Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 17:27
Poesket
Poesket is offline
Zou dat nu nog mogelijk zijn? het scheelt maar twee vakken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2003, 17:33
Verwijderd
Het zou natuurlijk best kunnen, maar het hangt er wel vanaf in welk jaar je zit. Als je bijvoorbeeld in 4 VWO of HAVO zit, is het denk ik nog best te doen. Maar zit je al in je eindexamenjaar of 5 VWO, dan is het waarschijnlijk een stuk moeilijker. Ik zou het aan een decaan vragen, dat is bij ons op school tenminste de oplossing
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:17
Poesket
Poesket is offline
heb ik gedaan, ze is aan het overleggen maar zegt dat het waarschijnlijk niet gaat lukken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:58
Erbenda
Erbenda is offline
Ik denk dat het ook ligt aan de vakken die het scheelt. Heb je nu al iets van natuurkunde ofzo erbij?? Dan kan het denk ik wel.
Oud 24-11-2003, 19:23
RomeoP
RomeoP is offline
Het lijkt me inderdaad een beetje een probleem. Denk alleen al aan wiskunde, waarmee je waarschijnlijk een paar hoofdstukken zelf moet inhalen, en ook natuur- en scheikunde. Ik weet natuurlijk niet wat voor vakken je in het vrije deel had, maar 't word inderdaad moeilijk denk ik

Maar... Als jij het écht wil, en ook bereid bent ervoor te werken e.d., dan zou ik 't gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:42
fractuur
fractuur is offline
In welke klas zit je? In de vierde zou het evt nog kunnen (als het al van school mag, is ook maar de vraag ), maar in hogere klassen is het not done. Dan zou je echt een boek bio, wiskunde en natuurkunde moeten inhalen. Je kan evt wel blijven zitten, maar dan nog is het de vraag.. Dat moet je even checken bij je decaan.
Oud 24-11-2003, 21:53
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
RomeoP schreef op 24-11-2003 @ 20:23:
Het lijkt me inderdaad een beetje een probleem. Denk alleen al aan wiskunde, waarmee je waarschijnlijk een paar hoofdstukken zelf moet inhalen, en ook natuur- en scheikunde. Ik weet natuurlijk niet wat voor vakken je in het vrije deel had, maar 't word inderdaad moeilijk denk ik

Maar... Als jij het écht wil, en ook bereid bent ervoor te werken e.d., dan zou ik 't gewoon doen
Ik heb Wiskunde b, wat je dus ook bij NG krijgt, dus dat is geen probleem. Bio heb ik ook. Dus het gaat eigenlijk over het algemeen alleen over het ruilen van ak-ges tegenover na-sk.

En ik heb deze vier vakken alle vier even lang niet/wel gehad.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:54
Poesket
Poesket is offline
en ik zit in 4Havo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:10
biologie
biologie is offline
Ik denk dat het niet verstandig is, want nat is heel anders dan wat je gehad heb in 3havo, ik doe zelf 5havo nat&gezon.

nat&tech is beter dan c&m, mee eens want die geeft je meer toegang toe meer opleidingen in de toekomst. nat en schei zijn niet zo makkelijk, hoor!!!!
Oud 24-11-2003, 22:32
Verwijderd
Bij ons is de regel dat het alleen in de 4e klas kan en dan tot de vierde klas.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 06:36
Patrick_vN
Patrick_vN is offline
Hoi,

Bij ons kan je tot de 6e week van het nieuwe schooljaar vragen voor een profielwijziging. Maar dan moet je al goede argumenten hebben.

Mij lijkt et niet zo verstandig om over te stappen. Je zit onderhand in Periode 2. Dan moet je van NA en SK toch al redelijk veel inhalen.

Groeten Patrick
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 08:49
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
biologie schreef op 24-11-2003 @ 23:10:
Ik denk dat het niet verstandig is, want nat is heel anders dan wat je gehad heb in 3havo, ik doe zelf 5havo nat&gezon.

nat&tech is beter dan c&m, mee eens want die geeft je meer toegang toe meer opleidingen in de toekomst. nat en schei zijn niet zo makkelijk, hoor!!!!

Ik kom niet uit 3havo

en kan dit topic misschien een slotje krijgen? Ik heb hier niet zo veel aan. Maar toch bedankt!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:10
biologie
biologie is offline
Het kan dat je uit 4vmbo(t-l) komt. ik ken mensen die dezelfde deden(4vmbo) en doen ze nu e&m en/of c&m. nu ze reden het wel.
je kan e&m of c&m kiezen en bv. bio, schei, wis (A12,b1) of nat als bij vak kiezen dan het is net als n&g.

veel succes verder
Oud 26-11-2003, 18:08
annuthje
annuthje is offline
He
ik ben paar weken geleden van natuur en gezondheid naar cultuur en maatschappij gegaan. Ik vond natuur en scheikunde te moeilijk. Als je wilt ruilen zou ik voor n&g gaan en niet n&t. Natuur en scheikunde is te doen maar als het je niet ligt moet je er wel veel voor doen. Ik heb vorig jaar veel gemist door ziekte dus daarom ben ik omgewisseld. Veel suc6 ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten