Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt bij de kruidenier voor 1,60 100 gram alsem kopen. Daar kun je dan een soort kruidenjoints mee draaien. (je kunt er ook absinth mee maken ![]()
|
Verwijderd
|
gewoon best bier of euroshopper ofzo, 1 halve liter is 40 cent ofzo...
en koop soms zo'n goedkope huiswijn bij de appie voor 2 euro, maar wel goed zoeken, want meestal is de fles dan kleiner en maar 8 % alcohol. Ik doe aan prijs-kwaliteitverhouding = 2 euro 1,5 liter wijn, lekker en nog 12 % ook ![]() en pilletjes ken je ook voor 2 euro kopen... |
![]() |
|
15 pillen + 3 gr speed = 15 € euro... Wanneer ik dit in één keer zou nemen, ben ik serieus KNEUS
![]() Van het al eerder genoemde Passie-merk, bestaat ook Appelkorn, Ameretto, pinacolade e.d. Pinacolade o.i.d. ben ik bewijze van na één glas al 'gaar' omdat het ontzettend vunzig is ![]() Strorum 80% ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 1 gram speed en 3 xtc's en ik heb na afloop al last van brain-damage (bijwijze van dus ![]()
|
Verwijderd
|
1 pilletje anti-reisziekte, of weet ik veel hoe dat heet. iig je word er heel erg tjill van, beetje van de wereld zeg maar, lijkt beetje op bezopenheid, alleen dan veel vager, drink dan 1 groot glas bier erbij en op het vliegtuig zoveel mogelijk gratis witte port en rooie port door elkaar, succes verzekerd
![]() ik was volgens iemand echt helemaal van de wereld, beetje voor je uit staren enzo ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
misschien kun je opzich nog wel het beste een fles strorum halen
en dan gewoon met een rietje vet snel drinken kun je met 1 fles wel meerdere malen doen, en anders gewoon fles passie en pinacolada door mekaar drinken ofzo ![]()
|
|