Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2003, 14:22
mira_love
mira_love is offline
Ik kwam gisteren opeens om het idee, om aan een leraar een chocolade letter te geven. Daar is niks mis mee toch? Gewoon als extra. Maar het probleem is dat ik verliefd ben op hem en hij weet dat ook. Ik ben bang dat hij wat erachter gaat zoeken, dat hij zou denken dat ik hem voor mij wil winnen, wat natuurlijk niet zo is. Nou weet ik niet of ik hem nou wel iets moet geven of niet. Ik doe het altijd met sinterklaas om aan mensen die ik mag een chocolade letter te geven.

miranda
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2003, 14:37
Verwijderd
Als je verliefd op hem bent, en hij weet dat. Lijkt het me niet een slim plan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 22-11-2003 @ 15:37:
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 14:54
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Dukko schreef op 22-11-2003 @ 15:37:
nee, dat dacht ik ook al. Maar dan denk ik weer van, het is toch alleen maar leuk om iets te krijgen met sinterklaas? Maar ja, het is toch niet zo verstandig dan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 15:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ligt eraan in welke context. Als je de klas binnenwandelt en je geeft hem een chocoladeletter lijkt me de reactie van de leraar en de klas niet bijster positief.

Maar als er nou een sinterklaasmiddag is ofzo, zou je met de klas kunnen afspreken om iets te geven, misschien wel met z'n allen. Je zegt dat het om "gewoon een kadootje" gaat, dan hoeft het dus niet alleen van jou te komen.

Maar als het gaat om hem voor je te winnen, dan heb ik slechts 1 advies: vergeten. Het is het stomste wat je kunt doen, als hij heeft aangegeven dat hij er geen zin in heeft, moet je het niet doen. Het is niet raar om verliefd te zijn op je leraar, maar je brengt hem in een erg moeilijke situatie en dat moet je echt vermijden!
Oud 22-11-2003, 15:05
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tis niet verstandig.. ik denk dat hij er idd wat agter gaat zoeken en das ook niet fijn...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 15:14
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-11-2003 @ 16:04:
Ligt eraan in welke context. Als je de klas binnenwandelt en je geeft hem een chocoladeletter lijkt me de reactie van de leraar en de klas niet bijster positief.

Maar als er nou een sinterklaasmiddag is ofzo, zou je met de klas kunnen afspreken om iets te geven, misschien wel met z'n allen. Je zegt dat het om "gewoon een kadootje" gaat, dan hoeft het dus niet alleen van jou te komen.

Maar als het gaat om hem voor je te winnen, dan heb ik slechts 1 advies: vergeten. Het is het stomste wat je kunt doen, als hij heeft aangegeven dat hij er geen zin in heeft, moet je het niet doen. Het is niet raar om verliefd te zijn op je leraar, maar je brengt hem in een erg moeilijke situatie en dat moet je echt vermijden!
we hebben op school niet echt sinterklaas en ik heb ook alleen met mijn klas lootjes getrokken. Ik kan moeilijk met anderen iets voor hem gaan kopen, want veel uit mijn klas hebben hem nog nooit als leraar gehad en hij geeft dit schooljaar geen les aan mij. Ik denk dat het maar verstandig is om het niet te doen. bedankt!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 15:16
Gothic
Gothic is offline
Zou een leerling die niet verliefd was iets geven voor sinterklaas aan een leraar (mentor uitgezonderd)?

Leraar leerling relaties horen afstand te bewaren. Hij weet al dat je verliefd op hem bent, als jij hem wat geeft zal hij absoluut denken dat het daarom is en zal hij nog meer afstand (moeten) nemen... wil je dat bereiken? Lijkt me niet he, daarom kun je het beter niet doen.

Daar komt nog eens bij dat hij dit zal (moeten) vertellen aan collega's, waardoor nog meer mensen erachter komen... Wil je dat?
Oud 22-11-2003, 15:19
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-11-2003 @ 16:16:
Zou een leerling die niet verliefd was iets geven voor sinterklaas aan een leraar (mentor uitgezonderd)?

