Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nou mag het wel dicht...
||
![]() |
Citaat:
"met linda* ik denk dat je turks bent ,,,, Ik heb een hele dringende vraag Ik was in turkije en hoorde een heel vet nummer het KLONK ZO : Get ou die suppema get aout die suppema ... Al goe de Kei alleksi weet jij het?" *alsof ze me belt ![]() Mare, ben geen turk en heb geen idee waar dit over gaat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wat vind jij lekker eten na een zware nacht D&A/uitgaan? Verwijderd | 31 | 26-08-2009 00:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 9 Roxy | 300 | 02-01-2004 02:01 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Liefde & Relatie |
Mening: wat vinden jullie ervan als een blank meisje anonieme_teddybeer | 76 | 12-10-2002 21:55 |