Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Je slaat de spijker op z'n kop. En dan hangt het echt van de persoon af waar je het meest waarde aan wilt hechten. Persoonlijk geef ik meer om de letterlijke boodschap dan om de mooie verpakking, maar dat is het leuke: het is jouw gedicht en dan moet je het zeker zo houden als je het nu hebt. ![]()
|
Ik vond het eerst ook wat moeizaam lezen, maar begrijp je uitleg en vind het gedicht daarom een stuk prettiger lezen eerlijk gezegd; ik weet ook niet waarom
![]() ![]() ![]() De beeldspraak is inderdaad erg goed; vooral de eerste zin van de tweede strofe is erg mooi! Een sterke verwoording; ik vind de titel ook goed gekozen, sluit mooi aan bij je gedicht, en het is ook erg leuk dat deze terugkomt in de laatste regel ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Uit de hand lopende ruzies van mijn niet scheidende ouders abcdeetje | 7 | 01-02-2014 20:17 | |
Software & Hardware |
[Discussietopic] windows, OS X en Linux SacredRose | 14 | 17-01-2012 13:11 | |
Vrije tijd |
Wielrennen: De KNWU is veel te ingewikkeld aan het doen! shanne | 3 | 11-05-2007 15:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Niets is wat het lijkt tiram | 19 | 13-04-2005 11:56 | |
Algemene schoolzaken |
CITO-toets afschaffen? Verwijderd | 40 | 08-10-2004 15:40 | |
Software & Hardware |
Menu maken in Dos. !?! Rembo | 11 | 21-03-2002 19:40 |