Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog niet zo veel gehoord eigenlijk van de nieuwe cd, behalve Da Hui. die vind ik wel vet eigenlijk. leuker dan de laatste nrs die ik van ze kende iig
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
't is een hele coole cd. 'k heb vanmiddag de nieuwe "Rocksound" (engels muziektijdschrift voor de gene die dat niet weten) gekocht. Daar stond een review van deze cd in en hij kreeg een 4
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh een 8 voor Blink is netjes ![]() Die Splinter vond ik wat minder. Dat is dus het verschil met Blink en Offspring op dit moment. The Offspring blijft eeuwig hetzelfde,standaard dingen en te veel hit/geld gericht. Blink 182 slaat nu eindelijk de goede weg in met een mix van emo/indie/rock/pop + akoustische dingen en samples.
|
heb het hele album nu, en ik moet zeggen dat ik het niet slecht vind, stuk beter dan conspiracy of one. leuke nummers vind ik da hui en long way home, race against myself vind ik wel mooi, en ik was ook aangenaam verrast door the worst hangover ever, erg grappig nummer. kortom, een leuke cd
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |
Lifestyle |
Hoe zie je eruit ? Back Door Man | 500 | 10-05-2005 10:49 | |
Muziek |
Welke cd zit er momenteel in jouw cd-speler? Love_Fulfilled | 162 | 15-11-2004 13:16 | |
Muziek |
Waar wil je alles van hebben (Patstopic) Ragnar | 109 | 14-05-2004 08:41 | |
Muziek |
De nieuwe clip van The Offspring Bluesman | 8 | 22-04-2004 14:14 | |
Muziek |
Nu dan toch eindelijk... NRK | 63 | 09-09-2003 22:23 |