Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2013, 14:15
Hazel
Hazel is offline
Zo.
Advertentie
Oud 25-06-2013, 14:16
Verwijderd
Pip, is die Ene dan geen vaste mogelijkheid?
Oud 25-06-2013, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Pip, is die Ene dan geen vaste mogelijkheid?
jawel!
Oud 25-06-2013, 14:17
Hazel
Hazel is offline
Hoe laat ga je naar die ene dan maandag?
Oud 25-06-2013, 14:20
Verwijderd
maar niet vast in de zin van de enige . alhoewel ik misschien verliefd op hem word. Dan wel de enige. Maar laten we hopen dat die ziekte mij bespaard blijft. Het is nu allemaal een kwestie van oxytocine, door paranoide nu mijn nieuwe obsessie daar alles naartoe te verwijzen
Oud 25-06-2013, 14:21
Miekje*
Miekje* is offline
Niets mis met een flinke dosis oxytocine, op zijn tijd

Ik had vandaag toch geen toets Volgende week pas. Ik had me vergist in de dag.
Oud 25-06-2013, 14:23
Hazel
Hazel is offline
Oxytocine is een BITCH, pas maar op
Oud 25-06-2013, 14:24
Verwijderd
Citaat:
maar niet vast in de zin van de enige . alhoewel ik misschien verliefd op hem word. Dan wel de enige. Maar laten we hopen dat die ziekte mij bespaard blijft. Het is nu allemaal een kwestie van oxytocine, door paranoide nu mijn nieuwe obsessie daar alles naartoe te verwijzen
Je doet te ingewikkeld voor iemand met een kop vol watten

Maar ik ben hoe dan ook blij voor je ^^ Hoe heb je hem gevonden trouwens?
Oud 25-06-2013, 14:25
Verwijderd
ja, een nasty bitch.
Verwijderd
Citaat:
Niets mis met een flinke dosis oxytocine, op zijn tijd

Ik had vandaag toch geen toets Volgende week pas. Ik had me vergist in de dag.
Beter zo dan dat hij vorige week was. Dat heb ik eens gehad. Nou ja geen week. Wel een dag.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil een nieuwe plant Maar er stopt geen openbaar vervoer vlakbij een goed tuincentrum, waar ik naartoe wil. En het is te ver om te fietsen.
Verwijderd
Citaat:
Je doet te ingewikkeld voor iemand met een kop vol watten

Maar ik ben hoe dan ook blij voor je ^^ Hoe heb je hem gevonden trouwens?
kop vol watten? wat is dat?

via een bdsmsite! en hij vond mij.
Oud 25-06-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
kop vol watten? wat is dat?

via een bdsmsite! en hij vond mij.
Eh, dat je duf bent. Dat je hoofd voelt alsof er allemaal watten in zitten en dat je moeite hebt om na te denken.

En oh, tof, zeker ook dat hij jou heeft gevonden! Toch nog iets aan die sites gehad dan
Oud 25-06-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Eh, dat je duf bent. Dat je hoofd voelt alsof er allemaal watten in zitten en dat je moeite hebt om na te denken.

En oh, tof, zeker ook dat hij jou heeft gevonden! Toch nog iets aan die sites gehad dan
ooooh maar dat was gewoon subspace tijdens en na dat ik hem had gezien

En ja, ik heb er daar wel meer van ontmoet. Maar niet zo heel veel leuke.
Oud 25-06-2013, 14:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Beter zo dan dat hij vorige week was. Dat heb ik eens gehad. Nou ja geen week. Wel een dag.
Ja, dat is zeker waar En ik wil weer hoger dan een 8 halen, want de andere twee toetsen zijn allebei ook hoger dan een 8. En ik heb een week extra om te leren, dus misschien wordt het dan wel een 9 Zou leuk zijn.

Anyhow, ik heb eindelijk ook een goedgekeurde onderzoeksvraag Dus ik kan ook aan de slag met mijn biologieonderzoek.
Oud 25-06-2013, 14:30
Verwijderd
Wat vind je van aloë vera's, Miek? Qua uiterlijk.
Oud 25-06-2013, 14:30
Verwijderd
Omnomnom oxytocine.
Oud 25-06-2013, 14:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Omnomnom oxytocine.
Oxytocine is gevaarlijk en overrated
Oud 25-06-2013, 14:34
Verwijderd
Citaat:
ooooh maar dat was gewoon subspace tijdens en na dat ik hem had gezien

En ja, ik heb er daar wel meer van ontmoet. Maar niet zo heel veel leuke.
Ah nee, ik bedoel dat ik te duf ben om na te denken wat je bedoelde met wel enige niet enige, verliefd en oxytocine enzo

Goeie site dan ^^

Citaat:
De plant? <3 Het zijn net kleine banaantjes. En je vroeg het niet aan mij, maar kom.

