Advertentie | |
|
![]() |
|
Euhm... de effecten...
*copy/paste van LJ:* "Katja, wat is dat voor een plant?" "Nou, dat is" "Alsem, he? En het is nog goeie ook. Waar heb je die gehaald?" "In wageningen, geloof ik. Hij's best dood, hoor." "Neenee meisje, hij is niet dood, hij is op. Je hebt het gebruikt, he?" "Euhm.. only a little bit." "Als je wat over hebt, mag ik dan?" "*gniffel* tuurlijk" Zo. Om wat geschiedenis te geven: I was tripping on some catnip (Nepeta cataria), jack herrer (weed), with shag functioning as a kind of 'glue'. It started to be fun, but I had this weird feeling, as if I knew it wasn't going to be good. I was thinking about some dreams I had yesterday (next update) and I felt a terrible headache coming up. Well, from that point everything just went wrong. I had a terrible trip, with this voice. I remember going outside for a reason, it had something to do with the moon. When I was standing on the veranda, above our pond, I noticed a 'poef'. I got a bit frightened and I slipped. Almost fell in the water, so I quickly ran inside my cabin. I locked the door twice and started to think. I heard a voice, it was calling my name. At the same time I was talking to Mark on msn, and he suggested I'd call him, to check whether the entire voice was real or not. He didn't hear it, even though I did. That was scary. We talked for a while, and then we hung up. I started to get really scared of that weird voice, so I decided to talk to it. It told me it was here to do the same thing I had dreamed of, which nearly scared me to death. I felt a couple of tears dripping down. I asked the voice to go away: nothing. It said it wouldn't do that. I ordered it the voice to leave, and stood up. Then, I fainted. Awake again, talking to Mark on MSN. Trying to figure out how to get rid of it and then, all of a sudden, when mark went offline, the phone rings. My neighbor is calling me: "Katja, we hebben een pakje voor je, dat kwam met de post. Kom je het ophalen?" "Nou, kan je het ook brengen?" "Waarom?" "'k heb oliebollen voor m'n tante gemaakt en ik heb over." "Ik kom eraan!" en toen bracht ze het pakje. We talked and after a while (a couple of minutes) she noticed my frantic looks to the window. I told her I had just had a bad trip, and she wanted to know everything, which I told her. We decided to wait a while, and then search everything: the house, the yard, everything. Well, I'm okay now. I know that the voice isn't real. Pretty shaken, this was my first bad trip. No herbs for me for a long, long while.
|
Dat vond gisteren redelijk erg plaats. 's Nachts had ik mezelf weer redelijlk uit de angst geholpen, met veel hulp van mijn lieve, dikke, gezellige, knuffelende (verpletterende) buuf.
We hebben het huis wel drie keer rondgelopen, en idem dito de tuin. Best apart, ze scheen helemaal te begrijpen dat ik mijn werpmes en kapmes wel mee moest nemen op die zoektocht.
||
Citaat:
Henk Mul !
||
Citaat:
||
Citaat:
Henk Mul !
||
Citaat:
![]() Nog steeds geen drugs genomen. Gut, ik ben er *echt* van onder de indruk. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hm hoi
is er hier toevallig iemand uit zwolle die weet waar catmint te krijgen is? (En dan bedoel ik gedroogde kruiden) ik ben bijna overal al geweest: smartshop, natuurwinkel de supermarkt en zelfs de dierenwinkel (hehe) Bij intra tuin zouden ze vast wel een plantje hebben maar dat moet ik niet.. dus iemand hier een blauwvinger? kus Alma |
![]() |
|
...*toevallig stuitte ik zouist op het volgende onderzoeksrapport 'RIVM van rijksinstituur voor volksgezondheid en mileu'.. Het stukje van Catmint heb ik even gekopieerd voor de menschen die 't interesseerd.....
![]() Online rapport over tal van smartproducts en kruiden! 3.7 Catmint 3.7.1 Producten De gedroogde bladeren van catmint (Nepeta cataria) kunnen worden gerookt; puur of als bestanddeel van ontspannende en psychoactieve rookmixen. Een extract van catmint kan ook op andere rookmengsels gesprenkeld worden. Verder kan er thee van gezet worden; 25 g gedroogde catmintbladeren per liter water, even koken en 15 min. laten trekken. Combinaties met andere kruiden zijn ook mogelijk; bijvoorbeeld thee van twee eetlepels catmint en twee eetlepels damianakruid (zie paragraaf 4.2) in 0,25 liter water (5 min. laten trekken). 3.7.2 Doel van het gebruik In een productfolder uit een smartshop wordt de werking van catmint als volgt omschreven: “Catmint is een ontspannend mild hallucinogeen. Na het roken, en/of het drinken van sterke thee geeft het een behagelijke ontspanning, een marijuana-achtige ‘high’ en een stimulerend effect op je verbeeldingskracht. De smaak is erg lekker. Goed voor een ontspannen avond om bijvoorbeeld rustige muziek bij te luisteren, of om beter tot rust te komen na een drukke dag.” 3.7.3 Plantaardige herkomst Catmint, catwort, field balm en catnip zijn Engelse benamingen voor Nepeta cataria L. of wild kattekruid (Duits: Katzenminze). N. cataria behoort tot de Labiatae (lipbloemigen) en is een kruidachtige plant met een rechtopstaande stengel die tot aan de voet viltig behaard is. De gekartelde bladeren zijn eirond met een min of meer hartvormige voet, de onderkant is viltig behaard. De bloemen zijn witachtig met rode vlekjes. De plant ruikt soms naar citroen en komt in heel Europa en Noord-Amerika voor in bermen en rivieroevers. Katten zouden sterk door dit kruid aangetrokken worden en schijnen er psychoactieve effecten van te ondervinden, vandaar de naam. [flo, ges, poi] 3.7.4 Verbindingen Catmintbladeren bevatten 0,2-0,7% van een aromatische, etherische olie, die voornamelijk bestaat uit carvacrol, nepetol, nepetalactonen, dihydronepetalacton en isodihydronepetalacton. Verder komt er het psychoactieve alkaloïd actinidine in voor. Nepetalactonen zijn structureel verwant aan de sedatief werkende valepotriaten in valeriaan (zie paragraaf 3.3). Nepetalactonen komen ook voor in bepaalde Californische mieren (Myrmacomecocystus). Deze mieren worden door indianen levend, verpakt in adelaarsdons, opgegeten om bewustzijnsveranderingen te bewerkstelligen. Vermoedelijk brengen de mieren de werkzame stoffen in de bloedbaan door in het slijmvlies van het maagdarmkanaal te bijten. [ges, poi, rät] 3.7.5 Werking Thee van gelijke delen catmint en damianakruid (zie paragraaf 4.2) zou een licht euforisch gevoel veroorzaken. In wetenschappelijke literatuur wordt bevestigd dat het roken van catmintbladeren een psychoactief effect heeft. [ell, rät] 3.7.6 Toepassing Catmint wordt als volksmedicijn toegepast bij diarree en chronische bronchitis. [ges] 3.7.7 Toxiciteit Overmatig gebruik van catmint zou hoofdpijn en malaise kunnen veroorzaken. Braken kan optreden na inname van grote hoeveelheden. Er zijn gevallen bekend van overmatig gebruik van catmint door mensen, met als doel ‘high’ te worden. De waargenomen (niet nader omschreven) effecten zijn erg subjectief en duren enkele uren. [poi] pag. 68 van 163 RIVM rapport 348802 017
||
Citaat:
![]() Ben je al bij satisfactory geweest???? (Diezerkade 16).. In principe zou het daar verkrijgbaar moeten zijn.. Miss kun je aan die dude vragen of hij het kan/ wil bestellen (?) (Kan er nog steeds niet aan wennen dat ie z'n rasta haar d'r af heeft geknipt ![]()
|
Verwijderd
|
ik zou zelf heel graag bijvoorbeeld een keer paddo's willen proberen, net zoals heel veel andere softdrugs. Maar ik heb al zooo vaak dingen gehoord over mensen die daar trauma's aan over hebben gehouden, enge verhalen.
Maar ik hoor ook verhalen over geweldige ervaringen met paddo's, dus daarom denk ik; waarom niet? maar omdat ik er zo al mijn twijfels over heb doe ik het toch maar liever niet, denk ik |
![]() |
||
Citaat:
en ik ging ook fout en de keer erna ook maar dat zou me niet weerhouden om het nog een keer te gaan doen ![]() want de momenten dat ik niet fout ging waren veel bruter dan dat ik fout ging
|
ach, het hangt helemaal van je hoofd af, of een trip wel of niet fout gaat. En met een goede, dikke, lieve buurvrouw, kom je er wel uit.
![]() Zo eng zijn drugs niet. ![]() *Nog steeds geen drugs genomen* ![]() En cat, heb je 'et al gevonden? ![]() Gut, trouwens. dit is een waarschuwingstoipic, jullie moeten dit lezen en keuhard wegrennen, omdat het eng is. Jullie horen niet te bespreken waar je het kan halen! ![]()
|
Verwijderd
|
mijn katten zijn gek op catnip. De stof zit ook in sommige kattenspeeltjes. En katten worden helemaal dol van de geur van catnip, gaan ze heel hard achter het sppeltje aan hollen of er mee stoeien. volgens mij is het trouwens heel simpel om aan catnip te komen. De planten waar ze catnip van maken kan je kopen in de ''iets grotere'' tuincentra. Ik heb ook zo'n plant in me tuin staan, en me katten lopen er altijd tegenaan te wrijven, zodat ook zij naar catnip gaan ruiken.
![]() Ik wist trouwens niet dat ook voor mensen, het bewustzijnsveranderende werkingen heeft. Misschien moet ik dat toch maar is proberen dan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ....En nu ga ik ontzettend hard wegrennen *zoeffffff* ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikomen #1846 Hazel | 500 | 27-06-2013 10:42 | |
Drugs & Alcohol |
ENQUETE voor mijn eindwerk Manni_D | 26 | 25-02-2008 14:49 | |
Lifestyle |
Dit heb ik nieuw en ik hoop dat jullie me nu gaaf vinden en gaan quoten. Broeder | 499 | 22-08-2006 17:46 | |
Muziek |
luistertopic! Cheops | 283 | 25-12-2003 23:02 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 16! Vlooienband | 500 | 20-12-2003 21:59 | |
De Kantine |
Omgekeerd woord droomkoningin | 59 | 18-06-2003 17:02 |