Leraar leerling relaties horen afstand te bewaren. Hij weet al dat je verliefd op hem bent, als jij hem wat geeft zal hij absoluut denken dat het daarom is en zal hij nog meer afstand (moeten) nemen... wil je dat bereiken? Lijkt me niet he, daarom kun je het beter niet doen.

Daar komt nog eens bij dat hij dit zal (moeten) vertellen aan collega's, waardoor nog meer mensen erachter komen... Wil je dat?
nee, tuurlijk niet! Dat is wel het laatste wat ik wil! Ik snap zelf ook niet hoe ik op het idee ben gekomen. Maar ik zie nu in dat het geen goed idee is! bedankt!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 16:05
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Maar ik zie nu in dat het geen goed idee is! bedankt!
uhmm. goede beslissing!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 16:41
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
je hebt een goede beslissing gemaakt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 22:14
Verwijderd
heel fijn dat je het niet gaat doen...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 09:22
snarl
snarl is offline
oeeiii.. niet doen! maar daar was je zelf gelukkig ook al achter.
Oud 23-11-2003, 10:02
lieve
lieve is offline
Ik zou het niet doen als ik van jou was.
Als je leerkracht het weet.... al zeker niet!
En als je medeleerlingen er iets van gaan merken, zouden de opmerkingen wel eens kunnen volgen!

Greets,
Lieve,xxx
Oud 23-11-2003, 10:02
Danny
Danny is offline
Citaat:
mira_love schreef op 22-11-2003 @ 16:19:
nee, tuurlijk niet! Dat is wel het laatste wat ik wil! Ik snap zelf ook niet hoe ik op het idee ben gekomen. Maar ik zie nu in dat het geen goed idee is! bedankt!
Ik snap het wel.. Het is puur menselijk en hoort bij het 'verliefd-zijn'. Wat je vaak ziet is dat men dan vaak zo 'lief mogelijk' voor die persoon wil zijn. Voor jou is dat wat lastiger, en onbewust zoek je naar mogelijkheden om dat 'lief-doen' een jasje te kunnen geven. Ik moet je zeggen dat je een leuk idee hebt bedacht, maar misschien - inderdaad - niet helemaal goed haalbaar...

I.i.g.. sterkte!!

Danny
Oud 23-11-2003, 12:35
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Ik denk dat je onderling geroddel krijg als je dat doet.
Weet niet of je daar tegen kan, je moet doen wat je zelf het beste vind.
Ik zou het iig niet doen.
Oud 23-11-2003, 12:50
*run*
*run* is offline
ooow jij bent net op tijd wakker zeg !!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:52
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Danny schreef op 23-11-2003 @ 11:02:
Ik snap het wel.. Het is puur menselijk en hoort bij het 'verliefd-zijn'. Wat je vaak ziet is dat men dan vaak zo 'lief mogelijk' voor die persoon wil zijn. Voor jou is dat wat lastiger, en onbewust zoek je naar mogelijkheden om dat 'lief-doen' een jasje te kunnen geven. Ik moet je zeggen dat je een leuk idee hebt bedacht, maar misschien - inderdaad - niet helemaal goed haalbaar...

I.i.g.. sterkte!!

Danny
INDERDAAD, dat is precies wat ik bedoel! Ik probeer lief voor hem te zijn ( al weet ik dat ik dat niet moet doen want het kan toch nooit wat worden) om zijn aandacht wat te trekken. Maar ik wil hem niet kwetsen of pijn doen ofzo, ik bedoel, hij heeft ook een vriendin en een eigen leven.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:23
Verwijderd
Is beter om hem te laten merken dat je geen speciale aandacht aan hem besteedt, anders gaat hij zich misschien bedreigd voelen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:02
CrawDad
CrawDad is offline
Ik denk dat het niet zo heel erg slim plan is als je dat doet, maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.. Misschien vind die het juist wel heel leuk..! Je weet het niet..!

Liefs Craw Dad
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:09
Divina Flor
Divina Flor is offline
Inderdaad niet verstandig, maar k dat is al zovaak gezegd.
Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 13:00
mira_love
mira_love is offline
ja, bedankt iedereen!!!!! Ik zie nou in dat ik het beter niet moet doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten