![]() |
|
Verwijderd
|
Bij epileren en waxen blijft het duidelijk langer weg dan bij scheren; met ontharingscreme ietsjes langer als je het meerdere malen hebt gebruikt.
En metalgirl: ontharingscreme mag best op de buitenste schaamlippen, maar dan wel goed opletten dat je het niet ín je krijgt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Sinds kort ook het harsen en epileren uitgevonden en Damn wat is dat geweldig. Ok, harsen is niet echt prettig, maar goed te doen, en het resultaat is langer, geen vervelende stopels of bultjes meer...
Epileren gebruik ik om de haartjes die met het harsen zijn blijven zitten weg te halen. Met het geheel misschien een uurtje bezig. En de pijn valt best mee.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik had van die kleine hars/wax strips van vete. speciaal voor bikinilijn en gezicht enzo.
een beetje verwarmen, erop doen, en in een keer naar je toe trekken. Als je eht langzaam gaat doen pijnig je jezelf alleen maar meer. Het door iemand anders laten doen (moeder/vriendin) kan ook helpen. En dat het af en toe een heel klein beetje bloed is volgens mij heel normaal. Je lichaam vind het echt neit prettig als die haren er in een keer uit worden getrokken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Ontharingscreme werkt wel als je het niet erg vind dat het na een paar dagen wel weer zachtjes aan te zien is. En het is makkelijker dan scheren voor de meeste lokaties. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar hoe vaak doe je dat? en waxen is vaak niet zo'n goed idee, bij mij ging het ook wat bloeden en na 2 dagen had ik nog duidelijk rode bultjes.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |