat het coke is maar is het speed... zwaar overpayed. Ach, zal wel nooit gebeuren though.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik houd ook gewoon de gangbare terminologie aan. Het leven is al ingewikkeld zat. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet er nog een paar.
Voor een joint: een j (vergelijkbaar qua uitspraak met franse j'ai), j-ke, jke of wat vroeger nog wel eens werd gebruikt: een join - spreek uit op zn frans, zoals loin en met een franse j. (geen idee hoe je t schrijft, maar t wordt ongeveer zo uitgesproken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wiet noemen 'we' altijd chocolade koekjes. Beetje flauw, maar stukje geschiedenis:
In de klas van een vriendin van me (3/4 jaar geleden in de eerste) had een meisje een keer heel stoer een briefje geschreven met daarop 'ik snak naar een sigaret'. De lerares had het toen afgepakt en las het voor, maar dan als: 'ik snak echt naar een koekje'. Zodoende werden sigaretten koekjes en wiet chocolade koekjes ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is waterpijp even slecht als roken? borstenvooruit | 33 | 18-11-2010 12:12 | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs & privacy Verwijderd | 36 | 26-05-2008 15:30 | |
Drugs & Alcohol |
jouw normen en waarden over drugs, functie van drugs voor jou Hernuel Fan | 40 | 04-07-2007 19:15 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin aan de drugs DarkCat | 14 | 28-05-2002 15:09 |