Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmm heb er zelf ook wel last van gehad.
Wat bij mij hielp, relaxte muziek opzetten (filmmuziek ofzo, à la Titanic of iets anders waar je lekker naar kan luisteren en niet bij na gaat denken). Op je bed gaan liggen, op je rug. Je moet je hoofd helemaal leegmaken. Het helpt als je met je handen alles eruit 'strijkt'. Ga met je handen boven je hoofd, palm naar beneden. Strijk zo net over je hoofd naar je buik en visualiseer (oe... moeilijk woord ![]() Ga ook niet naar de wekker kijken hoelaat het is. Zorg er ook voor dat het helemaal donker is, of een rustgevende sterrenhemel boven je hoofd. (dat helpt bij mij) Hoop dat het lukt, zo lukt het mij wel de laatste tijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er ook een tijd last van gehad, er spookte vanalles door mijn hoofd, wat ik ook deed, het ging er niet uit! (Soms sliep ik rond 3 uur nog niet en toen ging ik maar huiswerk maken ![]() Ik ben toen naar een goede vriendin gegaan en heb al mijn worries er uit gepraat en gehuild en ik slaagde erin om weer tot mijzelf te komen en automatisch ging het slapen weer goed... Dat niet naar de wekker kijken is een goede tip, want je word er alleen maar gefrustreerder door (ik wel tenminste)... Veel succes iig..!
|
Er zijn over dit onderwerp al behoorlijk wat topics geweest,
met de zoekfunctie kan je nog wel wat tips/topics vinden. ![]() (op slot)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Weet niet wat doen... TechnoRocker | 14 | 30-12-2007 17:20 | |
Drugs & Alcohol |
izsadc topic De Veroorzaker | 501 | 10-08-2005 19:28 | |
De Kantine |
Raarste plek om te slape EspumaX | 64 | 15-01-2004 13:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapprobleem... Kreeziee85 | 42 | 12-05-2003 17:43 | |
Liefde & Relatie |
weekendje ameland, maar mag nie bij r slape Tha Wheeliemaster | 11 | 11-04-2002 17:33 |