![]() |
|
![]() |
Na het succes van het topic over deel 1..
nu deel 2 vragen en antwoorden over 2.x van MzsteriaX dus ![]() laten we beginnen bij 2.1 ![]() en nog een keer de link
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 18:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
De kantine gaat toch niet alleen maar over mzsteriax... D'r staan nu 4 topics (eentje gesloten), beetje overdreven. Als je nou gewoon de twee grote topics doorleest zul je zat aanwijzingen vinden, ook voor deel 1 en 2. En als je d'r dan nog niet uitkomt kun je altijd nog vragen naar meer hints.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ehm, ik zal je een hint geven; het zijn plaatsnamen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zag het gelijk..maar toen ![]() dus eigenlijk: maar nu ![]() k hoop alleen dat de forumbazen het niet eens zijn met linda85 want die eerste twee topics zijn zo groot en onoverzichtelijk; daar verdwaal je als je bezig bent met deel 1 of 2 je komt dan namelijk voortdurend antwoorden (en vragen natuurlijk) tegen van puzzels waar je nog lang, maar dan ook lang, nog niet bent ![]() en ik heb trouwens wel geprobeerd om de titel van topic 1.x te wijzigen, maar tevergeefs.. en wat kan het kwaad..een paar topics. Dit gaat tenminste ergens over en er zijn kennelijk nog genoeg mensen geinteresseerd ook ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en ik zou je graag helpen met 2.3 ..maarja..ondanks de tip ben ik nog niet verder dan 2.1 ![]() breaking news ![]() een tip voor andere 2.1ners: probeer eens een andere volgorde van de letters
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 19:59. |
![]() |
|
|