Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder veel succes en als je nog tips wil pm me maar ps: Ik train later 2 x kracht en 1 dag cardio, Zeer goeie combo |
![]() |
|
![]() |
Het helpt. Zeker. Maar het is ook geen wondermiddel. Ach, het is niet nodig om te gebruiken. Je kan veel beter beginnen met je voeding en training aan te passen. Daar schiet je veel meer mee op.
Je moet niet 6 keer per week trainen. 4 keer is meer dan genoeg. Doe elke dag een of twee spiergroepen en ongeveer 3 oefeningen per spiergroep, afhankelijk van je aanleg en de grootte van de spier. Hou je trainingen korter dan een uur. Train je benen. Te veel mensen denken dat je benen niet hoeft te trainen omdat toch niemand je benen ziet. Meeste kracht zit in de benen. Als je sterk wil worden moet je ze zeker trainen. Je moet ze eigenlijk sowieso trainen omdat het je testostoronproductie opkrikt en omdat een groot bovenlichaam met kippenpootjes er niet uit ziet. Ik weet niet wat je eet maar dat is wel het allerbelangrijkste. Eet veel en zorg dat een groot gedeelte daarvan eiwitten is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |