Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
al·loch·toon1 (de ~ (m.), -tonen) 1 iem. die van elders afkomstig is => allo, medelander; <=> autochtoon al·loch·toon2 (bn.) 1 van elders afkomstig <=> autochtoon www.vandale.nl
|
![]() |
Onzin, je kunt namelijk niet stellen dat elke allochtoon begeleiding nodig heeft want niet elke allochtoon misdraagt zich. Je kunt dus niet gaan selecteren op afkomst, maak er maar gewoon iets van als "tuig moet begeleid worden".
|
ondanks dat ik een redelijke irritatie heb over bepaalde groepen jongeren (simpele waarneming, geen discussie over mogelijk), ben ik het niet met je stelling eens.
Niet alleen allochtone jongeren moeten beter begeleid worden, maar ook autochtone jongeren. Sowieso moet er harder opgetreden worden tegen jongeren die er met de pet nagooien. Laat saddam hussein maar ff minister-president van NL worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En grenzen dicht, het wordt wel erg multicultureel allemaal... Misschien blijkt op lange termijn wel dat een multiculturele samenleving met teveel afwijkend geloof, gewoonweg neit werkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
b) je hoeft geen allochtoon te zijn om op straat te hangen/spijbelen/blowen etc.
||
Citaat:
|
Deze topic komt van het Jongerenkabinet-wisselforum. Dit wisselforum sluit binnenkort, en daarom heb ik besloten deze topic te verplaatsen. Kunnen jullie hier nog even doorgaan.
N&Aforumbazen: sluit of verplaats hem maar, als jullie hem niet willen hebben.
|
Ik vraag me af hoe je dat wil begeleiden. je gaat niet iemand achter ze aansturen, of ze verplichten schoolbusjes te nemen. persoonlijk heb ik me altijd afgevraagd waarom mensen eigelijk gaan hangen, en waarwom wij nintendojeugd dat eigelijk niet bij iemand thuis voor de tv doen. blijkbaar weten ze ook wel dat het van de ouders niet mag ofzo, maar dan kunnen we het dus niet over gebrekken in de opvoeding hebben.
Ik ben het er mee eens dat we "allochtonen" moeten verwisselen voor "hangjongeren", al is het voor de vorm, dan blijkt het later wel of het echt enkel allochtonen zijn (waarom twijfel ik daar aan?) Iig, ik ben dan wel voor een onetimetolerance beleid, dwz, als zo'n groepje een keer overlast veroorzaakt, gaan ze een compleet register in, en als ze daar al in staan, worden ze ook hard gestraft. maar wat was begeleiden dus?
||
![]() |
Citaat:
Autochtonen zelf zijn heus geen engeltjes hoor. |
![]() |
|
mensen mensen mensen, ik vraag me af of julie goed lezen. Zoals ik al zei, hoe kunnen wij de allochtonen een goede sociale economische posite geven. Daar gaat de stelling om. Het gaat hierbij niet alleen om de jongeren maar ook de ouderen. Let the talking go on...
|
Verwijderd
|
ik denk niet dat je moet kijken naar autochtone of allochtone jongeren maar naar jongeren over het algemeen...als ik kijk naar wat er 's middags op straat rondzwerfd zijn allochtone jongeren echt niet in de meerderheid...
en dan vind ik wel dat ze meer gemotiveerd moeten worden om op school te blijven, wat te leren, verder te studeren en wat maken van je leven... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Integratie allochtonen geheel of gedeeltelijk geslaagd; integratiebeleid mislukt. Gatara | 68 | 04-02-2004 15:13 | |
Kapitalistische oorlog tegen bevolking begonnen niceman1984 | 1 | 24-05-2003 12:56 | |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 | |
AEL wil ook in Nederland politie gaan volgen Verwijderd | 31 | 11-03-2003 20:07 | |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |