Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat het niet verstandig is, want nat is heel anders dan wat je gehad heb in 3havo, ik doe zelf 5havo nat&gezon.
nat&tech is beter dan c&m, mee eens want die geeft je meer toegang toe meer opleidingen in de toekomst. nat en schei zijn niet zo makkelijk, hoor!!!! ![]()
|
![]() |
Hoi,
Bij ons kan je tot de 6e week van het nieuwe schooljaar vragen voor een profielwijziging. Maar dan moet je al goede argumenten hebben. Mij lijkt et niet zo verstandig om over te stappen. Je zit onderhand in Periode 2. Dan moet je van NA en SK toch al redelijk veel inhalen. Groeten Patrick |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kom niet uit 3havo en kan dit topic misschien een slotje krijgen? Ik heb hier niet zo veel aan. Maar toch bedankt! |
![]() |
|
![]() |
He
ik ben paar weken geleden van natuur en gezondheid naar cultuur en maatschappij gegaan. Ik vond natuur en scheikunde te moeilijk. Als je wilt ruilen zou ik voor n&g gaan en niet n&t. Natuur en scheikunde is te doen maar als het je niet ligt moet je er wel veel voor doen. Ik heb vorig jaar veel gemist door ziekte dus daarom ben ik omgewisseld. Veel suc6 ermee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|