Kijk dan hoe schattig:

Oud 25-06-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ah nee, ik bedoel dat ik te duf ben om na te denken wat je bedoelde met wel enige niet enige, verliefd en oxytocine enzo

Goeie site dan ^^

De plant? <3 Het zijn net kleine banaantjes. En je vroeg het niet aan mij, maar kom.

Kijk dan hoe schattig:
[afbeelding]

[afbeelding]
oh nee dat is nu meer een kwestie van kijken hoe het gaat enzo ik heb hem nog te weinig gezien.

en mijn aloe vera (die ik me overigens in die betreffende subspace liet aansmeren, ze rook het gewoon) ziet er heel anders uit. Meer als een gedrocht.
Oud 25-06-2013, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Oxytocine is gevaarlijk en overrated
Ik heb er vrijwel nooit last van, dus de zeldzame gevallen waarin ik het meekrijg zijn een feestje

Maar het kan wel verraderlijk spul zijn, ja.
Oud 25-06-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Meer als een gedrocht.
Oud 25-06-2013, 14:38
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb er vrijwel nooit last van, dus de zeldzame gevallen waarin ik het meekrijg zijn een feestje

Maar het kan wel verraderlijk spul zijn, ja.
Ik ben er vatbaar voor
Oud 25-06-2013, 14:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ligt eraan in wat voor vorm. Ik wil er ook één, maar dan wel één die uit meerder plantjes bestaat, zodat zijn bladeren een beetje door elkaar heen staan. Één enkele plant vind ik niet zo mooi, zo stakerig. Een enkele plant lijkt mij teveel op een sansevieria, en hoewel dat een goede plant is, verafschuw ik hem om zijn lelijkheid.
Oud 25-06-2013, 14:40
Miekje*
Miekje* is offline
En Pip, foto van je Aloë vera!
Oud 25-06-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan in wat voor vorm. Ik wil er ook één, maar dan wel één die uit meerder plantjes bestaat, zodat zijn bladeren een beetje door elkaar heen staan. Één enkele plant vind ik niet zo mooi, zo stakerig. Een enkele plant lijkt mij teveel op een sansevieria, en hoewel dat een goede plant is, verafschuw ik hem om zijn lelijkheid.
oh ja! sanseveiria, daar lijkt ie sprekend op. Ik kan je er dus niet blij mee maken ik heb hem expres in het cellofaantje gelaten. Ik denk dat ik hem aan mijn zeurbuurvrouw geef, maak ik goede sier en ze heeft een slechte smaak wat planten betreft
Oud 25-06-2013, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde net zeggen dat mijn enige mening over planten is dat ik graag een sansevieria wil.

<3 Ze doen me denken aan thuis.
Verwijderd
Waarom is het een goede plant?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
oh ja! sanseveiria, daar lijkt ie sprekend op. Ik kan je er dus niet blij mee maken ik heb hem expres in het cellofaantje gelaten. Ik denk dat ik hem aan mijn zeurbuurvrouw geef, maak ik goede sier en ze heeft een slechte smaak wat planten betreft
Foto
Oud 25-06-2013, 14:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wilde net zeggen dat mijn enige mening over planten is dat ik graag een sansevieria wil.

[afbeelding]

<3
Verwijderd
Citaat:
oh nee dat is nu meer een kwestie van kijken hoe het gaat enzo ik heb hem nog te weinig gezien.

en mijn aloe vera (die ik me overigens in die betreffende subspace liet aansmeren, ze rook het gewoon) ziet er heel anders uit. Meer als een gedrocht.

Citaat:
En Pip, foto van je Aloë vera!

Citaat:
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom is het een goede plant?
Hij zuivert de lucht. En daar bedoel ik mee dat 'ie niet alleen zuurstof maakt, maar ook gifstofjes uit de lucht filtert, en die omzet, zodat hij ze zelf kan gebruiken als voeding En hij kan jaren zonder water. De persoon die een sansevieria dood krijgt door hem geen water te geven, moet geloof ik nog geboren worden.
Oud 25-06-2013, 14:47
Verwijderd
Zo ziet trouwens het spul in de plant er uit, als een doorzichtige visfilet:

Het stinkt ongelofelijk naar ui. Het spul dat laxerend werkt is dan al weg en dit zou je zo kunnen eten, maar ik vond het echt heel ranzig toen ik het in vloeibare vorm kreeg Ik heb er honingrum bij laten kiepen.
Oud 25-06-2013, 14:49
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Spoiler
Oud 25-06-2013, 14:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zo ziet trouwens het spul in de plant er uit, als een doorzichtige visfilet:
[afbeelding]

Het stinkt ongelofelijk naar ui. Het spul dat laxerend werkt is dan al weg en dit zou je zo kunnen eten, maar ik vond het echt heel ranzig toen ik het in vloeibare vorm kreeg Ik heb er honingrum bij laten kiepen.
Je moet ze ook niet eten, gekkie Ofja, dat zou kunnen, maar ik geloof dat ik het maar houd bij smeren van de plant zijn ingewanden.
Ik moest hardop lachen.
Oud 25-06-2013, 14:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je hebt toch ook van die drankjes met klontjes aloe vera erin! Smerig jongeh!
Oud 25-06-2013, 14:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Je hebt toch ook van die drankjes met klontjes aloe vera erin! Smerig jongeh!
Ik vind die juist lekker. Ik houd wel van drankjes met stukjes erin. Kokossap, aloe vera, bubble tea
Oud 25-06-2013, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er vatbaar voor
Ik ben meer degene die mensen die er vatbaar voor zijn beleefd moet afweren.
Oud 25-06-2013, 14:56
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben meer degene die mensen die er vatbaar voor zijn beleefd moet afweren.
Beleefd hoeft nou ook weer niet, he.
Oud 25-06-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Je moet ze ook niet eten, gekkie Ofja, dat zou kunnen, maar ik geloof dat ik het maar houd bij smeren van de plant zijn ingewanden.
Je kunt ze drinken. In principe ook eten, maar dat hebben we niet gedaan. Het smaakt ook naar ui. We mochten daar proeven en smeren en testen enzo.

En als je gaat smeren, als je een stukje afsnijdt, eerst dat vocht wegwassen en er uit laten lopen, dat is wat de wonde van de plant afdekt zodat er geen vochtverlies is en dat ook ongelofelijk laxerend werkt. Duur spul ook, iets van 800 euro per liter brengt dat op, maar niet iedere plantage mag dat leveren. Is een beetje als hanen kweken voor het vlees of de veren maar niet allebei, waar we het laatst over hadden.
Oud 25-06-2013, 14:57
Verwijderd
Dit was een beter plaatje geweest, want het is inderdaad dit soort huiselijke mistroostigheid die me erin aantrekt.

Sovjetplant.
Oud 25-06-2013, 14:58
Verwijderd
Alleen als je ouder bent dan 67 mag je toch een sansevieria?
Verwijderd
Citaat:
Beleefd hoeft nou ook weer niet, he.
Jawel, beleefd maar duidelijk.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Jij kunt je beter verre houden van deze discussie, met dat plantenlijk van je.
Oud 25-06-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ga er nu een kopen.
Oud 25-06-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-06-2013, 15:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je kunt ze drinken. In principe ook eten, maar dat hebben we niet gedaan. Het smaakt ook naar ui. We mochten daar proeven en smeren en testen enzo.

En als je gaat smeren, als je een stukje afsnijdt, eerst dat vocht wegwassen en er uit laten lopen, dat is wat de wonde van de plant afdekt zodat er geen vochtverlies is en dat ook ongelofelijk laxerend werkt. Duur spul ook, iets van 800 euro per liter brengt dat op, maar niet iedere plantage mag dat leveren. Is een beetje als hanen kweken voor het vlees of de veren maar niet allebei, waar we het laatst over hadden.
Ohja. Dat geloof ik graag.
Citaat:
Dat dacht ik ook, ja.

Ik ga boodschappen doen. Dag liefjes
Oud 25-06-2013, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde graag een gekleurde omslagdoek gaan breien, maar nou kom ik erachter dat de wol die ervoor nodig is 19 euro per bol is en ik geloof dat ik er 2 nodig heb
Oud 25-06-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ptsj.

Citaat:
Ik ga er nu een kopen.
Oud wijf!

Citaat:
Dat dacht ik ook, ja.
Haa, zie je wel
Oud 25-06-2013, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde graag een gekleurde omslagdoek gaan breien, maar nou kom ik erachter dat de wol die ervoor nodig is 19 euro per bol is en ik geloof dat ik er 2 nodig heb
19 euro? Wol met gouddraad er in ofzo?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten